info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای اسکیل ورکر انگلیس

پس از کش و قوس های فراوان در نهایت در 31 ژانویه 2020 انگلستان با اجرای برگزیت، اتحادیه اروپا را ترک کرد و طبیعتا از این به بعد این کشور قوانین جدیدی برای امر مهاجرت از جمله برای شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان سایر نقاط دنیا اجرا خواهد نمود. اداره مهاجرت این کشور سیستم امتیاز محوری را تدوین نموده که متقاضیان بر اساس آن می توانند ویزای اقامت انگلیس را در زمینه های مختلف کسب نمایند. متقاضیان انواع ویزاهای اقامت انگلستان می توانند در سامانه اداره مهاجرت این کشور ثبت نام کرده و مدارک لازم را ارائه نمایند. یکی از پرمتقاضی ترین برنامه های ارائه شده، ویزای اسکیل ورکر انگلیس است که زمان رسیدگی به آن بسته به پرونده می تواند متفاوت باشد.



ویزای کار انگلیس

دلایل مختلفی می توان برای استقبال از ویزای اسکیل ورکر انگلیس یا همان ویزای کار انگلیس برای افراد ماهر برشمرد. اولین مورد این است که سطح درآمدها در کشور انگلیس از اکثر کشورهای اروپایی بالاتر است. همچنین سطح درآمدها نسبت به هزینه های زندگی در این کشور از تناسب بسیار خوبی برخوردار است و به این دلیل می توان با مهاجرت کاری به این کشور، از سطح رفاه اجتماعی مطلوبی برخوردار شد. همچنین قوانین کار در این کشور به شکلی تدوین شده که شرایط کار نیز برای افراد شاغل بسیار قابل قبول است. علاوه بر این، افرادی که ویزای کار انگلیس را دریافت می کنند، می توانند بلافاصله همسر و فرزندان خود را نیز با دریافت ویزا به این کشور منتقل کنند و در نهایت پس از چند سال، خود و خانواده شان اقامت دائم انگلستان را نیز بدست آورند. علاوه بر این امکان تحصیل در انگلیس برای خانواده و به ویژه فرزندان این افراد فراهم است. با توجه به بالا بودن سطح تحصیل و ارزش و اعتبار فوق العاده دانشگاه های این کشور پیشرفته، خود این موضوع می تواند یک مزیت بسیار عالی برای این افراد به حساب آید.

 

ویزای نیروی کار ماهر انگلیس

به منظور اخذ ویزای اسکیل ورکر انگلیس، باید یک کارفرمای فعال در این کشور که دارای مجوز از وزارت کشور انگلیس است، اسپانسر افراد متقاضی شود. اسپانسر یا حامی مالی باید سالانه حداقل حقوق 26500 پوند را به فرد متقاضی پرداخت کند تا ویزای نیروی کار ماهر انگلیس  به فرد اعطا شود. از دیگر شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر انگلیس برای نیروهای کار ماهر، داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر حداقل در سطح B1 است و برای اثبات این سطح از تسلط، متقاضیان می توانند در آزمون های مختلفی چون آیلتس، تافل و ... شرکت نمایند.

 

ویزای کار انگلیس برای کادر درمان

متخصصان رشته های مختلف بخش سلامت، در صورتی که شرایط عمومی اخذ ویزای اسکیل ورکر انگلیس را دارند، باید یک پیشنهاد شغلی از مراکز درمانی سیستم بهداشت و درمان انگلیس معروف به NHS دریافت نموده و با دریافت ویزای کار انگلیس برای کادر درمان، به همراه خانواده شان به انگلیس وارد شده و در نظام سلامت این کشور مشغول به کار شوند. برای این منظور داشتن جاب آفر از کلیه بخش های بهداشتی، درمانی، مراقبت های اجتماعی و کلیه سازمان هایی که به NHS خدمات ارائه می دهند، قابل قبول است.

شرایط اخذ ویزای کار انگلیس برای کادر درمان ساده تر از متخصصان سایر مشاغل است و این افراد با هزینه کمتر و سرعت بیشتر می توانند پروسه را طی کرده و به این کشور وارد شوند. حتی این افراد بعلت اینکه در خط مقدم بخش سلامت مشغول به کار خواهند شد، لازم نیست هزینه های بهداشتی و درمانی پروسه مهاجرت و اخذ ویزای اسکیل ورکر انگلیس را پرداخت نمایند.

 

ویزای استعداد جهانی انگلستان

در برنامه های جدید مهاجرتی انگلستان پس از انجام برگزیت، ویزای استعداد جهانی یا Global Talent نیز گنجانده شده که به افراد با مهارت بالا امکان می دهد بدون پیشنهاد کاری یا جاب آفر به انگلستان بیایند. این ویزا مخصوص پیشگامان و افراد پیشرو در زمینه های مختلف و شناخته شده در دنیا و افراد آینده دار در علوم پایه، علوم انسانی، دانش مهندسی، هنر های مختلفی همچون فیلمسازی، طراحی مد و معماری، و همچنین فن آوری های دیجیتال در نظر گرفته شده است. این افراد با مهارت های منحصر به فرد خود می توانند به غنای دانش، رشد اقتصاد و بهبود جامعه انگلستان از جوانب مختلف کمک نمایند. از این رو برای آنان تسهیلات ویژه ای به اسم ویزای استعداد جهانی انگلستان در نظر گرفته شده است. از این رو دانشمندان و محققان برجسته از فرآیند تأیید سریعتر به عنوان بخشی از طرح سریع STEM بهره مند می شوند و می توانند به سرعت ویزای کار انگلیس و اقامت در این کشور را اخذ کنند.

در دوران پس از برگزیت، طیف دیگری از مسیرهای ویزا برای کار در انگلستان مانند ویزای استارت آپ انگلستان و Innovator  نیز در دسترس است. علاوه بر این برای برخی مشاغل تخصصی ​​ورزشکاران، هنرمندان و افراد خلاق مسیرهای ویزای دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای کار و اقامت دایم انگلیس می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای اسکیل ورکر انگلیس
  • ویزای کار انگلیس
  • ویزای نیروی کار ماهر انگلیس



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top