info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • ویزای اسپانسرشیپ خانواده امارات متحده عربی

    1402/09/06 - 06:17:04
    ویزای اسپانسرشیپ خانواده امارات متحده عربی

    اکثر جمعیت امارات متحده عربی، به ویژه نیروی کار این کشور عمدتاً متشکل از مهاجران خارجی است. اگر شما یک نیروی کار خارجی هستید که در امارات متحده عربی با ویزای اقامت زندگی می کنید، می توانید افراد تحت تکفل خود را از طریق ویزای خانوادگی امارات با خود بیاورید. با این حال، همه مهاجران نمی توانند افراد تحت تکفل خود را همراه خود بیاورند زیرا الزامات خاص باید برآورده شود. در ادامه بیشتر به شرایط ویزای اسپانسرشیپ خانواده امارات متحده عربی خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای Scale Up انگلیس

    1402/08/30 - 07:07:10
    ویزای Scale Up انگلیس

    ویزای Scale Up انگلیس یک مسیر مبتنی بر امتیاز برای نیروی های کار است که توسط یک اسپانسر ویزای Scale Up استخدام شده‌اند و از مهارت‌های لازم برای رشد کسب ‌وکار اسپانسر بهره مند هستند. این ویزا به گونه ای طراحی شده اکه به افرادی که دارای پیشنهاد شغلی مناسب در سطح مهارت مورد هستند اجازه می دهد تا واجد شرایط دریافت ویزای سریع باشند. ویزای Scale Up انگلیس، همراه با تعدادی دیگر از مسیرهای مهاجرت تجاری برای تقویت اقتصاد انگلستان طراحی شده اند.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه نیروی کار فنی فدرال کانادا (FSTP)

    1402/08/29 - 07:03:55
    برنامه نیروی کار فنی فدرال کانادا (FSTP)

    FSTP یکی از سه برنامه کارگر ماهر تحت سیستم اکسپرس اینتری کانادا است. در این مقاله جامع به تمام اطلاعات مورد نیاز برنامه نیروی کار فنی فدرال کانادا (FSTP  می پردازیم. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP) را در سال 2013 راه اندازی کرد تا یک مسیر مهاجرتی اختصاصی به نیروی کار فنی ارائه دهد.

    ادامه مطلب ...
  • ده شغل محبوب فریلنسری در امارات برای افراد خود اشتغال

    1402/08/28 - 07:34:34
    ده شغل محبوب فریلنسری در امارات برای افراد خود اشتغال

    امارات متحده عربی در جهان عرب رتبه اول و در شاخص کار از راه دور رتبه سی و یک جهان را به خود اختصاص داده است. طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد، امارات متحده عربی در سال 2020 افزایش 197 درصدی  در جذب فریلنسرها در بخش دیجیتال تجربه کرده است. در ادامه به معرفی ده شغل محبوب فریلنسری در امارات برای افراد خود اشتغال اشاره خواهیم کرد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خلاقیت و نوآوری انگلستان

    1402/08/23 - 07:40:35
    ویزای خلاقیت و نوآوری انگلستان

    ویزای خلاقیت و نوآوری انگلستان مختص کارآفرینان تازه کار و تاجران با تجربه ای است که به دنبال ایجاد کسب و کار در انگلستان هستند. متقاضیان برای سرمایه گذاری در کسب و کار پیشنهادی خود نیازی به داشتن میزان قابل توجه ای از سرمایه نیستند، اما باید یک ایده تجاری نوآورانه داشته باشند که در قالب طرح تجاری ارائه دهند که توسط یک نهاد رسمی مورد تایید قرار بگیرد.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی ۱۰ دانشگاه برتر دوبی

    1402/08/22 - 07:22:35
    معرفی ۱۰ دانشگاه برتر دوبی

    در حال حاضر تعداد زیادی دانشگاه های دبی فرصت های تحصیلی بی نظیری را برای متقاضیان ارائه می دهند. پذیرش دانشگاه های درجه یک معمولاً در ماه سپتامبر آغاز می شود. ما در این مقاله به معرفی 10 دانشگاه برتر دوبی می پردازیم که می تواند دید وسیع تری به شما در خصوص مهاجرت تحصیلی به دبی ارائه نماید.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه نیروی کار ماهر فدرال کانادا (FSWP)

    1402/08/21 - 07:12:57
    برنامه نیروی کار ماهر فدرال کانادا (FSWP)

    از سال 1967، برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) اصلی ترین روش مهاجرت استعدادهای سراسر جهان به کشور کانادا به شمار می رود. FSWP اولین برنامه مهاجرتی در جهان برای ارزیابی عینی نامزدهای مهاجرت بود. امروزه FSWP یکی از سه برنامه نیروی کار ماهر است که توسط سیستم اکسپرس اینتری کانادا مدیریت می شود. کانادا برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) را در سال 1967 برای انتخاب مهاجران از سراسر جهان راه اندازی کرد. قبل از معرفی FSWP، کانادا مهاجران نیروی کار ماهر را بز اساس صلاحدید افسر مهاجرت انتخاب می کرد. دولت کانادا به قدیمی بودن این روش مهاجرت پی برد و اولین سیستم امتیازدهی جهان را برای انتخاب مهاجران معرفی کرد. در سیستم مهاجرتی جدید از معیارهای عینی برای ارزیابی یکسان متقضایان  استفاده می شود. این معیارها عبارتند از:  سن، تحصیلات، مهارت های زبانی، تجربه کاری، شغل و سایر عوامل. در ادامه بیشتر به برنامه نیروی کار ماهر فدرال کانادا (FSWP) خواهیم پرداخت.

     

    ادامه مطلب ...
  • رنکینگ قوی ترین پاسپورت های دنیا در سال 2023

    1402/08/20 - 07:01:40
    رنکینگ قوی ترین پاسپورت های دنیا در سال 2023

    رنکینگ سالانه قوی ترین و معتبرترین پاسپورت های جهان همه ساله توسط برخی موسسات و سایت های معتبر ارائه می گردد. این سایت ها و موسسات، هر سال به بررسی و مقایسه پاسپورت های کشورهای جهان بر اساس معیار تعداد کشورهای قابل سفر با هر پاسپورت بدون نیاز به دریافت ویزا و تعداد کشورهای قابل سفر با امکان دریافت ویزا در هنگام ورود می پردازند و نتیجه را در قالب یک گزارش ارائه می نمایند. این گزارش ها به ویژه برای افرادی که قصد دریافت شهروندی کشوری دیگر را دارند، می تواند مفید واقع گردد. در این مطلب قصد داریم به رنکینگ قوی ترین پاسپورت های دنیا در سال 2023 بر اساس اعلام معتبرترین موسسات اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • مزایا و معایب راه اندازی یک شرکت برون مرزی

    1402/08/16 - 06:08:51
    مزایا و معایب راه اندازی یک شرکت برون مرزی

    دهه‌هاست شرکت‌های برون مرزی  باعت افزایش درآمد کسب کار ها شده اند. در سده ی جدید، شرکت‌های فراساحلی به لطف پیشرفت‌ فناوری، جهانی‌سازی و افزایش آگاهی در مورد مزایای تاسیس شرکت برون مرزی مورد محبوبیت بیشتری قرار گرفتند. راه اندازی یک کسب و کار در یک کشور خارجی می تواند بسیار آسان باشد. بسیاری از کشورهای خارجی برای شرکت هایی که مایل به راه اندازی یک شرکت برون مرزی هستند، مزایایی متنوعی ارائه می دهند. مزایای یک شرکت برون مرزی شامل مزایای مالیاتی، حفاظت از داده ها و محرمانه بودن، حفاظت قانونی و حفاظت از دارایی است. در این مقاله، به مزایا و معایب راه اندازی یک شرکت برون مرزی می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تلنت یا استعداد فرانسه

    1402/08/15 - 17:19:38
    ویزای تلنت یا استعداد فرانسه

    ویزای تلنت یا استعداد فرانسه

    ویزای تلنت فرانسه یک ویزای اقامت طولانی فرانسه است که به مهاجرانی اعطا می شود که مایل به اقامت یکساله در فرانسه هستند. این ویزا شامل طیف کاملی از 10 دسته با شهرت بین المللی شناخته شده می شود. پس از دریافت این ویزا، دارنده واجد شرایط کارتی مشابه اجازه اقامت دریافت خواهد کرد  که به آنها اجازه می دهد تا حداکثر چهار سال در فرانسه اقامت داشته باشند. پاسپورت استعداد به افرادی اعطا می شود که طریق مهارت و استعداد خود در توسعه اقتصاد و همچنین فرهنگ، علم، ورزش  فرانسه به طور مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشته باشند. در ادامه به تفصیل به شرایط ویزای تلنت یا استعداد فرانسه خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top