info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • تفاوت درآمد پزشکان در کانادا و استرالیا

    1400/03/13 - 13:25:53
    تفاوت درآمد پزشکان در کانادا و استرالیا

    پزشکان یکی از حساس ترین مشاغل را عهده دار بوده و بر اساس ماهیت شغلشان، به طور مستقیم با جان و سلامت انسان ها سر و کار دارند، از این رو نظام سلامت کشورهای مختلف دنیا در زمینه اعطای مجوز کار به آنان سختگیری فراوانی صورت می دهند. شرایط درآمدی پزشکان نیز در کشورهای مختلف، یکسان نیست، اما در اغلب کشورها، پزشکان از پردرآمد ترین اقشار جامعه به حساب می آیند. برخی از پزشکان جهت دستیابی به شرایط درآمدی و کیفیت زندگی بهتر و همچنین ساختن آینده ای بهتر برای خانواده شان، به مهاجرت می اندیشند و برای انتخاب کشور مناسب مهاجرت کاری خود باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرند. یکی از اصلی ترین فاکتورها در این زمینه، میزان درآمد پزشکان در کشورهای مختلف است که حتما باید مورد مقایسه قرار گیرد. از آنجا که کانادا و استرالیا دو مورد از اصلی ترین مقاصد مهاجرت کاری پزشکان به حساب می آیند، بر آن شدیم در این مطلب به مقایسه درآمد پزشکان در کانادا و استرالیا پرداخته و با توجه به تفاوت نرخ ارز این دو کشور، تفاوت درآمد پزشکان در کانادا و استرالیا را بیان نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای جستجوی کار سوئد

    1400/03/12 - 23:50:38
    ویزای جستجوی کار سوئد

    بسیاری از علاقه مندان مهاجرت کاریt کشورهای اروپایی را گزینه های مناسبی به عنوان مقصد مهاجرتی برای خود می دانند. در میان کشورهای اروپایی، کشورهای منطقه اسکاندیناوی از بازار کار بسیار مناسب ‌تری برای افراد جویای کار برخوردارند. طبیعتاً کشور سوئد به عنوان صنعتی ترین کشور منطقه اسکاندیناوی یکی از بهترین گزینه های مهاجرت کاری برای هموطنان عزیزمان که قصد ورود به بازار کار اروپا را دارند نیزشناخته می شود. در این مطلب قصد داریم به شرایط ویزای جستجوی کار سوئد یا ویزای جاب سیکر سوئد اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای اقامت بعد از بازنشستگی

    1400/02/31 - 08:51:41
    بهترین کشور برای اقامت بعد از بازنشستگی

    بازنشستگان به خصوص افرادی که از تمکن مالی نسبتا مناسبی برخوردار بوده و درآمد ثابت ماهانه نسبتاً بالایی دارند، ترجیح می ‌دهند دوران بازنشستگی خود را در جایی آرام و با بالاترین سطح کیفیت زندگی بگذرانند.  از این رو تمایل به مهاجرت در میان آن ها به وفور دیده می شود. لازم است این افراد پیش از هر اقدامی با شرایط کشورهایی که به عنوان گزینه های انتخاب بهترین کشور برای اقامت بعد از بازنشستگی شناخته می شوند، آشنایی پیدا کرده و سپس برای اخذ اقامت بازنشستگی از این کشورها اقدام نمایند. در این مطلب شرایط اصلی ترین گزینه های پیش روی این عزیزان را معرفی می نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تایر 5 انگلیس

    1400/02/30 - 09:36:29
    ویزای تایر 5 انگلیس

    انگلستان با اقتصادی پویا و صنایعی رو به رشد، همواره یک مقصد عالی برای مهاجرت کاری به حساب می آمده و در سال های اخیر نیز مشتاقان ورود به بازار کار این کشور، بسیار بوده اند. طبیعتا برای مهاجرت کاری به انگلستان، به ویزای کار این کشور نیاز است. ویزای تایر 5 انگلیس، در حقیقت نوعی از ویزای کار انگلیس است که اجازه ورود به این کشور را به صورت موقت به مشتاقان ورود به بازار کار انگلستان می دهد. در این مطلب قصد داریم شرایط و قوانین مربوط به ویزای تایر 5 انگلیس را برای مشتاقان کار در این کشور پیشرفته اروپایی بیان نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون زبان ایتالیایی

    1400/02/29 - 09:25:35
    آزمون زبان ایتالیایی

    در سال های اخیر اشتیاق به مهاجرت تحصیلی به کشور ایتالیا در میان جوانان ایرانی رو به فزونی بوده و سال به سال بر عده جوانان ایرانی که مشتاق اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا هستند افزوده می شود. با توجه به اینکه دانشگاه های ایتالیا شهریه پایینی نسبت به سایر کشورهای پیشرفته اروپایی داشته و در عین حال از اعتبار بین‌المللی مناسبی برخوردارند، بسیاری از جوانان ایرانی به آموزش زبان این کشور پرداخته و با شرکت در آزمون زبان ایتالیایی، سعی می کنند شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور را کسب نمایند. در این مطلب قصد داریم به آزمون های زبان ایتالیایی معتبر اشاره نموده و به سطوح زبان ایتالیایی نیز بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای گلوبال تلنت استرالیا

    1400/02/28 - 08:57:27
    ویزای گلوبال تلنت استرالیا

    کشور استرالیا نیز مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا در سال های اخیر توجه زیادی به جذب نخبگان از سراسر نقاط دنیا مبذول داشته است. یکی از تسهیلاتی که برای ورود این افراد به این کشور در نظر گرفته شده ویزای گلوبال تلنت استرالیا می باشد که از سال ۲۰۱۹ برای نخبگان علمی، ورزشی، هنری و همچنین افراد شاخص و سرآمد در تخصص های مختلف که در دنیا شناخته شده اند و دستاوردهای بزرگی داشته اند، در نظر گرفته شده است. در این مطلب به شرایط و انواع ویزای گلوبال تلنت استرالیا اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه کمپلوتنسه مادرید اسپانیا

    1400/02/25 - 09:10:59
    دانشگاه کمپلوتنسه مادرید اسپانیا

    یکی از بهترین دانشگاه های کشور اسپانیا، دانشگاه کمپلوتنسه مادرید است که در زبان اسپانیایی با نام Universidad Complutense de Madrid، در زبان لاتین با نام Universitas Complutensis و در زبان انگلیسی با نام Complutense University of Madrid شناخته می شود. این دانشگاه دولتی که به اختصار با نام UCM نیز شناخته می شود، یکی از دانشگاه های قدیمی اروپا محسوب شده و تاسیس اولیه آن به سال 1822 میلادی باز می گردد. البته بازگشایی مجدد دانشگاه کمپلوتنسه مادرید اسپانیا، به شکل کلاسیک امروزی در سال 1822 میلادی صورت پذیرفته است. این دانشگاه که بعضا با نام دانشگاه دولتی مادرید اسپانیا نیز شناخته می شود، امروزه میزبان بیش از 75 هزار دانشجوی مقطع کارشناسی و بیش از 12 هزار دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی، در رشته های مختلف می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت اسپانیا با 25000 یورو

    1400/02/19 - 08:28:01
    اقامت اسپانیا با 25000 یورو

    اسپانیا پنجمین کشور پهناور قاره سبز، در سال‌های اخیر روش های مختلفی برای اعطای اقامت به اتباع خارجی در نظر گرفته است که بسیاری از آنها مورد استقبال هموطنان عزیزمان نیز واقع شده است. بر اساس این برنامه های مهاجرتی افراد با درآمد، میزان سرمایه و توانایی های مختلف می توانند به اقامت این کشور زیبا و توریستی دست پیدا کنند. حتی امکان اخذ اقامت اسپانیا با ۲۵۰۰۰ یورو نیز وجود دارد که در ادامه مطلب به شرایط آن اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تایر 4 انگلیس

    1400/02/17 - 09:00:00
    ویزای تایر 4 انگلیس

    انگلیس یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت تحصیلی در دنیا به شکار می رود و همه ساله عده زیادی از جوانان از سراسر دنیا برای تحصیل در مقاطع مختلف در این کشور اپلای می کنند. مشتاقان تحصیل یا ادامه تحصیل در این کشور که تابعیت این کشور و کشورهای منطقه اقتصادی اروپا را ندارند، باید ویزای تحصیلی انگلستان که با نام ویزای تایر 4 انگلیس شناخته می شود را دریافت کنند. برای دریافت آن، در گام اول باید یک پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی معتبر یا دانشگاههای این کشور اخذ شود. بر اساس شرایط ویزای تایر 4 انگلیس، دانشجویان و دانش آموزانی که وارد این کشور می شوند، می بایست حداقل 15 ساعت در هفته را به تحصیل مشغول باشند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مک مستر کانادا

    1400/02/16 - 09:00:00
    دانشگاه مک مستر کانادا

    یکی از دانشگاه های معتبر کشور کانادا که همه ساله در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های فاخری می شود، دانشگاه مک مستر یا McMaster University می باشد که در شهر همیلتون در استان انتاریو قرار گرفته است. تاسیس دانشگاه دانشگاه مک مستر کانادا به سال 1887 میلادی باز می گردد. وجه تسمیه این دانشگاه، نام ویلیام مک مستر نماینده مجلس سنای کانادا و بانکدار مشهور بوده که 900 هزار دلار کانادا برای تاسیس این دانشگاه، از خود به ارث گذاشته بود. توسعه کمی و کیفی چشمگیری در طول این مدت در این دانشگاه حاصل شده است. این دانشگاه دولتی در حال حاضر با بیش از 950 عضو هیئت علمی و بیش از 11 هزار کارمند، به بیش از 32 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید. بیش از 27 هزار دانشجوی دانشگاه مک مستر کانادا در مقطع کارشناسی و الباقی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به تحصیل مشغول هستند. پردیس این دانشگاه بیش از 121 هکتار وسعت دارد و دانشکده ها و امکانات دیگر دانشگاه، همگی در داخل آن قرار دارند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top