info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • آزمون DELE

    1400/05/08 - 19:31:24
    آزمون DELE

    در سال 1989 میلادی، موسسه سروانتس Cervantes Institute با همکاری دانشگاه سالامانکای اسپانیا، یک آزمون استاندارد برای ستجش مهارت زبان اسپانیایی برای غیر اسپانیایی زبان ها طراحی کردند و نام آن را آزمون DELE قرار دادند. نام آزمون DELE مخفف عبارت اسپانیایی The Diplomas de Español como Lengua Extranjera می باشد که به معنای دیپلم زبان اسپانیایی برای افراد غیر اسپانیایی زبان می باشد که قصد دارند وارد یک کشور اسپانیایی زبان شده و در آنجا به تحصیل و کار بپردازند. لازم به ذکر است که مدرک قبولی آزمون DELE توسط وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش اسپانیا به داوطلبان ارائه می گردد.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ اقامت کاستاریکا

    1400/05/07 - 12:32:50
    اخذ اقامت کاستاریکا

    مشتاقان مهاجرت که آینده زندگی و خانواده خود را در اقامت در سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون کانادا، استرالیا، انگلستان، آمریکا، نیوزلند و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بهترین گزینه ها برای انتخاب مقصد مهاجرت به شمار می روند. اما کشورهای دیگری نیز هستند که داشتن اقامت و شهروندی آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها کاستاریکا می باشد. جمهوری کاستاریکا، کشوری واقع در آمریکای مرکزی است که امکان اخذ مجوز اقامت در آن از روش هایی همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهیا شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت کاستاریکا اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه واترلو کانادا

    1400/05/02 - 22:17:22
    دانشگاه واترلو کانادا

    یکی از دانشگاه های معتبر کشور کانادا که همه ساله در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های فاخری می شود، دانشگاه واترلو یا University of Waterloo می باشد که در شهر واترلو در استان انتاریو قرار گرفته است. تاسیس دانشگاه دانشگاه واترلو کانادا به سال 1959 میلادی باز می گردد. توسعه کمی و کیفی چشمگیری در طول این مدت در این دانشگاه حاصل شده است. این دانشگاه تحقیقاتی عمومی، در حال حاضر با بیش از 1400 عضو هیئت علمی و بیش از 2600 هزار کارمند، به بیش از 43 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید. بیش از 36 هزار دانشجوی دانشگاه واترلو کانادا در مقطع کارشناسی و الباقی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به تحصیل مشغول هستند.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در هند

    1400/04/27 - 09:10:56
    هزینه زندگی در هند

    هند بعنوان یکی از کشورهایی که مسیر توسعه را در سال های اخیر با سرعت بسیار بالایی پیموده و در برخی عرصه ها از جمله تولید نرم افزار و فناوری اطلاعات، به جمع پیشرفته ترین کشورهای دنیا وارد شده است، به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان ایرانی شناخته می شود. با وجود مناسب بودن هزینه تحصیل در هند، بالا بودن اعتبار دانشگاه ها و کیفیت بالای تحصیل در این کشور و همچنین پایین بودن هزینه های زندگی دانشجویی، بسیاری از جوانان ایرانی همه ساله مشتاق ورود به دوره های تحصیلی در دانشگاه های این کشور هستند. برای این عزیزان، آشنایی با هزینه زندگی در هند می تواند بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت کیپ ورد

    1400/04/26 - 09:00:00
    اقامت کیپ ورد

    همواره برای علاقمندان مهاجرت که آینده زندگی و خانواده خود را در سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون استرالیا، نیوزلند، انگلستان، کانادا، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بهترین گزینه های انتخاب مقصد مهاجرت به شمار می روند. اما کشورهای دیگری نیز در دنیا هستند که داشتن اقامت آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها کیپ ورد می باشد. جمهوری کیپ ورد یا دماغه سبز، کشوری متشکل از 10 جزیره آتشفشانی است که امکان اقامت در آن از روش هایی همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهیا شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت کیپ ورد اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز اتریش

    1400/04/20 - 20:09:27
    دانشگاه یوهانس کپلر لینز اتریش

    دانشگاه لینز اتریش که نام کامل آن دانشگاه یوهانس کپلر لینز می باشد، یکی از برترین دانشگاه های این کشور پیشرفته و صنعتی اروپایی به شمار می رود. این دانشگاه در زبان آلمان با نام Johannes Kepler Universität Linz و در زبان انگلیسی نیز با نام Johannes Kepler University Linz شناخته می شود. تاسیس دانشگاه یوهانس کپلر لینز اتریش به سال 1966 میلادی بازمی گردد و به همین دلیل در لیست برترین دانشگاه های جوان دنیا نیز نام این دانشگاه به چشم می خورد. محل قرارگیری این دانشگاه، شهر لینز یا لینتس،، سومین شهر بزرگ کشور اتریش با 200 هزار نفر جمعیت و مرکز ایالت اوبراسترایش این کشور می باشد که مانند بسیاری از شهرهای مهم این کشور، در کران رود دانوب واقع شده است.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در فیلیپین

    1400/04/19 - 23:34:57
    هزینه زندگی در فیلیپین

    فیلیپین بعنوان یکی از گزینه های محبوب به منظور تحصیل در خارج از کشور برای جوانان ایرانی به حساب می آید و عده زیادی از هموطنانمان در دهه گذشته در رشته های مختلف در دانشگاه های این کشور آسیایی به تحصیل پرداخته اند. البته بیشتر این عزیزان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و سایر رشته های پیراپزشکی، در دانشگاه های این کشور به تحصیل پرداخته اند. با توجه به گران بودن تحصیل در اکثر کشورها و پایین بودن هزینه های تحصیل در فیلیپین، هم اکنون نیز عده قابل توجهی از جوانان ایرانی در تکاپوی اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور هستند. برای این عزیزان، آشنایی با هزینه زندگی در فیلیپین می تواند بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ناوارا اسپانیا

    1400/04/18 - 19:08:10
    دانشگاه ناوارا اسپانیا

    یکی از مطرح ترین دانشگاه های کشور اسپانیا، دانشگاه ناوارا است که در زبان اسپانیایی با نام Universidad de Navarra، در زبان لاتین با نام Universitas Studiorum Navarrensis و در زبان انگلیسی با نام University of Navarra شناخته می شود. این دانشگاه خصوصی، یکی از دانشگاه های نسبتا جوان کشور اسپانیا محسوب شده و تاسیس اولیه آن به سال 1952 میلادی باز می گردد. هم اکنون دانشگاه ناوارا اسپانیا برترین دانشگاه خصوصی این کشور به حساب می آید و همه ساله دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا برای ورود به آن اپلای می کنند.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ اقامت لسوتو

    1400/04/12 - 09:00:00
    اخذ اقامت لسوتو

    برای آن دسته از علاقمندان مهاجرت که آینده زندگی و خانواده خود را در زندگی در سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون کانادا، استرالیا، نیوزلند، انگلستان، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند به عنوان مناسب ‌ترین گزینه های انتخاب مقصد مهاجرت به شمار روند. اما کشورهای دیگری در دنیا هستند که داشتن اقامت آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها لسوتو می باشد. پادشاهی لسوتو کشوری محصور در خاک آفریقای جنوبی است که امکان اقامت در آن از روش هایی همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهیا شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت لسوتو اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در مالزی

    1400/04/05 - 08:00:00
    هزینه زندگی در مالزی

    مالزی بعنوان یکی از اقتصادهای در حال توسعه در دنیا شناخته شده و کشاورزی، صنایع غذایی حلال، گردشگری و خودروسازی، اصلی ترین منابع درآمدزایی این کشور به شمار می رود. راه های مختلفی برای مهاجرت به مالزی وجود دارد و یکی از محبوب ترین این روش ها برای هموطنانمان، اخذ اقامت از طریق تحصیل به شمار می رود. با وجود ارزان نبودن هزینه تحصیل در مالزی، بعلت بالا بودن اعتبار دانشگاه ها و کیفیت بالای تحصیل در این کشور و همچنین امکان دستیابی به آینده شغلی بسیار درخشان پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور، بسیاری از جوانان ایرانی، همه ساله مشتاق ورود به دوره های تحصیلی در دانشگاه های این کشور هستند. اعتبار دانشگاه های این کشور آسیایی به حدی بالاست که فارغ التحصیلان آن ها به راحتی شانس اخذ جاب آفر از کشورهای مهاجرپذیری همچون استرالیا و نیوزلند را خواهند داشت. بسیاری نیز از طریق ویزای کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت و سایر روش ها، برای مهاجرت به این کشور تلاش می کنند. برای تمامی گروه های ذکر شده آشنایی با هزینه زندگی در مالزی می تواند بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top