info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • رنکینگ قوی ترین پاسپورت های دنیا در سال 2023

    1402/08/20 - 07:01:40
    رنکینگ قوی ترین پاسپورت های دنیا در سال 2023

    رنکینگ سالانه قوی ترین و معتبرترین پاسپورت های جهان همه ساله توسط برخی موسسات و سایت های معتبر ارائه می گردد. این سایت ها و موسسات، هر سال به بررسی و مقایسه پاسپورت های کشورهای جهان بر اساس معیار تعداد کشورهای قابل سفر با هر پاسپورت بدون نیاز به دریافت ویزا و تعداد کشورهای قابل سفر با امکان دریافت ویزا در هنگام ورود می پردازند و نتیجه را در قالب یک گزارش ارائه می نمایند. این گزارش ها به ویژه برای افرادی که قصد دریافت شهروندی کشوری دیگر را دارند، می تواند مفید واقع گردد. در این مطلب قصد داریم به رنکینگ قوی ترین پاسپورت های دنیا در سال 2023 بر اساس اعلام معتبرترین موسسات اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • مزایا و معایب راه اندازی یک شرکت برون مرزی

    1402/08/16 - 06:08:51
    مزایا و معایب راه اندازی یک شرکت برون مرزی

    دهه‌هاست شرکت‌های برون مرزی  باعت افزایش درآمد کسب کار ها شده اند. در سده ی جدید، شرکت‌های فراساحلی به لطف پیشرفت‌ فناوری، جهانی‌سازی و افزایش آگاهی در مورد مزایای تاسیس شرکت برون مرزی مورد محبوبیت بیشتری قرار گرفتند. راه اندازی یک کسب و کار در یک کشور خارجی می تواند بسیار آسان باشد. بسیاری از کشورهای خارجی برای شرکت هایی که مایل به راه اندازی یک شرکت برون مرزی هستند، مزایایی متنوعی ارائه می دهند. مزایای یک شرکت برون مرزی شامل مزایای مالیاتی، حفاظت از داده ها و محرمانه بودن، حفاظت قانونی و حفاظت از دارایی است. در این مقاله، به مزایا و معایب راه اندازی یک شرکت برون مرزی می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تلنت یا استعداد فرانسه

    1402/08/15 - 17:19:38
    ویزای تلنت یا استعداد فرانسه

    ویزای تلنت یا استعداد فرانسه

    ویزای تلنت فرانسه یک ویزای اقامت طولانی فرانسه است که به مهاجرانی اعطا می شود که مایل به اقامت یکساله در فرانسه هستند. این ویزا شامل طیف کاملی از 10 دسته با شهرت بین المللی شناخته شده می شود. پس از دریافت این ویزا، دارنده واجد شرایط کارتی مشابه اجازه اقامت دریافت خواهد کرد  که به آنها اجازه می دهد تا حداکثر چهار سال در فرانسه اقامت داشته باشند. پاسپورت استعداد به افرادی اعطا می شود که طریق مهارت و استعداد خود در توسعه اقتصاد و همچنین فرهنگ، علم، ورزش  فرانسه به طور مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشته باشند. در ادامه به تفصیل به شرایط ویزای تلنت یا استعداد فرانسه خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • لیست کامل شغل های SOC انگلیس

    1402/08/14 - 07:44:05
    لیست کامل شغل های SOC انگلیس
    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای اخذ ویزای استارت آپ کدام است؟

    1402/08/13 - 07:17:53
    بهترین کشور برای اخذ ویزای استارت آپ کدام است؟

    اکثر کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر، در برنامه های خود، جذب کارآفرینان صاحب ایده که کسب و کارهایی ارزش آفرین و مبتنی بر فن آوری های نوین راه اندازی می کنند را گنجانده اند و در این راستا مشوق هایی همچون سهولت در دریافت وام های سرمایه گذاری با بهره کم و بازپرداخت طولانی و معافیت های مالیاتی را برای این افراد در نظر گرفته اند. علاوه بر این، برای کارآفرینان استارتاپی، برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ نیز در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی در کشور مورد نظر مقیم شده و اقدام به راه اندازی کسب و کار و اشتغالزایی نمایند. در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که بهترین کشور برای اخذ ویزای استارت آپ کدام است؟

    ادامه مطلب ...
  • پردرآمدترین رشته ها در انگلیس

    1402/08/09 - 07:56:39
    پردرآمدترین رشته ها در انگلیس

    انگلیس، عضو سابق اتحادیه اروپا که در پی پروسه برگزیت، از این اتحادیه جدا شد، از پیشرفته ترین، صنعتی ترین و مرفه ترین کشورهای دنیا به شمار رفته و یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی نیز شناخته می شود. همه ساله دانشگاه های این کشور پیشرفته در کنار دانشگاه های آمریکا، صدرنشینان رتبه بندی برترین دانشگاه های دنیا در رنکینگ های معتبری همچون کیو اس، شانگهای و تایمز می باشند. اما هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور بسیار بالاست و هر کسی نمی تواند از عهده پرداخت آن برآید. علاوه بر این هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور انگلیسی زبان نیز بالاست. اما همانند سایر کشورهای انگلیسی زبان، در این کشور نیز طبف وسیعی از بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان ارائه می گردد که بخش قابل توجهی از هزینه های شهریه و زندگی دانشجویی را می توان با آن پرداخت نمود. همچنین اجازه کار دانشجویی نیمه وقت هم به دانشجویان شاغل به تحصیل در انگلیس داده می شود که این افراد می توانند از این طریق نیز برخی دیگر از هزینه های زندگی دانشجویی خود را تامین نمایند. ورود به دانشگاه های این کشور به ویژه در رشته های پرطرفدار اصلا ساده نیست و رقابت سنگینی برای دستیابی به صندلی های دانشگاه های این کشور برقرار است. اغلب افرادی که مشتاق تحصیل در انگلیس هستند، قصد دارند پس از اتمام دوره تحصیل، در بازار کار این کشور مشغول شده و اقامت دائم انگلیس را نیز بدست آورند. زیرا شرایط بازار کار این کشور نیز در اکثر رشته ها بسیار مناسب است و سطح درآمدها نسبت به هزینه های زندگی و به طور کلی رفاه اجتماعی نیز در این کشور از وضعیت خوبی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم با در نظر گرفتن شرایط بازار کار انگلیس و میزان درآمدها در این کشور، به معرفی پردرآمدترین رشته ها در انگلیس بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای استارتاپ اروپا

    1402/08/08 - 07:41:37
    ویزای استارتاپ اروپا

    در شرایط کنونی اقتصاد جهانی، کارآفرینان صاحب ایده های نو و مبتنی بر تکنولوژی های نوین که می توانند محصول یا خدماتی را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته با بهره وری بیشتر ارائه دهند، بسیار ارزشمند شمرده می شوند. اکثر کشورهای پیشرفته دنیا سعی می کنند با ارائه مشوق هایی از جمله معافیت های مالیاتی، امکان استفاده از کمک های دولتی و وام های کم بهره و ... این افراد را مجاب کنند که کسب و کارشان را در آن کشورها راه اندازی کرده و به ایجاد شغل و تولید ارزش افزوده بپردازند. در این راستا تسهیلات مهاجرتی و اقامتی مانند ویزای استارتاپ در اکثر این کشورها برای کارآفرینان در نظر گرفته شده است. کشورهای اروپایی نیز برای اینکه در رقابت با سایر کشورهای پیشرفته عقب نمانند، برنامه ویزای استارت آپ را برای جذب کارآفرینان مد نظر قرار داده اند. در این مطلب قصد داریم به بهترین کشورهای ارائه دهنده ویزای استارتاپ اروپا اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • گواهی اسپانسرشیپ انگلیس

    1402/08/03 - 07:25:55
    گواهی اسپانسرشیپ انگلیس

    گواهی اسپانسرشیپ انگلیس (CoS) یک شماره مرجع است که توسط کارفرمای حامی از طریق پیامک برای کارگر مورد حمایت  صادر می شود. CoS نوعی تاییدیه برای وزارت کشور انگلستان محسوب می شود. متقاضیان ویزای اسپانسرشیپ برای درخواست ویزای خود نیاز به گواهی حمایت دارند.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای استارت آپ ترکیه

    1402/08/01 - 07:10:07
    ویزای استارت آپ ترکیه

    در سال های گذشته بسیاری از کارآفرینان صاحب ایده در سراسر دنیا به کشورهای پیشرفته تر و با اکوسیستم کسب و کار نقل مکان کرده تا کسب و کار خود را در آن کشورها به علل مختلف راه اندازی نمایند. مناسب بودن اکوسیستم کسب و کار و شرایط راه اندازی کار در برخی کشورها خود یکی از اصلی ترین جذابیت ها برای کارآفرینان صاحب ایده است که بتوانند کسب و کار خود را در آن کشورها راه‌ اندازی نمایند. اما کشورهای پیشرفته و یا برخی از کشورهای در حال توسعه به مانند ترکیه، در حال بهبود اکوسیستم کسب و کار خود هستند و سعی دارند شرایط را به حدی جذاب کنند که کسب و کارهای استارتاپی که اغلب نیازهای بشر را با هزینه و صرف انرژی کمتر و سرعت بیشتر مرتفع می نمایند، در این کشورها راه اندازی شوند. طبیعیست که وجود کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی های نوین به ویژه فناوری اطلاعات در هر کشوری از شاخصه های پیشرفت و توسعه در آن کشور می تواند محسوب گردد. به همین علت اکثر این کشورها برنامه مهاجرتی به نام ویزای استارتاپ را راه اندازی نموده اند که از این طریق به کارآفرینان صاحب ایده اقامت کشور خود را ارائه نمایند تا این افراد بدون دغدغه بتوانند در این کشورها ساکن شده و کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. ترکیه همسایه غربی کشورمان نیز که در دهه گذشته مسیر توسعه را با سرعت بسیار بالایی طی نموده است، چند سالی است به ویژه از سال ۲۰۱۷ به بعد توجهی ویژه به جذب کارآفرینان استارتاپی مبذول داشته و سعی کرده با اعطای ویزای استارت آپ ترکیه به افراد صاحب ایده؛ شرایط اقامتی مناسب نیز برای آنان فراهم نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین رشته ها برای تحصیل در جمهوری چک

    1402/07/29 - 07:35:38
    بهترین رشته ها برای تحصیل در جمهوری چک

    کشور جمهوری چک از مقاصد مناسب جهت مهاجرت تحصیلی دانشجویان ایرانی به ویژه برای تحصیل رشته های شاخه علوم پزشکی محسوب می شود. دلایل مختلفی برای این موضوع می ‌توان برشمرد. اولین دلیل، عضویت این کشور در اتحادیه اروپا و پیمان بلونیا است که باعث می شود مدارک تحصیلی اخذ شده در دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور در کلیه کشورهای پیشرفته عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان نیز مورد تایید باشند. یعنی حتی اگر فردی رشته هایی همچون پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را در این کشور تحصیل کند، می تواند تنها با گرفتن مدرک زبان آلمانی و بدون نیاز به معادل سازی مدارک، در کشورهایی همچون آلمان و اتریش، به کار در رشته تخصصی خود مشغول شود. دلیل دوم، هزینه های نسبتا مناسب زندگی دانشجویی در این کشور نسبت به سایر کشور های اروپایی می باشد. هزینه های تحصیل در مراکز آموزشی این کشور نیز نسبت به اکثر کشورهای پیشرفته اروپایی مناسب تر  است. همچنین در مراکز آموزشی کشور جمهوری چک می توان به زبان های انگلیسی نیز به تحصیل پرداخت. با توجه به اینکه بیشتر جوانان ایرانی مشتاق تحصیل در خارج از کشور، قصد ورود به دوره های تحصیل رشته های علوم پزشکی را دارند و هزینه تحصیل پزشکی در اکثر کشورهای پیشرفته بسیار بالاست، می توانجمهوری چک را از گزینه های مناسب جهت انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی ایرانیان به حساب آورد. در این مطلب قصد داریم به تفصیل به بهترین رشته ها برای تحصیل در جمهوری چک اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top