info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست

اشتیاق به مهاجرت کاری به حرفه و تخصص خاصی منحصر نیست و متخصصان رشته ها و و فنون مختلف برای دستیابی به موقعیت شغلی و درآمد بهتر و همچنین ساختن آینده‌ ای بهتر برای خود و خانواده‌ شان به مهاجرت کاری می ‌اندیشند. در میان متخصصان رشته گرافیک نیز اشتیاق به مهاجرت کاری به کشورهای مختلف دنیا وجود دارد. اما متخصصان این حرفه باید پیش از هر اقدامی با شرایط کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست را مطابق با شرایط خود برگزینند و سپس سعی در اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در آن کشور بنمایند.



‏در سال های اخیر و با گسترش دیجیتال مارکتینگ و افزایش روز افزون نیاز به کارهای بصری و گرافیکی، بازار کار رشته گرافیک در کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته بسیار گسترده شده است و فرصت های شغلی فراوانی برای متخصصان این رشته ها پدید آمده است. برخی از این کشورها آنقدر بازار کار مناسبی در رشته گرافیک دارند که نمی توانند نیاز خود را به نیروی کار ماهر را تنها از طریق متخصصان داخلی و فارغ التحصیلان دانشگاه های خود تامین نماید. از اصلی ترین نکات در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست شرایط بازار کار کشورهای مختلف می باشد.

فاکتور دیگری که باید در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست در نظر گرفت، زبان کشور های مختلف می باشد. برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارند، قطعاً کشورهایی همچون کانادا، استرالیا، ایرلند، آمریکا و نیوزلند می ‌توانند گزینه های مناسبی برای مهاجرت کاری به شمار آیند. اما برای افرادی که به زبان آلمانی مسلط هستند قطعاً آلمان، اتریش، و سوئیس می تواند بهترین گزینه های مهاجرت کاری باشد.

میزان درآمد گرافیست ها در کشورهای مختلف نیز از دیگر فاکتورهای انتخاب گزینه مناسب برای مهاجرت کاری متخصصان این حرفه می باشد. همچنین افرادی که قصد دارند از فرصت استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور استفاده کنند باید هزینه های زندگی در کشورهای مختلف را نیز با هم مقایسه کنند تا بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست را که مناسب حالشان است، انتخاب نمایند. از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد در کشورهای مختلف نیز باید مدنظر قرار گیرد و بر اساس جمعیت جهاد انتخاب صورت گیرد.

 

استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور

به منظور استفاده از فرصت استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور متخصصان این رشته باید از کشور مبدا با کارفرمایان فعال در کشور مقصد مهاجرت مکاتبه کرده و سوابق شغلی، مدارک تحصیلی، مدارک فنی حرفه ‌ای، و پورتفولیو یا نمونه کارهای خود را برای آنان ارسال نمایند تا در صورت لزوم از آنان برای شرکت در یک مصاحبه شغلی دعوت به عمل آید. معمولاً مصاحبه‌ های شغلی بین المللی به صورت آنلاین برگزار می شود. در طول مصاحبه شغلی فرصت مناسبی برای این افراد وجود دارد تا بتوانند تسلط خود را به حرفه گرافیک و همچنین کار با نرم افزار های مرتبط با این رشته را به فرد کار فرما اثبات نمایند. برای این  منظور باید به زبان کشور مقصد مهاجرت کاری تسلط بالایی داشته باشند. از این رو در صورتی که این افراد مدرک زبان معتبر نیز داشته باشند باید ارائه نمایند تا شانس خود را برای دریافت جاب آفر یا پیشنهاد کاری بالا ببرند. در ادامه به شرایط اصلی ترین مقاصد مهاجرت کاری هموطنانمان برای رشته گرافیک اشاره می نماییم تا هر یک از عزیزان مشتاق استفاده از فرصت استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور بتوانند بر اساس انطباق شرایط این کشورها با شرایط خود بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست را انتخاب نمایند.

 

مهاجرت گرافیست به کانادا

بسیاری کشور کانادا را بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست به شمار می آورند و برای این موضوع دلایل مختلفی از جمله بالا بودن درآمد گرافیست ها در این کشور و شرایط مناسب بازار کار گرافیک در کانادا را ذکر می کنند. طبیعتاً در کشوری که شرکت های تجاری و صنعتی از شرایط خوبی برخوردار هستند و بازار مناسبی دارند، شانس کار برای افرادی که در زمینه های مختلف از جمله برندینگ و بازاریابی کار می کنند بسیار زیاد است. کار گرافیکی نیز امروزه یکی از اصلی ترین مواردی است که در برند سازی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین جهت بازار کار مناسبی در کشورهای پیشرفته همچون کانادا برای متخصصان این رشته مهیا است. به طور معمول افرادی که از طریق مهاجرت گرافیست به کانادا وارد این کشور می‌شوند و در فعالیت های مرتبط با این رشته در این کشور مشغول به کار می شوند، باید در زمینه های طراح، مدلسازی، نقاشی، گرافیک، ساخت لوگو، حروف و متن و ... تبحر لازم را داشته و کلیه کارهای مربوطه گرافیکی را با استفاده از نرم ‌افزارهای مرسوم گرافیکی به خوبی انجام دهند.

در در حال حاضر در هر شرکتی کارهای گرافیکی مربوط به محصولات  برای تبلیغات محیطی، تصاویر داخل وب سایت و شبکه های اجتماعی و .. توسط گرافیست ها تولید و ارائه می شود. همچنین علاوه بر آن فرصت کار در انتشارات ها، آژانس های تبلیغاتی،  موسسات چندرسانه ‌ای، مجلات و شرکت های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ در این کشور برای متخصصان رشته گرافیک وجود دارد.

برای اینکه متخصصان این رشته بتوانند از مزایای بازار کار گرافیک در کانادا بهره مند شوند باید دیپلم کالج هنرهای تجسمی یا گرافیک یا مدرک دانشگاهی در زمینه گرافیک یا هنرهای تجسمی داشته باشند. همچنین داشتن مدارک گرافیک رایانه ‌ای یا طراحی متحرک نیز می تواند امتیاز به حساب آید. از دیگر شرایط لازم برای استفاده از فرصت مهاجرت گرافیست به کانادا داشتن تجربه کاری در موسسات و شرکت های مرتبط در زمینه گرافیک است. طبیعتا برای کار در کشور کانادا متخصصان رشته گرافیک نیز مانند رشته های دیگر باید به زبان انگلیسی تسلط داشته و مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس ارائه نمایند. البته اگر گرافیست ها بخواهند در استان کبک که استان فرانسوی زبان این کشور است مشغول به کار شوند می توانند مدرک زبان فرانسوی معتبر نیز ارائه نماید.

 

مهاجرت گرافیست به ترکیه

ترکیه همسایه غربی کشورمان نیز می تواند از گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست ها به حساب آید. در سال‌ های اخیر شرایط اقتصادی این کشور مرتب رو به بهبود بوده و همین موضوع و رونق بازارها موجب شده فرصت کاری برای گرافیست ها نیز در این کشور بسیار مهیا باشد. از این رو بسیاری از هموطنان عزیزمان که مشتاق استفاده از فرصت استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور هستند، ترکیه را به عنوان مقصد مهاجرت کاری خود بر می گزینند. در بسیاری از شرکت های این کشور می توان تنها با تسلط به زبان انگلیسی مشغول به کار شد. اما در برخی دیگر از شرکت ها نیز به هیچ وجه تسلط به زبان انگلیسی برای پیدا کردن کار کفایت نمی ‌کند و متقاضیان استفاده از فرصت مهاجرت گرافیست به ترکیه باید حتماً به زبان ترکی استانبولی تسلط پیدا کرده و مدرک زبان ترکی استانبولی معتبر ارائه نمایند. طبیعتاً مانند کشور کانادا برای ورود به بازار کار کشور ترکیه نیز گرافیست ها باید از یک کارفرمای فعال در اکوسیستم کسب و کار این کشور جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نمایند.

 

مهاجرت گرافیست به استرالیا

برای افرادی که قصد دارند از فرصت استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور بهره‌ مند شوند، استرالیا نیز می تواند یک گزینه مناسب به حساب آید. طبیعتاً برای بهره مندی از فرصت مهاجرت گرافیست به استرالیا نیز تسلط به مهارت های رشته گرافیک و همچنین نرم افزارهای مرتبط الزامی بوده و متقاضیان مهاجرت گرافیست به استرالیا حتما باید مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس، تافل، یا PTE نیز ارائه نمایند. داشتن سابقه کاری و مدرک فنی حرفه ای مرتبط در زمینه گرافیک نیز برای متقاعد کردن کارفرمایان استرالیایی به استخدام گرافیست ها الزامی می باشد. بازار کار گرافیک کشور استرالیا نیز بسیار مناسب است و به علت رشد دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر بازار کار این رشته روز به‌ روز با بهبود مواجه شده و فرصت‌ های شغلی بیشتری در آن برای متخصصان فراهم شده است. همچنین درآمد گرافیست در کشور استرالیا نیز سال به سال در حال افزایش است و تا ۹۰ هزار دلار استرالیا در سال نیز بالا رفته است.

 

مهاجرت گرافیست به اتریش

اتریش کشور صنعتی عضو اتحادیه اروپا نیز می تواند یکی دیگر از اصلی ترین گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست ها به حساب آید. برای استفاده از فرصت مهاجرت گرافیست به اتریش متقاضیان باید حتماً نمونه کارهای مناسب ارائه نموده و سابقه کاری و مدارک فنی حرفه ای مرتبط داشته باشند. علاوه بر این ها تسلط به زبان آلمانی که زبان رسمی کشور اتریش می باشد نیز الزامی است. زیرا تقریباً شانسی برای پیدا کردن کار در این کشور بدون تسلط به این زبان وجود نخواهد داشت.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری گرافیست ها و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت گرافیست
  • بهترین کشورها برای مهاجرت گرافیست ها
  • استخدام طراح گرافیک در خارج از کشور



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top