info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان

رشته های مختلف پیراپزشکی نقشی اساسی در نظام سلامت و بهداشت درمان کشورها دارند و متخصصان این رشته ها در حفظ و احیای بیماران بستری در بیمارستان ها و سایر موارد مربوط به روند درمانی و به طور کلی نظام سلامت تاثیری غیرقابل انکار دارند. از این رو رشته های پیراپزشکی از جمله پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، رادیولوژی، رادیوتراپی، شنوایی ‌سنجی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، کارشناسی اتاق عمل، ساخت اعضای مصنوعی، گفتار درمانی، کاردرمانی، علوم تغذیه، و کارشناسی ساخت پروتزهای دندانی را می ‌توان رشته هایی بسیار حساس و بسیارکاربردی دانست که به ویژه در کشورهای پیشرفته با استقبال بیشتری روبرو هستند. از این رو بسیاری از پیراپزشکان کشورمان نیز ترجیح می دهند برای کسب درآمد بیشتر و داشتن شرایط کاری و زندگی بهتر برای خود و خانواده شان به کشورهای دیگر مهاجرت نمایند. جهت اطلاع این عزیزان به معرفی شرایط کشورهایی که گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان به حساب می آیند می پردازیم تا این عزیزان بر اساس شرایط خود بتوانند بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب نماید.



متخصصان رشته های پیراپزشکی نیز درست به مانند رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، در صورتی که قصد مهاجرت کاری به کشور دیگری را داشته باشند باید مدارک خود را در کشور مقصد برای مهاجرت معادل سازی نموده تا مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان آن کشور را به دست آورند. به طور معمول در تمامی کشورهایی که مقصد مهاجرت پیراپزشکان به حساب می آیند، فرد متقاضی می بایست تسلط خود به زبان رسمی آن کشور را به اثبات رسانده و مدرک زبان معتبر ارائه یا در مصاحبه های کاری تسلط خود به زبان را ثابت نماید. زیرا رشته های پیراپزشکی با جان و سلامتی انسانها رابطه مستقیمی دارد و این متخصصان باید به خوبی بتوانند با مردم کشور مقصد مهاجرت خود ارتباط برقرار نمایند. همچنین در این رشته ها برای انجام فرآیند معادل سازی به طور معمول در تمامی کشورها آزمون هایی برگزار می شود که این آزمون ها نیز به زبان رسمی همان کشور و گاها به انگلیسی برگزار می گردند و برای موفقیت در آزمون معادل سازی نیز تسلط به زبان کشور مقصد مهاجرت یا حداقل انگلیسی نیاز می باشد. افرادی که در آزمون آماده سازی موفقیت کسب نمایند، می بایست در دوره های کارورزی و آشنایی با قوانین نظام سلامت و پزشکی کشور مقصد مهاجرت نیز شرکت نمایند. در این مورد میان کشورها تفاوت ‌هایی وجود دارد، به عنوان مثال در کشور استرالیا برای شرکت در دوره های کارورزی متقاضیان باید هزینه هایی نیز بپردازند، این در حالی است که در کشوری مثل دانمارک برای شرکت در این دوره ها حقوق نیز به پیراپزشکان اعطا می ‌گردد. اما در برخی کشورها مانند کویت و قطر، پیراپزشک در صورتی که یک پیشنهاد کاری یا جاب آفر داشته و از این طریق وارد کشور مورد نظر شود می تواند به کار در فرصت شغلی مورد نظر خود مشغول شده و نیازی نیست در ابتدای امر، معادل سازی مدارک را انجام دهد و فرصت دارد در حین کار برای کارفرما در آن کشور پروسه کار معادل سازی خود را نیزانجام دهد. همچنین دوره کار برای کارفرما در کویت یا قطر، همان دوره کارورزی به حساب آمده و نیازی نیست یک دوره مجزا به عنوان کارورزی را طی نماید. در ادامه مطلب بیشتر به تفکیک به شرایط کشورهایی که گزینه ‌های اصلی برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان هستند می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مهاجرت پیراپزشکان به آلمان

آلمان قطب اقتصادی اتحادیه اروپا که معمولا بیشترین نیروی کار را در کل قاره سبز جذب می نماید؛ می تواند بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان به حساب آید. زیرا نام رشته های پیراپزشکی نیز همه ساله در لیست رشته های مورد نیاز کشور آلمان دیده می شود و مهاجرت پیراپزشکان به آلمان، نسبت به سایر کشورها پروسه ای کوتاه مدت تر دارد.

بر اساس قوانین کشور آلمان، متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به آلمان می بایست علاوه بر مذاکره با کارفرمای فعال در کشور آلمان و اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری، مدارک مورد نیاز خود را نیز تکمیل نمایند. از مدارک مورد نیاز، اخذ گواهی تسلط به زبان آلمانی می باشد، بدین ترتیب که در ابتدای امر افراد متقاضی که با موسسه پرگاس پارس قرارداد امضا کنند؛ حدود سه ماه فرصت دارند تا مدرک زبان آلمانی در سطح B1 را ارائه نمایند و سپس حدود ۷ ماه بعد که قبل از مرحله وقت سفارت آلمان است، باید مدرک زبان آلمانی در سطح B2 را ارائه نمایند. افرادی که در طی این پروسه موفق به گرفتن قرارداد کاری از یک کارفرما در آلمان شده و ویزای کار آلمان را دریافت می‌ کنند، پس از ورود به این کشور باید یک دوره شش ماهه کارورزی را نیز بگذرانند تا به شرایط کار در سیستم بهداشت و درمان آلمان مسلط شوند. همچنین در آلمان دوره های تکمیل مهارت های زبان آلمانی برای رسیدن به سطح B2 نیز برای این افراد تشکیل می گردد.

 

مهاجرت پیراپزشکان به استرالیا

بسیاری استرالیا را بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران می دانند و شرایط بازار این کشور را برای متخصصان این رشته بهترین می دانند. اما در سایر رشته های پیراپزشکی نیز استرالیا بازار کار بسیار مناسبی داد و به عنوان مثال مهاجرت کارشناس اتاق عمل به استرالیا نیز نرخ بالایی دارد. به همین جهت می توان استرالیا را به طور کلی بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان در کلیه تخصص های آن دانست.

از اصلی ترین شرایط مهاجرت پیراپزشکان به استرالیا علاوه بر تایید مدارک تحصیلی و معادل سازی مدارک، داشتن مدرک زبان معتبر از جمله آیلتس با نمره حداقل ۷ و معادل آن در سایر آزمونهای زبان انگلیسی معتبر می باشد. معادل سازی مدارک در این کشور نیز، شامل شرکت در آزمون RN و گذراندن دوره کارورزی و همچنین تعدادی واحد دانشگاهی مرتبط می باشد. متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به استرالیا باید از طرقی چون ویزای اسکیل ورکر برای اخد ویزای ورود به این کشور اقدام نمایند. ویزای اسکیل ورکر البته به کسب امتیازات لازم و گذراندن مدت زمان نسبتا زیادی نیاز داشته و بسیار رقابتی است .به همین جهت بهترین روش برای مهاجرت پیراپزشکان به استرالیا مذاکره از داخل کشور مبدا و اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کارفرما در سیستم بهداشت و درمان آن کشور می باشد. در استرالیا برای افرادی که ویزای کاری دریافت می کنند پس از مدت زمانی مشخص؛ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سالشان نیز صادر می شود.

 

مهاجرت پیراپزشکان به دانمارک

دانمارک کوچکترین کشور منطقه اسکاندیناوی با جمعیت ۵ میلیون نفری و اقتصادی پویا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری در رشته های گوناگون به حساب می آید. از آنجا که رشته های مختلف پیراپزشکی همه‌ ساله از رشته های مورد نیاز کشور دانمارک محسوب می ‌شوند، بسیاری کشور دانمارک را بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان به حساب می آورند. شرایط کار در کشور دانمارک و میزان درآمدها نسبت به هزینه ها در این کشور به بسیار معقول می باشد و این امر موجب شده به طور کلی مردم این کشور در سطح رفاه نسبتاً بالایی قرار گیرند و همچنین لقب شادترین ملت دنیا را نیز در چند سال در دهه گذشته به دست آورند. طبیعیست متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به دانمارک به مانند سایر کشورهای دنیا باید پروسه معادل سازی مدارک خود در این کشور را طی نمایند که با آزمون های تئوری و عملی و دوره کارورزی در بیمارستان یا کلینیک های این کشور همراه است. کلید اصلی ورود به بازار کار دانمارک در زمینه رشته های پیراپزشکی تسلط کامل به زبان دانمارکی یا Danish می باشد، زیرا اولاً پیراپزشکان باید به خوبی بتوانند با مردم و مراجعین به مراکز درمانی در این کشور ارتباط برقرار نمایند. همچنین آزمون های آماده سازی مدارک در کشور دانمارک به زبان Danish یا دانمارکی برگزار می گردد و بدون تسلط به این زبان موفقیت در این آزمون امکان پذیر نیست. به منظور آماده سازی مدارک ابتدا باید متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به دانمارک مدارک تحصیلی خود را به سازمان نظام پزشکی دانمارک ارسال نمایند و پس از بررسی و اخذ تاییدیه که به طور معمول چند ماه زمان می برد، این افراد می توانند وارد کشور دانمارک شده و هم دوره های زبان دانمارکی خود را به اتمام برسانند و هم پروسه معادل سازی مدارک خود را آغاز نمایند. آزمون‌ های معادل سازی مدارک در این کشور که دو بخش تئوری و عملی دارد، سالی دو بار برگزار می شود و پذیرفته شدگان این آزمون ها می بایست دوره های کارورزی را در سیستم بهداشت و درمان دانمارک بگذرانند تا شایسته کار در این کشور محسوب شوند.

 

مهاجرت پیراپزشکان به سوئد

دیگر کشور منطقه اسکاندیناوی که صنعتی ترین کشور این منطقه در قاره سبز به حساب می آید، سوئد می باشد که سالهاست به عنوان یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های دنیا شناخته می شود. این کشور ۱۰ میلیون نفری یکی از بهترین بازار های کار را برای رشته های مرتبط با علوم پزشکی و سیستم بهداشت و درمان در دنیا به خود اختصاص داده است. دلیل این موضوع پیری جمعیت این کشور همراه با کمبود نیروی کار فعال در بخش سلامت، در کنار نیاز بیشتر به کارکنان فعال در سیستم بهداشت و درمان به دلیل همین جمعیت سالمند زیاد می باشد. واضح است که افراد سالمند به مراقبت های بهداشتی و درمانی نیاز بیشتری دارند. نکته کلیدی در این زمینه اینجاست که با اینکه این کشور به شدت به نیروی کار پیراپزشکی نیاز دارد و در حال جذب نیرو می‌ باشد، اما ویزای کاری مشخصی برای این دسته شغلی در نظر نگرفته است. از این رو متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به سوئد می بایست از طریق دیگری از جمله ویزای تحصیلی برای دوره کارشناسی ارشد، ویزای گذراندن دوره زبان سوئدی، یا حتی ویزای گذراندن دوره زبان انگلیسی در سوئد وارد این کشور شوند و دوره ‌های معادل سازی مدارک را بگذرانند تا بتوانند وارد بازار کار این کشور شوند

 

مهاجرت پیراپزشکان به اتریش

درست مانند کشور آلمان مهاجرت پیراپزشکان به اتریش نیز یکی از بهترین شانس های این متخصصان به شمار می رود. زیرا در این کشور آرام و امن اروپایی پروسه اداری و اخذ مجوزها برای مهاجرت کاری پیراپزشکان بسیار سریع و کوتاه مدت تر انجام می پذیرد. از این رو می توان اتریش را نیز بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان به حساب آورد. به طور کلی درآمد در کشور اتریش نسبت به هزینه های زندگی بسیار مناسب است و همچنین افرادی که از طریق مهاجرت پیراپزشکان به اتریش قصد دارند در این کشور ساکن شده و زندگی خود و خانواده شان را در آن کشور بنا نمایند، می توانند از مزایای زندگی آرام و لذتبخش در کشوری با بالاترین استانداردهای زندگی بهره مند گردند. ناگفته نماند پایتخت کشور اتریش، شهر وین در چند سال اخیر معمولاً همواره در بین سه شهر برتر دنیا از نظر کیفیت و آرامش زندگی قرار داشته است. به منظور مهاجرت پیراپزشکان به اتریش می بایست این افراد مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را ارائه نموده و تسلط کافی به زبان آلمانی داشته و مدرک زبان آلمانی معتبر ارائه نمایند تا هم بتوانند از عهده موفقیت در آزمون معادل سازی مدارک این کشور برآیند و هم توانایی ارتباطی کافی برای کار در سیستم بهداشت و درمان اتریش را داشته باشد.

 

مهاجرت پیراپزشکان به کانادا

طبیعتاً کشور کانادا به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در سراسر دنیا می تواند از دید بسیاری از افراد بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان نیز به حساب آید. استانداردهای زندگی در این کشور بسیار بالا است و سیستم بهداشت و درمان این کشور نیز یکی از برترین ها در دنیا به شمار می رود. بسیاری افراد از کشورهای مختلف از جمله ایران عزیز مشتاق مهاجرت پیراپزشکان به کانادا هستند تا بتوانند از شرایط شغلی و درآمد مناسب در این کشور بهره مند شده و همچنین فرصت زندگی آرام و با کیفیت بالا را در این کشور برای خود و خانواده شان فراهم نمایند. طبیعیست که در کشور کانادا نیز مانند سایر کشورها بدون انجام پروسه معادل سازی مدارک تحصیلی امکان کار برای پیراپزشکان فراهم نیست. زیرا این گونه رشته ها به مانند پزشکی، دندانپزشکی، و داروسازی، رشته هایی کاملا محسوب شده و معمولاً سیستم بهداشت و درمان کشور ها برای اعطای مجوز کار به متخصصان چنین رشته هایی سختگیری های خاص خود را اعمال می نمایند. پیراپزشکانی که در کشورهایی غیر از کانادا تحصیل کرده اند، باید با گذراندن آزمون های تئوری و عملی و همچنین دوره کارورزی چند ماهه در بیمارستان ها و کلینیک های این کشور و در نهایت گذراندن چند واحد تحصیلی در دانشگاه های کانادا پروسه معادل سازی مدارک خود را با موفقیت به اتمام رسانده و وارد بازار کار این کشور شوند. برای کار در این کشور ویزای اسکیل ورکر یکی از بهترین گزینه ها می باشد. متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به کانادا با استفاده از ویزای اسکیل ورکر می توانند در صورت کسب امتیازات لازم وارد این کشور شده و پروسه معادل ‌سازی خود را طی نمایند. اما این ویزا کاملاً رقابتی است و مدت زمان زیادی نیز برای گرفتن آن طول می ‌کشد.

 

مهاجرت پیراپزشکان به نروژ

نروژ کشور نفتی و ثروتمند منطقه اسکاندیناوی نیز یکی دیگر از کشورهای مطرح در زمینه فرصت های شغلی برای پیراپزشکان در دنیا به شمار می ‌رود. سطح رفاه اجتماعی در این کشور بسیار بالاست و به همین جهت بسیاری از متخصصان رشته های پیراپزشکی از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران مشتاق مهاجرت پیراپزشکان به نروژ می باشند این کشور نیز به مانند سوئد با جمعیت و کمبود نیروی کار فعال در زمینه رشته های مرتبط با نظام سلامت مواجه است و به همین جهت فرصت مناسبی برای مهاجرت پیراپزشکان به نروژ پدید آمده است. اکثر رشته های پیراپزشکی در لیست رشته های مورد نیاز کشور نروژ در سال های اخیر دیده می شوند پروسه معادل سازی مدارک پیراپزشکی در نروژ نیز تقریباً به مانند کشور دانمارک می باشد و پیراپزشکان باید ابتدا مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای سازمان سلامت و بهداشت نروژ ارسال نمایند و پس از تایید اولیه که معمولا زمان ‌بر بوده و بین ۶ تا ۸ ماه طول می کشد، با ارائه مدرک زبان نروژی، برای شرکت در آزمون های تئوری و عملی معادل سازی مدارک در این کشور اعلام آمادگی نمایند و پس از موفقیت در این آزمون ها دوره های کارورزی در این کشور را نیز طی نماید.

 

مهاجرت پیراپزشکان به قطر

طبیعی است که کشور قطر با جاه طلبی های حاکمانش و با تکیه بر ثروت کلان نفتی و گازی همچنین سرمایه گذاری های کلان بین المللی در سال های اخیر توانسته توسعه قابل توجهی در زیرساخت ‌های خود اعمال نماید. این توسعه بسیار متوازن اعمال شده و در زمینه‌ های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان این کشور نیز به خوبی به چشم می آید. از این رو برای استفاده بهتر از زیرساخت های مهیا شده و سخت افزارهای متعدد و پیشرفته ای که در سیستم بهداشت و درمان کشور فراهم گردیده، این کشور به نیروی کار متخصص در زمینه های مختلف بخش بهداشت و درمان نیز نیاز فراوان دارد. از این رو فرصت مناسبی برای مهاجرت پیراپزشکان به قطر پدید آمده است. یکی از مزایای مهاجرت پیراپزشکان به قطر نسبت به سایر کشورها این است که در ابتدای امر نیازی نیست متقاضیان، پروسه معادل سازی مدارک را به طور تمام و کامل انجام داده و بعد وارد بازار کار در این کشور شوند. بلکه می توانند در آن فرصت شغلی که از طریق آن با دریافت جاب آفر یا پیشنهاد کاری وارد این کشور شده‌ اند مشغول به کار شده و در همین حین پروسه معادل سازی خود را شروع نمایند. همچنین متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به قطر در همان دوره ای که برای کارفرمایان قطری مشغول به کار هستند، در واقع دوره کارآموزی خود را می ‌گذراند و نیازی نیست پس از پروسه معادل سازی، دوره دیگری را به عنوان کارورزی طی نمایند. طبیعی است که دیگر دلیل بسیار مهم و اساسی که نرخ متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به قطر را بالا برده است، درآمد بسیار مناسب پیراپزشکان در این کشور می باشد. به طور کلی میزان درآمد در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی نیز بالاتر است.

 

مهاجرت پیراپزشکان به انگلیس

دهه هاست که سیستم بهداشت و درمان کشور انگلستان معروف به NHS یکی از یهترین و کارآمد ترین نظام ‌های سلامت در سراسر دنیا به حساب می ‌آید و فرصت کار در چنین سیستم بهداشتی درمانی برای فعالان بخش سلامت از کشورهای مختلف دنیا یک فرصت استثنایی و جذاب به شمار می رود. پیراپزشکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همه ساله پیراپزشکان فراوانی از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران متقاضی معادل سازی مدارک خود در این کشور و اخذ مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان انگلیس می باشند. طبیعی است برای استفاده از فرصت مهاجرت پیراپزشکان به انگلیس این عزیزان باید تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته و مدرک زبان انگلیسی آیلتس در حد نمره ۷ ارائه نمایند، تا شایسته کار در سیستم بهداشت و درمان کشور به حساب آید. همچنین آزمون های تئوری و عملی معادل سازی مدارک پیراپزشکی در انگلیس که موفقیت در آن برای اخذ مجوز برای متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به انگلیس لازم است، به زبان انگلیسی برگزار می گردد و طبیعی است فردی که به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارد، نمی تواند از عهده این آزمون به خوبی بر آمده و در آن موفق شود.

 

مهاجرت پیراپزشکان به عمان

کشور عمان نیز در سال‌ های اخیر با سرمایه ‌گذاری بسیار سعی کرده که به یکی از قطب های اقتصادی و توریستی منطقه خاورمیانه تبدیل گردد. از این رو با توسعه زیرساخت‌ های خود در زمینه های مختلف از جمله بخش سلامت و بهداشت و درمان اقدام کرده و کلینیک ها و بیمارستان های مدرنی با بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی نوین فراهم نموده است. اما علاوه بر زیرساخت های موجود، برای دستیابی به یک توسعه متوازن و پایدار، به دیگر بازوی توسعه یعنی نیروی انسانی ماهر نیز نیاز مبرم دارد. این نیاز در بخش بهداشت و درمان کشور به خوبی به چشم می آید و در کلیه تخصص ها از جمله رشته ‌های مختلف پیراپزشکی، این کشور نیاز مبرم به نیروهای کار متخصص دارد. با توجه به روابط خوب و حسنه این کشور با کشور عزیزمان ایران، فرصت مهاجرت پیراپزشکان به عمان  به خوبی مهیاست و شرایط کار و زندگی در این کشور برای ایرانیان بسیار مناسب است. از این رو و با توجه به اینکه بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های این کشور بین المللی بوده و برای کار در آنها نیازی به تسلط به زبان عربی وجود ندارد و با تسلط و ارائه مدرک زبان انگلیسی نیز می توان در آنها مشغول به کار شد، متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به عمان می توانند برای معادل سازی مدارک خود و شرکت در آزمون های معادل سازی مدارک که به زبان انگلیسی برگزار می گردد، اقدام نمایند. همچنین باید در نظر داشت که پول ملی کشور عمان یکی از ارزشمند ترین پول های دنیا به حساب آمده و شرایط درآمد در این کشور بسیار مناسب است.

 

مهاجرت پیراپزشکان به لوکزامبورگ

شاید عده ای حتی اسم کشور لوکزامبورگ را نشنیده باشند و بسیاری نیز در مورد محل قرار گیری این کشور در روی نقشه ناطلاعاتی نداشته باشند. اما این کشور که از کشورهای کوچک اتحادیه اروپا محسوب می ‌شود کشوری فوق العاده مرفه و با اقتصادی بسیار پویا به شمار می‌ رود و فرصت کار و زندگی در این کشور یک مزیت بسیار عالی و مناسب برای مشتاقان مهاجرت به حساب می آید. متقاضیان مهاجرت پیراپزشکان به لوکزامبورگ باید بتوانند مدارک تحصیلی و کاری خود را در این کشور معادل سازی نموده و مجوز کار دریافت نمایند. طبیعی است که ارائه مرکز زبان نیز از دیگر موارد اصلی برای مهاجرت پیراپزشکان به لوکزامبورگ به شمار می رود. برای اخذ مجوز کار در این کشور پیراپزشکان محترم باید به یکی از زبان ‌های آلمانی، فرانسوی، و یا لوکزامبورگی که سه زبان رسمی کشور محسوب می شوند تسلط کافی پیدا کرده و مدرک زبان در یکی از این سه زبان را ارائه نمایند. آزمون معادل سازی مدارک پیراپزشکی در این کشور نیز در مناطق مختلف آن به همین سه زبان برگزار می گردد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری پیراپزشکان و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت پیراپزشکان
  • مهاجرت پیراپزشکان به آلمان
  • مهاجرت پیراپزشکان به استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top