info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس اتاق عمل

    1400/06/01 - 21:59:33
    بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس اتاق عمل

    کارشناسان اتاق عمل و همچنین تکنسین های اتاق عمل از متخصصان مهم نظام سلامت و سیستم بهداشت و درمان هستند و که در تمامی کشورهای دنیا، نیاز به تخصص این افراد به خوبی حس می شود. زیرا متخصصان این رشته در برقراری شرایط مناسب در اتاق عمل های جراحی گوناگون، نقشی غیر قابل انکار دارند. در میان متخصصان این رشته پیراپزشکی در کشور عزیزمان ایران، درصد قابل ملاحظه ای به مهاجرت کاری می اندیشند و سعی دارند با دریافت یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در سایر کشورها، مهاجرتی مناسب و بدون ریسک را برای خود رقم بزنند. اما قبل از هر اقدامی، نفرات باید با شرایط بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس اتاق عمل و بهترین کشور برای مهاجرت تکنسین اتاق عمل آشنا شوند و با تطبیق شرایط این کشورها با شرایط خود، بهترین گزینه که مناسب حال آنان است را انتخاب نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه کلاگنفورت اتریش

    1400/05/30 - 23:35:58
    دانشگاه کلاگنفورت اتریش

    دانشگاه کلاگنفورت که در زبان انگلیسیUniversity of Klagenfurt  و در زبان آلمانی ALPEN-ADRIA-UNIVERSITÄT KLAGENFURT شناخته شده و آن را به اختصار دانشگاه کلاگنفورت یا AAU  نیز می خوانند، از بهترین دانشگاه های کشور اتریش محسوب شده و همه ساله در رنکینگ های معتبر بین المللی، حائز رتبه های فاخر می شود. تمرکز دانشگاه کلاگنفورت اتریش روی رشته های فنی، تکنولوژی و ریاضیات بوده و علوم طبیعی در میان دپارتمان های دانشگاه، حضوری کم رنگ دارند. ابن دانشگاه با بیش از 110 عضو هیئت علمی و کادر آموزشی، به بیش از 12 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید. نزدیک به 800 نفر از این دانشجویان را دانشجویان مقطع دکتری تشکیل می دهند. درصد قابل ملاحظه ای از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آلپن آدریا کلاکنفورت اتریش را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس رادیوتراپی یا پرتودرمانی

    1400/05/20 - 09:51:00
    بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس رادیوتراپی یا پرتودرمانی

    پرتودرمانی یا رادیوتراپی یکی از رشته های مهم نظام سلامت و سیستم بهداشت و درمان است که با توجه به افزایش آمار بیماران مبتلا به سرطان در دنیا، به تخصص دانش آموختگان آن نیاز بیشتری حس می شود. امروزه رادیوتراپی یا پرتودرمانی یکی از اصلی ترین روش های درمانی برای سرطان به شمار می رود و در این روش، اشعه های مستقیم با ولتاژ بالا را به کانون بافت سرطانی می تابانند. در میان متخصصان این رشته در کشور عزیزمان ایران، درصد قابل ملاحظه ای به مهاجرت کاری می اندیشند و سعی دارند با دریافت یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در سایر کشورها، مهاجرتی مناسب و بدون ریسک را برای خود رقم بزنند. اما قبل از هر اقدامی، نفرات باید با شرایط بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس رادیوتراپی یا پرتودرمانی آشنا شوند و با تطبیق شرایط این کشورها با شرایط خود، بهترین گزینه که مناسب حال آنان است را انتخاب نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت جزایر سلیمان

    1400/05/19 - 09:27:59
    اقامت جزایر سلیمان

    برای مشتاقان مهاجرت که آینده زندگی خود و خانواده شان را در سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون استرالیا، نیوزلند، انگلستان، کانادا، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بهترین گزینه ها بعنوان مقصد مهاجرت به شمار می روند. اما کشورهای دیگری نیز در دنیا هستند که داشتن اقامت آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها جزایر سلیمان در اقیانوس آرام می باشد که امکان اخذ در آن از روش هایی همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهیا شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت جزایر سلیمان اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون AP

    1400/05/18 - 09:58:23
    آزمون AP

    دانش آموزان بومی کانادا و آمریکا و همچنین دانش آموزان بین المللی که بخواهند وارد دانشگاه شوند، می توانند در انتهای سال های دهم یا یازدهم در آزمون AP که مخفف عبارت انگلیسی Advanced Placement است، شرکت نمایند. برخی از دانشگاه ها  نمره این آزمون را مقداری در اعطای پذیرش تاثیر می دهند، از این رو داوطلبان با شرکت در این آزمون سعی می کنند رزومه قوی تری برای خود بسازند و شانس بیشتری برای اخذ پذیرش داشته باشند. لازم به ذکر است که آزمون AP توسط موسسه College Board برگزار می شود. البته همان طور که ذکر شد شرکت در این آزمون اجباری نیست. از مزیت های این آزمون، قابل ارائه بودن نمرات آن در 60 کشور مختلف دنیا و چند هزار دانشگاه و موسسه آموزشی در جای جای کره خاکی می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آویرو پرتغال

    1400/05/17 - 09:12:37
    دانشگاه آویرو پرتغال

    یکی از بهترین دانشگاه های دولتی پرتغال که همواره رتبه ای عالی در میان دانشگاه های این کشور و در رنکینگ های معتبر بین المللی داراست، دانشگاه آویرو می باشد که نام آن در زبان انگلیسی University of Aveiro و در زیان پرتغالی Universidade de Aveiro می باشد. دانشگاه آویرو پرتغال در سال 1973 میلادی در شهر آویرو تاسیس شده است. این دانشگاه بیش از 1000 نفر کادر اداری داشته و میزبان بیش از 15 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات

    1400/05/16 - 09:33:30
    بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات

    متخصصان رشته های فنی و مهندسی برای انتخاب کشور مناسب مهاجرت کاری خود باید بسته به شرایط رشته شان از میان کشورهای صنعتی اقدام به انتخاب مقصد نمایند. متخصصان رشته مهندسی فناوری اطلاعات نیز از این اصل مستثنی نیستند. متخصصان این رشته بیشتر در کشورهای صنعتی که بازار دیجیتال مارکتینگ و به طور کلی فناوری های مرتبط به رایانه و اینترنت در آن ها پر رونق است، شانس بیشتری برای کار خواهند داشت. البته با رشد این فناوری ها در اکثر نقاط دنیا، شاهد بهبود بازار کار این رشته در اکثر کشورها از جمله کشور خودمان هم هستیم. نکته مهم برای این عزیزان این است که به تحصیل دانشگاهی اکتفا نکرده و به یادگیری مهارت های مختلف بپردازند. در این مطلب به شرایط اصلی ‌ترین کشورهایی که به عنوان مقصد مهاجرت هموطنان عزیزمان شناخته می شوند اشاره می نماییم تا متخصصان این رشته در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات با دقت و اطلاعات بیشتری عمل نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه برنامه سرمایه گذاری استان های مختلف کانادا

    1400/05/14 - 12:29:38
    مقایسه برنامه سرمایه گذاری استان های مختلف کانادا

    می دانیم که برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری استانی در کشور کانادا بشدت مورد استقبال متقاضیان مهاجرت به این کشور قرار گرفته است و هر یک از استان های این کشور شرایط خاص خود را برای این برنامه در نظر گرفته اند. هر یک از این استان ها از نظر زیرساختی و شرایط بازار کار، دارای ویژگی های خاص خود هستند و طبیعتا بسته به خصوصیات اقلیمی و بومی، به کارآفرینان، مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار از سایر نقاط دنیا، اجازه اقامت را ارائه می نمایند. در این مطلب به مقایسه برنامه سرمایه گذاری استان های مختلف کانادا خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین بیزینس اسکول های دنیا

    1400/05/12 - 17:45:07
    بهترین بیزینس اسکول های دنیا

    برای علاقمندان رشته های مرتبط با بیزینس و مدیریت کسب و کار، از جمله رشته های  آشنایی با برترین موسسات ارائه این دوره ها خالی از لطف نیست. امروزه این رشته ها بسیار پول ساز هستند و در صورتی که علاقمندان، تحصیل این رشته ها را در بهترین مراکز آموزشی و به صورتی کاملا کاربردی بگذرانند، می توانند آینده شغلی درخشانی داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین بیزینس اسکول های دنیا که به اختصار با نام B-School یا Biz School شناخته می شوند، بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه بوردو فرانسه

    1400/05/11 - 22:44:45
    دانشگاه بوردو فرانسه

    یکی از دانشگاه های معتبر کشور فرانسه که همه ساله در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های فاخری می شود، دانشگاه بوردو می باشد که در زبان انگلیسی با نام University of Bordeaux و در زبان فرانسه با نام Université de Bordeaux شناخته می شود. تاسیس دانشگاه بوردو فرانسه به سال 1441 میلادی باز می گردد. اما دانشگاه کنونی در سال 2014 از ادغام سه دانشگاه بوردو 1، بوردو سگالن (بوردو 2) و مونتسکیو  (بوردو 3) شکل گرفت. توسعه کمی و کیفی چشمگیری در طول این مدت در این دانشگاه 48 شده است و این دانشگاه دولتی، در حال حاضر با بیش از 4000 عضو هیئت علمی و کادر آموزشی، به بیش از 48 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید که حدود 12 درصد از این دانشجویان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top