info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت ماما

یکی از مهمترین رشته های پیراپزشکی در در بخش سلامت کشورهای مختلف رشته مامایی می باشد که در در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا رشته ای بسیار ارزشمند و حساس شناخته شده و بازار کار و شرایط کاری و درآمدی مناسبی برای متخصصان آن در نظر گرفته می ‌شو. به طور معمول مسئولیت هایی همچون مراقبت از مادر و نوزاد در دوران بارداری، حین زایمان و ۶ هفته اول پس از زایمان جزو وظایف ماماها به شمار می رود و از این رو می ‌توان آن را یکی از حساس ترین رشته های بخش سلامت دانست. در میان متخصصان این رشته نیز در کشور ما عده زیادی به منظور دستیابی به شرایط کاری و درآمدی بهتر و همچنین ساختن آینده ای درخشان برای خانواد ه‌شان به مهاجرت می ‌اندیشند. اما یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد این است که برخی مهاجرت را خود به عنوان یک هدف در نظر می ‌گیرند که این بزرگترین اشتباه در این مسیر برای آنان به شمار می رود. در واقع مهاجرت باید وسیله ای برای دستیابی به زندگی راحت تر و با شرایط و کیفیت بهتر به شمار رود و به همین جهت این افراد باید پیش از اقدام برای اخذ ویزای کار از هر کشوری، مطالعه و تحقیق نموده و با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین کشور برای مهاجرت ماما را انتخاب آن به اقدامات بعدی دست بزنند.



برای همه ماماها نمی‌ توان یک کشور را به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت ماما در نظر گرفت. زیرا هر فردی بسته به شرایط خود کشوری خاص برایش می تواند مناسب تر باشد. به عنوان مثال یکی از اصلی ترین فاکتورها در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما شرایط زبان کشور مقصد می باشد. برای افرادی که تسلط بالایی به زبان انگلیسی دارند، قطعا کشورهایی همچون استرالیا، انگلستان، کانادا، آمریکا و نیوزلند می ‌توانند بهترین گزینه ها به شمار ‌روند. از طرف دیگر برای افرادی که تسلط خوبی به زبان آلمانی دارند و می توانند مدرک زبان آلمانی ارائه کنند، اتریش، آلمان و سوئیس گزینه ‌های ایده ‌آل به حساب می آیند. همچنین افرادی که به زبان ترکی استانبولی مسلط هستند نیز می توانند از فرصت مهاجرت ماما به ترکیه بهره ‌مند شود. کشورهای اسکاندیناوی از جمله سوئد، نروژ و دانمارک نیز بازار کار مناسبی برای ماماها دارند و نکته مهم در زمینه مهاجرت کاری به این کشورها این است که متقاضی باید به زبان همان کشور تسلط کافی پیدا کرده و مدرک زبان معتبر ارائه نماید. در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و دریای عمان به ویژه کویت، قطر و عمان نیز فرصت ‌های شغلی مناسبی برای ماماها وجود دارد که البته متقاضیان می توانند تنها با تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس به این کشورها مهاجرت کاری داشته باشند و نیازی نیست مدرک زبان عربی دریافت نمایند.

متخصصان رشته مامایی نیز همانند پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران و سایر متخصصان رشته ‌های پیراپزشکی درصورتی که قصد داشته باشند در کشوری دیگر به کار مشغول شوند، باید حتماً مدارک تحصیلی خود را در آن کشور معادل سازی نمایند. یکی دیگر از فاکتورها در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما شرایط معادل سازی مدارک در کشورهای مختلف است که در برخی ساده تر بوده و در برخی بسیار سخت تر می باشد. به عنوان مثال در کشورهایی همچون کویت و قطر می توان جاب آفر و ویزای کاری دریافت نموده و مستقیماً برای کارفرمای مورد نظر مشغول به کار شد و همزمان پروسه معادل سازی مدارک را کلید زد. اما در اکثر کشورهای دنیا فرد متقاضی ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را در آن کشور معادل سازی نموده و در آزمون معادل سازی مدارک نمره قبولی را دریافت نماید و سپس دوره حداقل شش ماهه کارورزی را در آن کشورها بگذراند تا بتواند برای کار وارد اکوسیستم کسب و کار آن کشور شود و مجوز کار در بخش سلامت آن کشور را دریافت نماید.

یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما میزان درآمد ماماها در کشورهای مختلف می باشد. در این زمینه باید میزان مالیات بر درآمد در کشورهای مختلف و همچنین هزینه های زندگی در این کشورها نیز مورد مقایسه قرار گیرد، تا در نهایت بتوان در نظر گرفت که یک ماما با درآمدی که به دست می آورد، در کدام یک از این کشورها می تواند از رفاه نسبی بیشتری برخوردار شود.

در پایان پس از مقایسه شرایط کشورهای مختلف و انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما بسته به شرایط فرد مورد نظر، این فرد باید مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود را برای کارفرماهای فعال در بخش سلامت کشور مقصد مهاجرت ارسال نمایند تا مدارک وی مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که شرایط وی مناسب باشد، از وی برای شرکت در یک مصاحبه شغلی آنلاین دعوت به عمل می آید که در این مصاحبه فرد باید علاوه بر تسلط خود به زبان آن کشور، مهارت خود در رشته مامایی را نیز به خوبی نشان دهد تا کارفرما را به استخدام خود قانع نماید. اینجاست که بسیاری از هموطنانمان به علت عدم آشنایی با شرایط مصاحبه های شغلی بین المللی نمی توانند موفقیت چندانی را به دست آورند و به همین دلیل باید کار را به دست کاردان سپرده و از موسسات معتبری همچون پرگاس پارس که سالهاست در زمینه اعزام نیروی متخصص به کشورهای مختلف تجربه های موفقی را دارا بوده است، کمک بگیرند.

در این بخش شرایط کشورهای اصلی مقصد مهاجرت کاری ایرانیان را در زمینه تخصصی رشته مامایی ارائه می نماییم تا متخصصان این رشته بتوانند با مقایسه شرایط این کشورها با شرایط خود و تطبیق آنها بهترین کشور برای مهاجرت ماما که مناسب حال آنان است را انتخاب نموده و برای اخذ جاب آفر اقدام نمایند.

 

مهاجرت ماما به استرالیا

به طور کلی شرایط بازار کار کشور استرالیا برای متخصصان رشته های مرتبط با سیستم بهداشت و درمان بسیار مناسب است وبه همین جهت می ‌توان این کشور را بهترین گزینه برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما نیز به حساب آورد، همانطور که بسیاری این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان، پرستاران، داروسازان و سایر متخصصان رشته ‌های پیراپزشکی نیز می دانند. متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به استرالیا باید مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند. البته افرادی که در خود کشور استرالیا و همچنین کشور نیوزلند تحصیل کرده باشند، نیازی به معادل سازی مدارک برای کار در استرالیا نداشته و مستقیماً پس از دوره تحصیل می توانند مجوز کار در نظام سلامت استرالیا را به دست آورند. برای افرادی که در سایر کشورهای دنیا به تحصیل رشته هایی چون مامایی پرداخته اند، معادل سازی مدارک باید حتما انجام شود و ارگان مسئول ارزیابی مدارک این افراد در کشور استرالیا سازمان ارزیابی مدارک پرستاری و مامایی می باشد. متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به استرالیا باید در آزمون معادل سازی مدارک در این کشور نیز شرکت نمایند که به زبان انگلیسی برگزار می‌ شود و بدون تسلط به زبان انگلیسی، این افراد شانسی برای ورود به بازار کار استرالیا را نخواهند داشت. همچنین از شرایط اصلی اخذ ویزای کار این کشور که یک ویزای امتیاز محور است، داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس می باشد که متقاضی باید در هر یک از چهار مهارت این آزمون حداقل نمره ۷ را کسب نموده باشد. علاوه بر داشتن مدرک زبان، متقاضیان مهاجرت ماما به استرالیا باید از فاکتورهایی چون سن، تجربه و سابقه کاری و همچنین سطح تحصیلات و مدرک تحصیلی دانشگاهی، مجموع امتیازات لازم را کسب نموده و بتوانند از این طریق ویزای کار کشور استرالیا را دریافت نمود.

 

مهاجرت ماما به سوئد

سوئد به عنوان یک اقتصاد پویا در قاره اروپا و همچنین صنعتی ترین کشور منطقه مرفه اسکاندیناوی نیز می تواند دیگر گزینه برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما به شمار رود. شرایط بازار کار این کشور نیز برای متخصصان این رشته و سایر رشته های مرتبط با بخش سلامت بسیار مناسب است. رشته مامایی از ضروری ترین رشته ها در لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد به شمار می‌ رود و متخصصان این رشته در این کشور از شرایط کاری خوبی برخوردارند. همچنین درآمد ماماها در سوئد بین ۳۰ تا ۴۰ هزار کرون می باشد که نسبت به هزینه های زندگی در این کشور بسیار مناسب است. اما نکته مهمی که متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به سوئد باید در نظر بگیند این است که این افراد باید حتماً مدرک زبان سوئدی به دست آورد. آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی علوم پزشکی در این کشور نیز به زبان سوئدی برگزار می شود و حتماً موفقیت در آن نیز به داشتن تسلط به زبان سوئدی وابسته است. به همین جهت این افراد باید روی آموزش زبان سوئدی تمرکز بالایی داشته باشند. از طرف دیگر شانس شرکت در دوره های آموزش زبان سوئدی در خود این کشور نیز برای آنان وجود دارد و این افراد می ‌توانند در خود کشور سوئد به تقویت مهارت زبان سوئدی خود بپردازند.

 

مهاجرت ماما به نروژ

همانند کشور سوئد، کشور نروژ نیز یک مقصد مهاجرت کاری عالی برای متخصصان رشته مامایی به حساب می آید. این کشور نفتی و ثروتمند منطقه اسکاندیناوی نیز بازار کار مناسبی برای متخصصان این رشته دارد و به علت بالا بودن سطح درآمدها در این کشور، استقبال زیادی از فرصت مهاجرت ماما به نروژ صورت می ‌گیرد. اما باید در نظر داشت برای اخذ مجوز کار در نظام سلامت این کشور متقاضیان مهاجرت ماما به نروژ باید حتماً مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند و این فرآیند با شرکت در آزمون همراه است. آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی رشته های مرتبط با بخش سلامت در کشور نروژ به زبان نروژی برگزار می ‌شود و طبیعتاً بدون تسلط بر این زبان نمی توان انتظار موفقیت در این آزمون را داشت. از طرف دیگر یکی از شرایط اخذ ویزای کار کشور نروژ نیز داشتن مدرک زبان این کشور می باشد.

 

مهاجرت ماما به اتریش

اتریش یکی از صنعتی ترین و پیشرفته ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا با اقتصادی با ثبات نیز می ‌تواند یکی دیگر از اصلی ترین گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما به حساب آید. به طور کلی بازار کار رشته های مرتبط با بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان در کشور اتریش بسیار مناسب است و رشته مامایی نیز سالهاست جزو لیست مشاغل مورد نیاز اتریش قرار می گیرد. برای ورود به بازار کار این کشور از دو طریق می توان اقدام نمود که یکی استفاده از ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار بوده و دیگری اخذ چاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کارفرما در این کشور است. قطعاً روش اول روش بسیار پر ریسکی بوده و به هیچ وجه استفاده از آن برای متقاضیان مهاجرت ماما به اتریش توصیه نمی شود. بهترین روش برای افرادی که قصد استفاده از فرصت مهاجرت ماما به اتریش را دارند این است که از کشور مبدا با کارفرمایان فعال در بخش سلامت این کشور مکاتبه کرده و مدارک خود را ارسال نموده و در مصاحبه شغلی آنلاین، آنان را به استخدام خود مجاب نمایند و از این طریق با دریافت یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری وارد این کشور شوند. برای معادل‌ سازی مدارک تحصیلی در اتریش نیز متخصصان رشته مامایی باید حتماً به زبان آلمانی تسلط بالایی داشته باشند. زیرا این فرآیند با آزمون همراه بوده و به علت اینکه این آزمون به زبان آلمانی برگزار می ‌شود، به هیچ وجه بدون تسلط به زبان آلمانی نمی ‌توان شانسی برای موفقیت در آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در این کشور داشت. همچنین از شرایط اخذ ویزای کار کشور اتریش نیز داشتن مدرک زبان آلمانی معتبر می باشد. دلایل مختلفی برای بالا بودن استقبال از فرصت مهاجرت ماما به اتریش می توان ذکر کرد که یکی از اصلی ترین آن ها میانگین درآمد مناسب ماماها در این کشور است که حداقل درآمد آنان ۱۵۰۰ یورو در ماه و حداکثر نزدیک ۵ هزار یورو می باشد. این رقم با توجه به هزینه های زندگی در این کشور رقم مناسبی به حساب می آید. دیگر دلیل ترغیب کننده برای مهاجرت کاری به اتریش برای متخصصان رشته مامایی و سایر رشته ها، آرامش و کیفیت بالای زندگی در شهرهای مختلف این کشور می باشد. موید این موضوع این است که سالهاست در لیست بهترین شهرهای دنیا از نظر کیفیت زندگی، شهر وین پایتخت اتریش در کنار شهرهایی چون تورنتو و ملبورن در میان سه رتبه برتر قرار می گیرد.

 

مهاجرت ماما به ترکیه

ترکیه همسایه غربی کشورمان نیز از مقاصد مهاجرت کاری هموطنانمان در سالهای اخیر به حساب آمده و بسیاری از متخصصان رشته‌ های مختلف به ویژه رشته های مرتبط با بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان نیز مشتاق مهاجرت کاری به این کشور هستند. برای کار در این کشور نیز مانند سایر کشورهای دنیا متخصصان این رشته ها باید حتما مدارک تحصیلی خود را معادل سازی نمایند که طبیعتاً آزمون معادل سازی مدارک در این کشور نیز به زبان رسمی همین کشور برگزار می ‌شود و بدون داشتن تسلط به زبان ترکی استانبولی نمی ‌توان شانس اخذ مجوز کار در نظام سلامت ترکیه را به دست آورد. همچنین متقاضیان مهاجرت ماما به ترکیه باید مدرک زبان ترکی استانبولی معتبر نیز ارائه نمایند. برای هموطنان آذری زبان ما که به زبان ترکی آشنایی داشته و به سرعت می توانند تسلط خود را به زبان ترکی استانبولی بالا ببرند، ترکیه می ‌تواند بهترین کشور برای مهاجرت ماما به شمار آید. درآمد ماماها در کشور ترکیه نیز نسبت به هزینه های زندگی در این کشور مناسب است.

 

مهاجرت ماما به دانمارک

دانمارک دیگه کشور پیشرفته منطقه اسکاندیناوی را نیز می توان از اصلی ترین گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ماما دانست. بازار کار این کشور مرفه نیز برای متخصصان رشته مامایی و سایر رشته های مرتبط با نظام سلامت بسیار مناسب است و فرصت های شغلی برای متخصصان این رشته ها در این کشور اروپایی بسیار است. میانگین درآمد ماماها در دانمارک نیز بین ۴۵ تا ۷۰ هزار کرون می باشد که البته بسته به میزان سابقه شغلی فرد و همچنین شرایط کارفرما می تواند این رقم متفاوت باشد. کشور دانمارک به شدت با کمبود نیروی کار متخصص با در زمینه مامایی و سایر بخش ‌های نظام سلامت روبروست و از این رو این رشته ها تقریبا همه ساله در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک قرار می گیرند. به همین جهت این کشور شرایط مناسبی برای متخصصان خارجی که قصد کار در دانمارک داشته باشند، فراهم نموده است. متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به دانمارک باید مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند که البته این پروسه با آزمون همراه است و آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در کشور دانمارک به زبان دانمارکی برگزار می‌ شود. طبیعتاً بدون تسلط به زبان دانمارکی نمی توان انتظار موفقیت در این آزمون و اخذ مجوز کار در کشور دانمارک را داشت. علاوه بر این از شرایط اخذ ویزای کار کشور دانمارک داشتن مدرک زبان دانمارکی معتبر می باشد که متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به دانمارک نیز حتماً باید به دلایل ذکر شده زمان و تمرکز زیادی روی تقویت مهارت های زبان دانمارکی خود صرف نمایند.

 

مهاجرت ماما به کانادا

کانادا که بسیاری آن را اصلی ترین مقصد مهاجرت متخصصان در دنیا به حساب می‌ آورند نیز قطعاً یکی از اصلی ترین گزینه ها برای مهاجرت کاری ماما ها می توانند در نظر گرفته شود. شرایط بازار کار این کشور برای متخصصان رشته مامایی بسیار مناسب است و در کشور کانادا فرصت های شغلی فراوانی برای متخصصان این رشته وجود دارد. به علت مناسب بودن شرایط بازار کار این رشته علاقمندان رشته مامایی اشتیاق بالایی برای تحصیل در کانادا نیز از خود نشان می ‌دهند. البته باید در نظر داشت که به علت بالا بودن هزینه های تحصیل در این کشور، بسیاری از هموطنان ما شرایط ورود به دانشگاه های این کشور را از نظر مالی ندارند و باید پس از تحصیل در ایران یا هر کشور دیگری در صورت تمایل به ورود به بازار کار کانادا از طریق معادل سازی مدارک در این کشور اقدام نمایند. مانند سایر کشورهای دنیا برای معادل سازی مدارک در کشور کانادا نیز باید در آزمون شرکت نمود که این آزمون به زبان انگلیسی برگزار می شود. البته افرادی که قصد داشته باشند در استان کبک، استان فرانسوی زبان کشور کانادا مشغول به کار شوند، باید حتماً در آزمون معادل سازی به زبان فرانسوی نیز شرکت نمایند. همچنین از شرایط اخذ ویزای کار کشور کانادا که یک ویزای امتیاز محور است، این است که متقاضیان مهاجرت ماما به کانادا باید حتما مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس با نمره حداقل ۷ نیز ارائه نمایند که البته برای افرادی که قصد کار در استان کبک دارند ارائه مدرک زبان فرانسوی الزامی است. میانگین درآمد ماما در کانادا چیزی حدود ۶۵ تا ۷۵ هزار دلار در سال است که طبیعتاً برای افرادی که تجربه کاری بیشتری دارند این رقم بالاتر است. همچنین شرایط کارفرما نیز در تعیین درآمد ماماها در این کشور موثر است. بیشترین درآمد متخصصان این رشته به شهر ادمونتون آلبرتا مربوط می ‌شود که حدود ۴۲ دلار در ساعت است و پایین ‌ترین میانگین دستمزد نیز به شهر مونترال استان کبک تعلق دارد که ۲۹ دلار در ساعت متخصصان این رشته درآمد به دست می‌ آورند. اما به طور کلی یکی از اصلی ‌ترین علل استقبال از فرصت مهاجرت ماما به کانادا مناسب بودن درآمد متخصصان این رشته نسبت به هزینه های زندگی در این کشور پیشرفته می باشد. در نهایت این افراد شانس اخذ اقامت دائم کانادا را نیز به دست می ‌آورند که این خود یک مزیت بسیار بزرگ برای آنان محسوب می‌ شود.

 

مهاجرت ماما به آلمان

متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به آلمان در صورتی که در خود این کشور یا هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تحصیل این رشته پرداخته باشند، برای ورود به بازار کار این کشور هیچ گونه مشکلی نداشته و حتی نیاز به طی کردن فرآیند معادل سازی مدارک را نیز نخواهند داشت. زیرا در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، استاندارد آموزشی مشترکی برقرار است و مدارک تحصیلی ارائه شده در دانشگاه‌ های کلیه کشورها در سایر کشورهای عضو اتحادیه نیز دارای اعتبار شناخته می‌ شود. اما افرادی که در کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا از جمله ایران به تحصیل در این رشته پرداخته باشند، برای ورود به بازار کار کشور آلمان حتماً باید مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند که این فرآیند با شرکت در آزمون همراه است.  آزمون معادل سازی مدارک رشته های علوم پزشکی در آلمان به زبان آلمانی برگزار می ‌شود، از این رو برای موفقیت در این آزمون حتماً باید به زبان آلمانی تسلط بالایی داشت. علاوه بر این از شرایط اخذ ویزای کار آلمان نیز این است که این افراد باید حتماً مدرک زبان آلمانی معتبر در سطح بالا ارائه نمایند. زیرا برای کار در سیستم بهداشت و درمان کشورهای مختلف حتماً باید تسلط بالایی به زبان آن کشور داشت. از دلایل اصلی استقبال از فرصت مهاجرت ماما به آلمان میانگین درآمد بالای ماماها در این کشور پیشرفته اروپایی می باشد. طور میانگین درآمد ماماها در آلمان حدود ۲۷ هزار یورو در سال است که نسبت به هزینه های زندگی در این کشور رقم مناسبی به حساب می ‌آید و نسبت به درآمد متخصصان این رشته در اکثر کشورهای اروپایی نیز رقم قابل توجهی می باشد

 

مهاجرت ماما به قطر

کشور قطر به عنوان یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا با جمعیت و وسعت کم در سال ‌های اخیر ‌توانسته به شکل گسترده ‌ای به توسعه زیرساخت‌ های خود در بخش ‌های مختلف به ویژه بخش سلامت اقدام ورزد و برای استفاده از زیرساخت های پیشرفته خود به نیروهای کار متخصص نیاز دارد. به همین دلیل فرصت کار در این کشور برای متخصصان بخش سلامت نیز فراهم است و متخصصان رشته مامایی نیز می‌ توانند از موقعیت مهاجرت ماما به قطر بهره ‌مند گردند. پایه حقوق ماماها در کشور قطر چیزی حدود ۳ هزار ریال قطری به ازای هر ۸ ساعت کار روزانه است که نه تنها نسبت به هزینه های زندگی در این کشور بلکه در مقایسه با سایر کشورهای دنیا نیز رقم مناسبی به حساب می آید. متقاضیان مهاجرت ماما به قطر باید از کشور مبدا یک جاب آفر دریافت نمایند و وارد این کشور شده و مشغول به کار شوند. بعضا در قراردادی که با کارفرما بسته می شود شش ماه کار آزمایشی نیز ذکر می گردد. طور معمول قراردادهای کاری برای ماماها در این کشور حداقل دو ساله است و پس از آن نیز قابل تمدید می ‌باشد. متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت ماما به قطر باید در آزمون پرومتریک که آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در این کشور است و به زبان انگلیسی برگزار می ‌شود، شرکت نمایند و از این نظر یک مزیت برای آنان به حساب می‌ آید که لازم نیست حتماً مدرک زبان عربی ارائه نمایند و داشتن مراکز زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس برای آنان کفایت خواهد نمود. در کشور قطر متقاضیان می توانند با اخذ جاب آفر مشغول به کار شده و در حین کار برای کارفرمایان مورد نظر، پروسه معادل سازی مدارک خود را نیز کلید بزنند و دوره کار برای کارفرمایان ذکر شده برای آن دوره کارورزی نیز به حساب می آید.

 

مهاجرت ماما به کویت

همانند کشور قطر برای استفاده از فرصت مهاجرت ماما به کویت نیز لازم نیست از ابتدا فرآیند معادل سازی مدارک را طی نموده و پس از آن مشغول به کار در کشور مقصد شد. متقاضیان مهاجرت ماما به کویت می ‌توانند یک جاب آفر دریافت نموده و در کشور کویت برای کارفرمای مورد نظر مشغول به کار شوند و در همین حین فرآیند معادل سازی مدارک خود را کلید بزنند و همانند کشور قطر دوره ‌ای که برای کارفرمایان ذکر شده مشغول به کار می شوند در این کشور نیز برای آنان به عنوان دوره کارورزی به حساب می آید.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری ماماها و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت ماما
  • بهترین کشورها برای مهاجرت ماماها
  • بهترین کشورها برای مهاجرت کارشناس مامایی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top