info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری

یکی از رشته های حساس و پرکاربرد زیر مجموعه رشته های پیراپزشکی، کارشناسی هوشبری می باشد که در تمامی کشورهای دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته بازار کار مناسبی داشته و نیاز به متخصصان آن فراوان است. بسیاری از تحصیلکردگان این رشته در کشورمان نیز برای دستیابی به شرایط شغلی و درآمدی بهتر و همچنین آینده بهتر برای همسر و فرزندان خود سعی می ‌کنند یک برنامه مهاجرت را برای خود تدارک ببینند که البته باید با چشم باز در این زمینه عمل نمایند. نکته مهم این است که هیچ وقت در یک مهاجرت کاری نباید هدف، خود مهاجرت تلقی گردد و هدف از مهاجرت دستیابی به شرایط بهتر در کار و درآمد و همچنین کیفیت زندگی باید تعیین شود. برای متخصصان این رشته نیز پیش از اقدام به منظور اخذ اقامت و مهاجرت به کشوری، آشنایی با شرایط کشورها در زمینه بازار کار و میزان درآمد متخصصان این رشته لازم است. از این رو با در نظر گرفتن شرایط کشورها و همچنین شرایط خود فرد، باید بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری تعیین گردد. همچنین برای فوق دیپلم های این رشته نیز بر همین اساس باید بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین بیهوشی انتخاب شود تا مهاجرت موفقی را صورت دهند. در این مطلب قصد داریم شرایط کشور های مختلف در زمینه بازار کار و میزان درآمد کارشناسان هوشبری و تکنسین های بیهوشی را را بیان نماییم تا این عزیزان بتوانند مناسب ترین کشور برای مهاجرت کاری خود را انتخاب نمایند.



بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین بیهوشی

هر فردی برای اینکه بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری را انتخاب کند، ابتدا باید به شرایط خود نگریسته و بر اساس آن اقدام نماید. به عنوان مثال اگر فردی به زبان آلمانی تسلط دارد و می تواند مدرک زبان آلمانی را ارائه نماید، قطعاً کشورهایی چون آلمان؛ سوییس و اتریش برای وی می ‌تواند بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری به شمار رود. اگر هم فردی مسلط به زبان انگلیسی بوده و بتواند مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس ارائه نماید، بهترین کشور برای مهاجرت کاری برای وی، کانادا، استرالیا، آمریکا، ایرلند، نیوزلند و انگلستان می تواند به حساب آید.

دیگر فاکتوری که در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری و همچنین بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین بیهوشی موثر است، میزان درآمد متخصصان این رشته در کشورهای مختلف است. در کنار این موضوع باید میزان مالیات بر درآمد مشاغل در این کشورها نیز در نظر گرفته شود. همچنین سطح هزینه های زندگی در کشور ها نیز باید مورد مقایسه قرار گیرد و کشوری که با در نظر گرفتن میزان مالیات بر درآمد، نسبت درآمدها به هزینه های زندگی در آن مناسب تر باشد، می تواند بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری و همچنین تکنسین های بیهوشی به حساب آید.

نکته دیگری که در مورد این رشته وجود دارد این است که رشته هوشبری یا بیهوشی چون از رشته های زیر مجموعه پیراپزشکی به حساب می آید، همانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و سایر رشته های پیراپزشکی رشته ای حساس به حساب می ‌آید. زیرا مستقیماً با جان و سلامت انسان ها در ارتباط است. از این رو فارغ التحصیلان این رشته در کشورهای مختلف وقتی که قصد کار در سایر کشورها را داشته باشند، حتماً باید مدارک تحصیلی خود را در کشور مقصد مهاجرت کاری معادل سازی نمایند. بدین منظور این افراد باید ابتدا مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود را به سازمان مربوطه در کشور مقصد ارسال نمایند. در صورت تایید اولیه، این افراد باید در آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی در آن کشور شرکت کنند که معمولاً به صورت تئوری و عملی انجام می شود. در صورت پذیرفته شدن در این آزمون، این افراد باید در دوره کارورزی حداقل ۶ ماهه و حداکثر ۱۸ ماهه در این کشور زیر نظر متخصصان رشته خود که در آن کشور رجیستر شده هستند مشغول شوند و در پایان دوره به آنان مجوز کار به صورت مستقل در آن کشوراعطا می شود. از این رو مقایسه شرایط و میزان سهولت در فرآیند معادل سازی مدارک در کشورهای مختلف نیز لازم است. به عنوان مثال متخصصان رشته‌ های علوم پزشکی در صورتی که بخواهند وارد کشوری چون کویت و قطر شوند، در صورت داشتن تجربه کاری بالا می ‌توانند با در اختیار داشتن جاب آفر یا پیشنهاد کاری، برای یک کارفرما در این کشور مشغول به کار شده و همزمان فرآیند معادل سازی را طی نمایند. اما در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کانادا و استرالیا ابتدا باید فرآند معادل سازی مدارک طور کامل صورت گرفته و حتی برخی دوره‌های تکمیلی گذرانده شود تا به افراد متقاضی، مجوز کار به صورت مستقل اعطای گردد.

به طور کلی روال کار برای مهاجرت کارشناسان هوشبری و همچنین تکنسین های بیهوشی به کشورهای مختلف دنیا به این صورت است که این افراد از داخل کشور مبدا با کارفرمایان فعال در سیستم بهداشت و درمان کشور مقصد مهاجرت خود تماس برقرار نموده و مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای آنان ارسال می نمایند. در صورتی که شرایط آنان مناسب باشد معمولاً از آنان برای یک مصاحبه شغلی که معمولاً به صورت آنلاین برگزار می شود دعوت به عمل می آید. در طول این مصاحبه این افراد باید بتوانند تسلط خود به زبان کشور مورد نظر و همچنین دانش رشته تخصصی خود را به خوبی نمایان سازند و کارفرمایان را به استخدام خود مجاب نمایند. متاسفانه بسیاری از هموطنانمان به علت عدم آشنایی با شرایط مصاحبه های شغلی بین المللی نمی توانند در این زمینه موفقیت خاصی به دست آورند. از این رو موسسه پرگاس پارس آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز جهت اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار کشورهای مختلف دنیا از جمله آلمان، اتریش، کانادا، سوئد، نروژ، استرالیا و ...  برای کارشناسان هوشبری و تکنسین های بیهوشی می باشد.

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا

عده بسیاری کانادا را بهترین کشور برای مهاجرت کاری به حساب می آورند و این کشور را مقصد مناسبی برای مهاجرت متخصصان رشته های مختلف از جمله کارشناسان هوشبری در نظر می گیرند. از این رو اولین گزینه برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری می تواند همین کشور کانادا باشد. همانند رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، و سایر رشته های پیراپزشکی به منظور مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا نیز باید مدارک تحصیلی افراد در این کشور معادل سازی شود. گام اول این است که متقاضیان باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای نظام سلامت کشور کانادا ارسال کنند. البته این سازمان در هر استان این کشور متفاوت است و در ابتدا باید این افراد استانی که برای کار و زندگی در نظر دارند را انتخاب نموده و مدارک خود را برای همان استان ارسال کنند. طبیعتاً بر همین اساس باید زبان رایج در همان استان را به خوبی فرا گرفته باشند و مدرک زبان مورد نظر را نیز اخذ کرده و ارائه نمایند. برای اقامت و کار در کلیه استان های کشور کانادا زبان انگلیسی کاربردی بوده و ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر همچنون آیلتس می تواند راهگشا باشد. اما اگر فرد متقاضی قصد داشته باشد در استان کبک که تنها استان فرانسوی ‌زبان کشور کانادا است به اقامت کاری بپردازد و داشتن تسلط به زبان فرانسه و اخذ مدرک زبان فرانسه معتبر می ‌تواند برای وی کارساز باشد. در گام بعدی این افراد باید در آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی علوم پزشکی در کانادا شرکت نموده و در صورتی که در آزمون تئوری و عملی نمره قبولی را کسب کنند می توانند دوره کارورزی تحت نظر هم رشته های رجیستر شده خود در کشور کانادا را گذرانده و مجوز کار در این کشور را اخذ نمایند. بازار کار این رشته در کشور کانادا بسیار مناسب است، به همین جهت بسیاری از متخصصان این رشته از کشور عزیزمان نیز مشتاق مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا هستند.

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به آلمان

آلمان، صنعتی ترین و مهاجر پذیرترین کشور عضو اتحادیه اروپا را نیز می توان از اصلی ترین گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری و همچنین بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین بیهوشی به حساب آورد. به طور کلی بازار کار این کشور پیشرفته برای اکثر رشته ها به ویژه رشته‌های علوم پزشکی تشنه نیروی کار ماهر است. به عنوان مثال  کشور را می ‌توان یکی از گزینه‌ های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان نیز دانست. طبیعتا شرایط ورود به بازار کار این کشور نیز مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا است و مشتاقان مهاجرت کارشناس هوشبری به آلمان نیز باید حتماً مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود را را به سازمان های مسئول در این کشور جهت بررسی ارسال نمایند. در صورتی که تاییدیه اولیه را دریافت کنند باید در آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی علوم پزشکی در آلمان شرکت کنند و در صورت قبولی در این آزمون تئوری و عملی، پس از گذراندن دوره کارورزی در این کشور مجوز کار به عنوان یک کارشناس هوشبری در سیستم بهداشت و درمان آلمان را دریافت می نمایند. در این مسیر داشتن تسلط به زبان آلمانی، زبان رسمی مردمان این کشور و همچنین ارائه مدرک زبان آلمانی در سطح حداقل B1 برای این عزیزان الزامی است. طبیعتاً برای کار در رشته کارشناسی هوشبری نیز مانند سایر رشته های بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان حتماً باید به زبان کشور میزبان تسلط کافی داشت. زیرا متخصصان این رشته ها باید با بیماران و سایر اعضای کادر درمان و همچنین همراهان بیماران ارتباط موثر برقرار کنند و بدون تسلط به زبان آن کشور در این زمینه موفقیتی به دست نخواهند آورد. همچنین آزمون های معادل سازی نیز در هر کشور به زبان رسمی آن کشور برگزار می‌ شود و متقاضیان نمی‌ توانند بدون تسلط به زبان کشور میزبان در این آزمون به موفقیت دست یابند.

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به سوئد

سوئد کشور صنعتی و پیشرفته منطقه اسکاندیناوی نیز یکی دیگر از گزینه های اصلی برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری و همچنین بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین بیهوشی به حساب می آید. در لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد رشته هوشبری نیز مانند بسیاری دیگر از رشته های بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان مشاهده می شود. اما نکته مهمی که باید حتماً در نظر گرفته شود این است که برای استفاده از فرصت مهاجرت کارشناس هوشبری به سوئد حتماً داوطلبان باید تسلط بالایی به زبان سوئدی پیدا کرده و مدرک زبان سوئدی معتبر حداقل در سطح B2 ارائه نمایند. زیرا متخصصان این رشته باید به خوبی بتواند توانایی برقراری ارتباط با سایر اعضای کادر درمان این کشور را داشته باشند. همچنین در گام اول ورود به بازار این کشور این افراد باید در آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در سوئد شرکت کرده و نمره قبولی را اخذ نمایند. این آزمون به زبان سوئدی برگزار می‌ شود و داوطلبان بدون تسلط به این زبان به هیچ و شانسی برای موفقیت در آن نخواهند داشت. آزمون معادل سازی مدارک در سوئد در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود و داوطلبان باید حتماً با موفقیت از پس این آزمون برآیند تا بتوانند وارد دوره کارورزی شده و پس از آن مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان سوئد را به دست آورند.

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به نروژ

نروژ کشور ثروتمند و نفتی منطقه اسکاندیناوی را نیز می توان دیگر کشوری دانست که کارشناسان هوشبری و تکنسین های بیهوشی در آن می ‌توانند شانس کار بالایی را با درآمد مناسب داشته باشند. همانند سوئد و سایر کشورهای ذکر شده، به منظور مهاجرت کارشناس هوشبری به نروژ نیز متقاضیان باید حتماً مدرک زبان نروژی ارائه نمایند و طبیعتاً به این زبان تسلط بالایی داشته باشند. زیرا برای کار در قالب سیستم بهداشتی درمانی کشور، باید بتوانند با همکاران خود به خوبی ارتباط برقرار کرده و همچنین در گام اول نیز برای ورود به این سیستم بهداشت و درمان از پس آزمون معادل سازی مدارک در این کشور که به زبان نروژی برگزار می شود برآیند. به همین جهت پیش از هر امری این افراد باید به تقویت مهارت های زبان نروژی خود بپردازند. برای ورود به بازار کار این کشور و استفاده از فرصت مهاجرت کارشناس هوشبری به نروژ متقاضیان باید در آزمون تئوری و عملی معادل سازی مدارک تحصیلی علوم پزشکی در نروژ شرکت کنند و در صورت موفقیت دوره کارورزی در این کشور را نیز بگذرانند. در پایان به آنان مجوز کار در اکوسیستم کسب و کار نروژ در بخش بهداشت و درمان، اعطا می گردد.

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به اتریش

اتریش به عنوان یکی از کشورهای زیبا و آرام عضو اتحادیه اروپا که در آن فرصت زندگی با بالاترین استانداردها و کیفیت مهیا است نیز یکی از گزینه ها برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری به شمار می ‌رود. سیستم بهداشت و درمان پیشرفته این کشور در زمینه خدمت ‌رسانی به بیماران و هم در زمینه مهیا کردن شرایط کاری و درآمدی مناسب برای فعالان این بخش بسیار کارآمد عمل کرده و به همین جهت بسیاری از متخصصان این رشته از جای جای دنیا و همچنین از کشور عزیزمان ایران مشتاق استفاده از فرصت مهاجرت کارشناس هوشبری به اتریش هستند یکی از مواردی که حتماً باید متقاضیان مهاجرت کارشناس هوشبری به اتریش در نظر داشته باشند این است که پیش از هر اقدامی مهارت های زبان آلمانی خود را تقویت نمایند. زیرا اولاً باید برای کار در سیستم بهداشت و درمان این کشور تسلط بالایی به این زبان داشته باشند، دوما آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در این کشور که شرکت در آن لازمه ورود به نظام سلامت کشور اتریش است به زبان آلمانی برگزار می ‌شود و متقاضیان مهاجرت کارشناس هوشبری به اتریش بدون موفقیت در این آزمون شانسی برای ورود به سیستم بهداشت و درمان این کشور آلمانی زبان را نخواهند داشت. در صورتی که متقاضیان در آزمون تئوری و عملی معادل سازی مدارک علوم پزشکی در اتریش با موفقیت عمل کرده و دوره آشنایی با قوانین و مقررات نظام پزشکی این کشور را گذرانده و یک دوره کاربردی در این کشور را نیز طی نمایند، می توانند به عنوان یک کارشناس هوشبری مجوز دار در این کشور مشغول به کار شوند.

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به استرالیا

کشور استرالیا را که بسیاری بهترین کشور برای مهاجرت کاری به ویژه در رشته های مرتبط با بخش سلامت به حساب می‌آورند نیز می تواند گزینه ای عالی برای مهاجرت کاری کارشناسان هوشبری و تکنسین های بیهوشی به شمار رود. این کشور را بسیاری بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران نیز در نظر می گیرند. برای ورود به بازار کار این کشور ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس الزامی است. سیستم بهداشت و درمان این کشور مهاجرپذیر در زمینه‌ های مختلف تشنه نیروی کار متخصص بوده و افرادی که بتوانند فرآیند معادل سازی مدارک در این کشور را با موفقیت طی کنند می ‌توانند از مزایای کار در این کشور که بسیار پر شمار است برخوردار شوند. اصلی ترین مزیت کار در چنین رشته هایی در کشور استرالیا بالا بودند را آمد و همچنین مناسب بودن بازار کار می باشد. متقاضیان مهاجرت کارشناس هوشبری به استرالیا باید امتیازات لازم جهت اخذ ویزای کار امتیاز محور استرالیا را کسب نمایند تا بتوانند وارد این کشور شده و مشغول به کار شوند.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری کارشناسان هوشبری و تکنسین های بیهوشی و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس هوشبری
  • بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین بیهوشی
  • مهاجرت کارشناس هوشبری



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top