info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور

بسیاری از آرایشگران کشورمان اعم از مردانه و زنانه همه ساله مشتاق گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور هستند تا بتوانند با جدید ترین مدل ها و متدهای آرایش و پیرایش، خدمات پوست و زیبایی و ... آشنا شوند و بتوانند با ارائه بهترین خدمات نوین به مشتریان خود، با جلب رضایت بیشتر آنان، مشتریان بیشتری را نیز جلب کنند. همچنین در پایان این دوره ها می توان مدارک معتبری نیز دریافت نمود.



دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور بسیار متنوع است و سرفصل های این دوره ها نیز متفاوت می باشد. برای ورود به این دوره ها به صورت فردی می توان اقدام نمود و موسسه پرگاس پارس در تمامی موارد از جمله اخذ پذیرش دوره و همچنین ویزا در کنار این عزیزان خواهد بود. همچنین می توان به صورت گروهی برای این دوره ها اقدام نمود که موسسه پرگاس پارس در صورتی که گروهی از این عزیزان برای شرکت در دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور ثبت نام نمایند، در صورت رسیدن به حدنصاب دوره را به صورت اختصاصی برای این عزیزان برگزار خواهد نمود.

به طور دقیقا تر می توان گفت خدماتی که موسسه پرگاس پارس برای این عزیزان ارائه می نماید شامل هماهنگی و اخذ پذیرش شرکت در کلاس، ویزا، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل، و همچنین مترجم زبان فارسی برای این عزیزان برای آموزش و یادگیری بهتر و دقیقت تر می باشد.

دوره هایی چون آرایش مو، اکستنشن، آرایش صورت، آرایش های دائمی، ماساژ، گریم پلاستیکی، لیزر برداشت مو، مانیکور و پدیکور، کار و تزئینات روی ناخن و باربرینگ در کشورهای مختلف ارائه می شود که مشتاقان گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور، می توانند در آن ها شرکت کنند.

طبیعتا اولویت انتخاب کشورهایی هستند که بحث اخذ ویزا در آن ها راحت تر و سهل الوصول تر است. همچنین بحث میزان شهریه شرکت در این دوره ها نیز از موارد مهم در تصمیم گیری برای انتخاب کشور محل گذراندن دوره آرایشگری می باشد.

دوره ها از نظر طول و زمان نیز متفاوت هستند. دوره هایی حتی 1 یا دو هفته ای، 1 ماهه، 2 ماهه و حتی 6 تا 7 ماهه که به دیپلم آرایشگری منجر می شود، در کشورهای مختلف ارائه می گردد. دوره های ویژه آرایشگری عروس نیز در اکثر کشورهای ارائه دهنده این موسسات ارائه می شود.

 

دوره تخصصی آرایشگری در ترکیه

طبیعتا گذراندن دوره تخصصی آرایشگری در ترکیه مناسب ترین مورد برای هموطنان عزیزمان می باشد. زیرا متقاضیان شرکت در دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور، در صورتی که کشور ترکیه را برای گذراندن دوره انتخاب کنند می توانند بدون هیچ مشکلی از منظر اخذ ویزا در دوره ها حاضر شده و شرکت نمایند. علاوه بر این ترکیه از نظر مد و زیبایی از کشورهای مطرح در دنیا به حساب می آید و مدارک اخذ شده در دوره تخصص آرایشگری در ترکیه بسیار ارزشمند است و کیفیت این دوره ها از نظر بار آموزشی نیز بسیار بالاست.

 

دوره آرایشگری در دبی

دبی دیگر کشور خاور میانه است که در آن در موسسات و آکادمی های مختلف بین المللی، دوره های آرایشگری برگزار می شود. شرکت در دوره آرایشگری در دبی البته نیازمند اخذ ویزاست. البته شرکت در دوره های کوتاه مدت در این کشور با همان ویزای توریستی دبی نیز امکانپذیر است. اخذ ویزای توریستی دبی برای اتباع ایران امری شدنی و ساده است و در صورت مقایسه با کشورهای اروپایی شرکت در دوره آرایشگری در دبی کاملا سهل و دست یافتنی است. اما باید در نظر داشت که هزینه های شرکت در این دوره ها نیز از ترکیه بیشتر می باشد.

 

در بسیاری کشورهای دیگر چون اتریش، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و مالزی نیز این دوره ها با کیفیت بالا ارائه می شود. اما مزیت این کشورهای همسایه به ویژه ترکیه این است که هموطنان عزیزمان برای شرکت در دوره های کوتاه مدت آرایشگری در این کشورها نیازی به اخذ ویزا ندارند و پروسه بسیار ساده تری را در پیش روی خود دارند. شرکت در دوره های موسسات بین المللی معتبر می تواند رزومه آرایشگران برای مهاجرت کاری را نیز تقویت کند. در این صورت این افراد شانس بیشتری برای اینکه بتوانند در خارج از کشور مشغول به کار شوند را به دست می آورند. بدین منظور البته لازم است این عزیزان از میان گزینه های موجود بعنوان بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران، مناسب ترین گزینه برای شرایط خود را برگزینند و سپس برای پروسه مهاجرت کاری اقدام نمایند.

 

 

جهت شرکت در دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور و کسب اطلاعات بیشتر با شماره موسسه پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور
  • دوره تخصصی آرایشگری در ترکیه
  • دوره آرایشگری در دبی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top