info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • بهترین کشور برای گرفتن تخصص دندانپزشکی

    1400/04/01 - 21:11:37
    بهترین کشور برای گرفتن تخصص دندانپزشکی

    می دانیم که درصد قابل توجهی از دندانپزشکان، بعد از اتمام دوره تحصیل خود و دریافت مدرک دندانپزشکی عمومی، به ادامه تحصیل در یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی اقبال نشان می دهند و بعضا برای این منظور حاضر به جلای وطن نیز هستند. عده زیادی از این افراد نیز بعد از اتمام دوره تحصیل دندانپزشکی، به کار در خارج از کشور و مهاجرت کاری می ‌اندیشند. هر دو دسته می بایست باید مدارک تحصیلی دندانپزشکی خود را در کشور مورد نظر معادل سازی نمایند تا امکان ادامه تحصیل و گرفتن تخصص یا وارد شدن به بازار کار در نظام سلامت آن کشور به عنوان یک دندانپزشک را بدست آورند. اما پیش از هر اقدامی، بهتر است این عزیزان با شرایط کلیه کشورهای مختلف در زمینه گرفتن تخصص و کار در زمینه دندانپزشکی آشنا شده و بهترین کشور برای گرفتن تخصص دندانپزشکی و کار در این رشته را که مناسب شرایط آنان است، انتخاب نموده و سپس برای آن کشور اپلای نمایند. در این مطلب به معرفی اصلی ترین گزینه های پیش روی این عزیزان می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در کرواسی

    1400/03/30 - 09:00:00
    هزینه زندگی در کرواسی

    کرواسی کشور زیبا و توریستی قاره سبز، در سال های اخیر به یکی از مقاصد مهاجرت هموطنان عزیزمان تبدیل شده است. برای علاقمندان تحصیل در خارج از کشور، کرواسی شاید یکی از بهترین گزینه های موجود در اروپا به حساب آید، زیرا با وجود مناسب بودن اعتبار و رتبه دانشگاه های آن، شهریه تحصیل در این کشور نسبت به اغلب کشورهای اروپایی مناسب تر است و ورود به دوره های تحصیل در دانشگاه های آن نیز از اغلب کشورهای اروپایی ساده تر است. از طرف دیگر، بعلت اینکه این کشور عضو معاده بولونیاست، افرادی که در هر رشته ای در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند، می توانند پس از اتمام دوره تحصیل در سایر کشورهای پیشرفته اروپایی نیز مشغول به کار شوند. شرایط و هزینه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور نیز نسبت به اغلب کشورهای قاره سبز، مناسب تر است. مناسب بودن هزینه زندگی در کرواسی دیگر مزیت انتخاب این کشور برای مهاجرت می باشد که در این مطلب به تفصیل به آن اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مونترال کانادا

    1400/03/29 - 09:10:00
    دانشگاه مونترال کانادا

    یکی از دانشگاه های برتر کشور کانادا که هر سال در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های عالی شده و از 5 دانشگاه برتر این کشور بوده است، دانشگاه مونترال یا Université de Montréal می باشد که در شهر مونترال در استان کبک قرار گرفته است. تاسیس دانشگاه مونترال کانادا به سال 1878 میلادی باز می گردد و به عنوان یک دانشگاه عمومی یا دولتی فرانسوی زبان شناخته می شود. توسعه کمی و کیفی چشمگیری در طول این مدت در این دانشگاه حاصل شده و این دانشگاه در حال حاضر با بیش از 7400 عضو هیئت علمی و بیش از 4500 کارمند اجرایی، به بیش از 68 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید. بیش از 34500 دانشجوی دانشگاه مونترال کانادا در مقطع کارشناسی و الباقی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به تحصیل مشغول هستند. پردیس اصلی دانشگاه مونترال کانادا در ناحیه شمالی کوهستان رویال قرار گرفته است. پیر ترودو پانزدهمین نخست وزیر کشور کانادا که پدر جاستین ترودو نخست وزیر فعلی این کشور است نیز بخشی از تحصیلات خود را در این دانشگاه سپری کرده است و از مشاهیر تحصیل کرده در دانشگاه مونترال محسوب می شود.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس شنوایی سنجی

    1400/03/26 - 09:00:00
    بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس شنوایی سنجی

    شنوایی سنجی یکی از رشته های مهم نظام سلامت و سیستم بهداشت و درمان است که اغلب افراد در طول عمر خود حداقل چند باری به متخصصان آن مراجعه می کنند. در کشورمان به طور معمول برای ورود به مدرسه و به منظور آزمایشگاه مرتبط با طب کار که در هنگام تعویض شغل صورت می گیرد، افراد به آزمایشگاه مراجعه کرده و آزمایشات مربوط به شنوایی سنجی را به طور اجباری می گذرانند. طبیعتا در هنگام بروز مشکلات شنوایی و عیوب احتمالی گوش ها نیز به متخصصان این رشته مراجعه می شود. در میان متخصصان این رشته در کشور عزیزمان ایران، درصد قابل ملاحظه ای به مهاجرت کاری می اندیشند و سعی دارند با دریافت یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در سایر کشورها، مهاجرتی مناسب و بدون ریسک را برای خود رقم بزنند. اما قبل از هر اقدامی، نفرات باید با شرایط بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس شنوایی سنجی آشنا شوند و با تطبیق شرایط این کشورها با شرایط خود، بهترین گزینه که مناسب حال آنان است را انتخاب نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در آمریکا

    1400/03/25 - 15:23:09
    هزینه زندگی در آمریکا

    آمریکا بعنوان بزرگ ترین اقتصاد دنیا، همواره به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در دنیا شناخته می شود. راه های مختلفی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد و یکی از محبوب ترین این روش ها، اخذ اقامت از طریق تحصیل به شمار می رود. با وجود بالا بودن هزینه تحصیل در آمریکا، بعلت بالا بودن اعتبار دانشگاه ها و کیفیت بالای تحصیل در این کشور و همچنین امکان دستیابی به آینده شغلی بسیار درخشان پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور، بسیاری از جوانان همه ساله مشتاق ورود به دوره های تحصیلی در دانشگاه های این کشور هستند. بسیاری نیز از طریق ویزای کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت و سایر روش ها، برای مهاجرت به این کشور تلاش می کنند. برای تمامی گروه های ذکر شده آشنایی با هزینه زندگی در آمریکا می تواند بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه فنی کوشیتسه اسلواکی

    1400/03/22 - 18:59:25
    دانشگاه فنی کوشیتسه اسلواکی

    یکی از دانشگاه های برتر کشور اسلواکی که در سال های اخیر همواره در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های مناسب بوده و به تایید وزارت علوم ایران نیز رسیده، دانشگاه فنی کوشیتسه یا Technical University of Košice می باشد. تاسیس دانشگاه فنی کوشیتسه اسلواکی به سال 1952 میلادی در شهر کوشیتسه باز می گردد. این دانشگاه در تمامی طول عمر خود، مرتب از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کرده و امروز میزبان بیش از 10 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف می باشد که بخش عمده ای از آن ها دانشجویان بین المللی هستند. دانشگاه فنی کوشیتسه اسلواکی به عنوان دومین دانشگاه فنی مهندسی برتر این کشور شناخته شده و مدارک آن در تمامی کشورهای اروپایی نیز از اعتبار مناسبی برخوردار است.  

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار آفریقای جنوبی

    1400/03/21 - 10:10:07
    ویزای کار آفریقای جنوبی

    اکثر مردم تصویری که از کشورهای آفریقایی در ذهن خود دارند، چیزی به جز فقر، نبود بهداشت و شرایط سخت زندگی مردم نیست که البته در مورد اکثر کشورهای آفریقایی چنین تصویری صحیح به نظر می رسد. اما آفریقای جنوبی را می توان توسعه یافته ترین کشور این قاره به حساب آورد و شرایط اقتصادی آن به هیچ وجه با سایر کشورهای قاره سیاه قابل مقایسه نیست. این کشور در مسیر توسعه سریع خود با کمبود نیروی کار متخصص در بسیاری از رشته ها روبرو شده و به همین دلیل شرایط اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی برای کارجویان بین ‌المللی از جمله هموطنان عزیزمان فراهم است. در این مطلب به شرایط اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی اشاره می نماییم

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ۱۹۱ استرالیا

    1400/03/20 - 22:21:11
    ویزای ۱۹۱ استرالیا

    بر اساس قوانین کشور استرالیا طیف وسیعی از ویزاها جهت اعطای مجوز اقامت موقت و دائم برای اتباع خارجی در نظر گرفته شده است و هر چند سال، این ویزا ها مورد بازبینی قرار می گیرند. در این بازبینی ها برخی از انواع ویزا از سیستم مهاجرتی این کشور حذف و برخی دیگر به سیستم اضافه می شوند. در بازنگری که در سال ۲۰۱۹ در زمینه ویزاهای اعطای اقامت در این کشور صورت گرفت، ویزای ۸۸۷ از دستور کار خارج شده و به جای آن، ویزای ۱۹۱ استرالیا وارد سیستم مهاجرتی این کشور شد. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ ویزای ۱۹۱ استرالیا که یک ویزای اقامت دائم به حساب می آید و کلیه مزایای آن اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت سائوتومه و پرنسیپ

    1400/03/18 - 18:07:27
    اقامت سائوتومه و پرنسیپ

    طبیعتا برای آن دسته از افراد که آینده زندگی و خانواده خود را در مهاجرت به سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون کانادا، استرالیا، نیوزلند، انگلستان، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند به عنوان اصلی ‌ترین گزینه های انتخاب مقصد مهاجرت به شمار روند. اما کشورهای دیگری در دنیا هستند که داشتن اقامت آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها سائوتومه و پرنسیپ می باشد. جمهوری سائوتومه و پرنسیپ کشوری در خلیج گینه واقع در غرب آفریقاست که از دو جزیره با نام های سائوتومه و پرنسیپ تشکیل شده است. نزدیک ترین کشور به آن، کشور گابن می باشد که در در داخل خاک قاره آفریقا قرار گرفته و ۲۲۵ کیلومتر تا این جزایر فاصله دارد. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت سائوتومه و پرنسیپ که پس از سیشل، کم جمعیت ترین کشور آفریقا به شمار می رود، اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در چین

    1400/03/14 - 10:15:31
    هزینه زندگی در چین

    چین به عنوانی دومین اقتصاد بزرگ دنیا که بسیار محتمل است در سال های آینده با کنار زدن آمریکا، به بزرگ ترین اقتصاد دنیا تبدیل گردد، به خوبی مسیر توسعه پایدار را طی کرده و یکی از بازوهای توسعه در این کشور، دانشگاه های معتبر آن بوده اند. سرمایه گذاری مناسب دولت چین بر روی توسعه کمی و کیفی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موجب شده، دانشگاه های این کشور سال به سال در رنکینگ های بین المللی رتبه های بهتری را کسب نمایند و همین موضوع باعث بالا رفتن اعتبار آن ها و تقاضای بیشتر برای تحصیل در دانشگاه های چین در میان دانشجویان خارجی شده است. دانشجویان ایرانی نیز در سال های اخیر اقبال زیادی به ورود به دوره های تحصیل در دانشگاه های کشور چین به ویژه برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی نشان داده اند. برای این عزیزان، آشنایی با هزینه زندگی در چین می تواند بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top