info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • تفاوت درآمد پزشکان در آلمان و اتریش

    1400/08/02 - 20:21:59
    تفاوت درآمد پزشکان در آلمان و اتریش

    پزشکان بعلت ماهیت شغلشان که به طور مستقیم با جان و سلامت انسان ها مرتبط است، یکی از حساس ترین مشاغل را عهده دار هستند. از این رو سیستم بهداشت و درمان یا نظام سلامت کشورهای مختلف دنیا در زمینه اعطای مجوز کار به آنان سختگیری فراوانی صورت می دهند. شرایط درآمدی و رفاهی پزشکان نیز در کشورهای مختلف، یکسان نیست، اما در اغلب کشورها، پزشکان از پردرآمد ترین اقشار جامعه به حساب می آیند. در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران، برخی از پزشکان جهت دستیابی به شرایط درآمدی و کیفیت زندگی بهتر و همچنین ساختن آینده ای بهتر برای خانواده شان، به مهاجرت می اندیشند و برای انتخاب کشور مناسب مهاجرت کاری خود باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرند. یکی از اصلی ترین فاکتورها در این زمینه، میزان درآمد پزشکان در کشورهای مختلف است که حتما باید مورد مقایسه قرار گیرد. از آنجا که آلمان و اتریش دو مورد از اصلی ترین مقاصد مهاجرت کاری پزشکان به حساب می آیند، بر آن شدیم در این مطلب به مقایسه درآمد پزشکان در آلمان و اتریش پرداخته و با توجه شرایط بازار کار و میزان مالیات بر درآمد در این دو کشور، تفاوت درآمد پزشکان در آلمان و اتریش را بیان نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آجی بادم ترکیه

    1400/07/29 - 11:23:10
    دانشگاه آجی بادم ترکیه

    یکی از دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی معتبر کشور ترکیه که نام آن در آخرین لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران برای سال تحصیلی 2021 2022 نیز قرار گرفته، دانشگاه آجی بادم یا Acıbadem University می باشد. این داتشگاه در سال 2007 در شهر بورنوا در شهر استانبول ترکیه با تمرکز بر پیشرفت در بهداشت، سلامت و زندگی اجتماعی تاسیس شده است. در طول عمر فعالیت کوتاه خود، دانشگاه آجی بادم ترکیه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی توسعه فراوانی یافته است. هم اکنون این دانشگاه 15 دانشکده، 7 کالج، 8 انستیتو و 26 مرکز تحقیقاتی دارد و رشته های متنوعی را در مقاطع تحصیلی مختلف به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی به دانشجویان ارائه می نماید. در سال 2020 بیش از 9000 دانشجو در رشته های مختلف این دانشگاه به تحصیل مشغول بوده اند. این دانشگاه خصوصی، با عضویت در پیمان اراسموس، امکان استفاده از فرصت تبادل دانشجو با برترین دانشگاه های اروپا را برای دانشجویان خود فراهم کرده است.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

    1400/07/22 - 14:14:00
    دانشگاه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

    یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور آفریقای جنوبی که همه ساله در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های فاخری می شود، دانشگاه ژوهانسبورگ یا University of Johannesburg می باشد که در شهر ژوهانسبورگ در استان گائوتنک قرار گرفته است. این دانشگاه از سال 1967 تا سال 2004، با نام های Randse Afrikaanse Universiteit  یاRand Afrikaans University به فعالیت می پرداخته. اما تاسیس دانشگاه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به شکل کنونی به سال 2005 میلادی باز می گردد. توسعه کمی و کیفی چشمگیری در طول این مدت کوتاه در این دانشگاه جوان حاصل شده است. این دانشگاه دولتی، در حال حاضر با بیش از 3000 عضو هیئت علمی و کادر آموزشی، به بیش از 52 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین رشته ها برای تحصیل در روسیه

    1400/07/17 - 03:52:25
    بهترین رشته ها برای تحصیل در روسیه

    در سال های اخیر، به علل مختلف از جمله بالا رفتن نرخ ارز، تحصیل در خارج از کشور برای جوانان ایرانی بسیار سخت تر و دست نیافتنی تر شده است. از این رو امکان تحصیل در اغلب کشورهای پیشرفته برای اغلب هموطنانمان وجود ندارد. اما مناسب بودن هزینه تحصیل در دانشگاه های روسیه، موجب شده این کشور یکی از معدود مقاصد قابل دسترس برای جوانان ایرانی برای تحصیل در خارج به حساب آید. همچنین بسیار پیش آمده که هموطنانمان از دانشگاه های کشورهای مختلف پذیرش دریافت کرده، اما موفق به اخذ ویزای دانشجویی آن کشور نمی شوند. چنین مشکلاتی نیز برای دانشجویان ایرانی در کشور روسیه وجود ندارد، زیرا روابط این کشور با کشور عزیزمان ایران، بسیار حسنه است. در این مطلب به بهترین رشته ها برای تحصیل در روسیه برای جوانان ایرانی اشاره می نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه کلگری کانادا

    1400/06/21 - 20:15:58
    دانشگاه کلگری کانادا

    یکی از دانشگاه های معتبر کشور کانادا که همه ساله سال در رنکینگ های بین المللی حائز رتبه های عالی شده، دانشگاه کلگری یا University of Calgary می باشد که در شهر کلگری در استان آلبرتا قرار گرفته است. تاسیس دانشگاه کلگری کانادا به سال 1966 میلادی باز می گردد و به عنوان یک دانشگاه عمومی یا دولتی شناخته می شود. این دانشگاه در حال حاضر با بیش از 1900 عضو هیئت علمی و بیش از 3200 کارمند اجرایی، به بیش از 44 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید. بیش از 26 هزار دانشجوی دانشگاه کلگری کانادا در مقطع کارشناسی و الباقی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به تحصیل مشغول هستند. پردیس اصلی این دانشگاه با مساحت حدود 4300 کیلومتر مربع در داخل شهر کلگری واقع شده است. استیون جوزف هارپر بیست و دومین نخست وزیرکانادا، رابرت تریسک فضانورد کانادایی و جیمز گاسلین دانشمند مطرح علوم کامپیوتر کانادایی از اصلی ترین دانش آموختگان دانشگاه کلگری می باشند

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای گرفتن تخصص داروسازی

    1400/06/16 - 21:43:00
    بهترین کشور برای گرفتن تخصص داروسازی

    درصد قابل توجهی از داروسازان، بعد از اتمام دوره تحصیل خود و دریافت مدرک داروسازی، به ادامه تحصیل در یکی از شاخه های تخصصی داروسازی و تحصیلات تکمیلی اقبال نشان می دهند و بعضا برای این منظور حاضر به جلای وطن نیز هستند. عده زیادی از این افراد نیز بعد از اتمام دوره تحصیل داروسازی، به کار در خارج از کشور و مهاجرت کاری می ‌اندیشند. هر دو دسته می بایست باید مدارک تحصیلی داروسازی خود را در کشور مورد نظر معادل سازی نمایند تا امکان ادامه تحصیل و گرفتن تخصص یا وارد شدن به بازار کار در نظام سلامت آن کشور به عنوان یک داروساز را بدست آورند. اما پیش از هر اقدامی، بهتر است این عزیزان با شرایط کلیه کشورهای مختلف در زمینه گرفتن تخصص و کار در زمینه داروسازی آشنا شده و بهترین کشور برای گرفتن تخصص داروسازی و کار در این رشته را که مناسب شرایط آنان است، انتخاب نموده و سپس برای آن کشور اپلای نمایند. در این مطلب به معرفی اصلی ترین گزینه های پیش روی این عزیزان می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مینهو پرتغال

    1400/06/13 - 05:01:18
    دانشگاه مینهو پرتغال

    یکی از بهترین دانشگاه های پرتغال که همواره رتبه ای عالی در میان دانشگاه های این کشور و در رنکینگ های معتبر بین المللی داراست، دانشگاه مینهو یا دانشگاه مینیو می باشد که نام آن در زبان پرتغالی Universidade do Minho می باشد. دانشگاه مینهو پرتغال در سال 1973 میلادی در شهر براگا در شمال کشور پرتغال تاسیس شده و پردیس های آن هم اکنون در شهرهای براگا و گیمارش واقع شده است. این دانشگاه بیش از 1000 نفر کادر آموزشی و عضو هیئت علمی و بیش از 700 نفر کادر اجرایی داشته و میزبان بیش از 20 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف می باشد. اندکی بیش از 13 هزار نفر از این دانشجویان، در مقطع کارشناسی به تحصیل مشغولند و الباقی در دوره های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به تحقیق و تحصیل می پردازند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه اکس مارسی فرانسه

    1400/06/08 - 20:03:55
    دانشگاه اکس مارسی فرانسه

    یکی از بهترین دانشگاه های برتر فرانسه، دانشگاه اکس مارسی می باشد که در زبان فرانسوی با نام Aix-Marseille Université شناخته می شود. دانشگاه اکس مارسی فرانسه از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور به شمار رفته و تاسیس آن به سال 1409 میلادی باز می گردد. اما تاسیس آن به شکل امروزی به سال 2011 باز می گردد که در این سال سه دانشگاه معتبر و قدیمی این شهر فرانسه، با نام های: دانشگاه استانی University Of Provence، دانشگاه مدیترانه University Of The Mediterranean ودانشگاه پل سزان Paul Ceznne University با هم ادغام شدند و آغاز به کار دانشگاه ایکس مارسی به صورت کنونی در ژانویه سال 2012 بود.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس بیوتکنولوژی

    1400/06/06 - 11:44:23
    بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس بیوتکنولوژی

    بیوتکنولوژیست ها از متخصصان مهم نظام سلامت و سیستم بهداشت و درمان هستند و که در تمامی کشورهای دنیا، نیاز به تخصص این افراد به خوبی حس می شود. در دوره همه گیری ویروس کرونا، ارزش کار این افراد بیش از پیش به چشم آمد و این افراد با تخصص خود، جان میلیاردها انسان را از خطر مرگ نجات دادند. در میان متخصصان این رشته پیراپزشکی در کشور عزیزمان ایران، درصد قابل ملاحظه ای به مهاجرت کاری می اندیشند و سعی دارند با دریافت یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در سایر کشورها، مهاجرتی مناسب و بدون ریسک را برای خود رقم بزنند. اما قبل از هر اقدامی، نفرات باید با شرایط بهترین کشور برای مهاجرت کارشناس بیوتکنولوژی آشنا شوند و با تطبیق شرایط این کشورها با شرایط خود، بهترین گزینه که مناسب حال آنان است را انتخاب نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه پلی تکنیک والنسیا اسپانیا

    1400/06/05 - 19:37:24
    دانشگاه پلی تکنیک والنسیا اسپانیا

    یکی از برترین دانشگاه های کشور اسپانیا، دانشگاه پلی تکنیک والنسیا می باشد که به  که در زبان اسپانیایی با نام universitat politècnica de valència شناخته می شود. این دانشگاه که به اختصار با نام UPV نیز اطلاق می شود، در سال 1968 میلادی به عنوان مدرسه پلی تکنیک والنسیا آغاز به فعالیت کرده و سپس در سال 1971 به عنوان دانشگاه پلی تکنیک والنسیا شناخته شد. هدف از تاسیس این دانشگاه، توسعه بر علم و تکنولوژی است و در این راه، توسعه کمی و کیفی قابل توجهی در این دانشگاه پدید آمده است. دانشگاه پلی تکنیک والنسیا اسپانیا در حال حاضر بیش از 29 هزار دانشجو و بیش از 2700 عضو هیئت علمی و کادر آموزشی دارد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top