info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • تحصیل داروسازی بدون مدرک زبان در اروپا

    1402/07/23 - 07:39:59
    تحصیل داروسازی بدون مدرک زبان در اروپا

    تعجب آور نیست که بسیاری از مهاجران ایرانی اروپا را مقصد تحصیل داروی سازی برگزیده اند زیرا ادامه تحصیل در اروپا، فرصت های پیش روی مناسب کاری بعد از فارغ التحصیلی برای آن ها می گشاید. در این مطلب به شرایط تحصیل داروسازی بدون مدرک زبان در اروپا خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی سیستم بهداشت و درمان نیوزلند

    1402/07/22 - 07:29:00
    معرفی سیستم بهداشت و درمان نیوزلند

    پزشکان کار کشته، بیمارستان های کاملا مجهز، یا مراقبت های فوری اورژانسی،  طرح بیمه درمانی ارائه شده توسط دولت نیوزلند که اکثر آسیب های ناشی از تصادف را پوشش می دهد، خواه بیمه شده باشید یا نشده باشید، بخشی از امکانات کم نظیر سیستم بهداشت و درمان نیوزلند برای شهروندان و افراد دارای اقامت دائم در این کشور است که همه افراد تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند و هیچکس بدون درمان باقی نخواهد ماند. در ادامه مطلب بیشتر به معرفی سیستم بهداشت و درمان نیوزلند خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای مهاجرت والدین به همراه فرزندان زیر ۱۸ سال خود که قصد تحصیل در مدارس انگلستان را دارند

    1402/07/19 - 07:57:19
    ویزای مهاجرت والدین به همراه فرزندان زیر ۱۸ سال خود که قصد تحصیل در مدارس انگلستان را دارند

    ویزای والدین یکی از ویزاهای خانوادگی انگلستان است که به اتباع خارجی اجازه می دهد تا برای ی مدت طولانی با یکی از اعضای خانواده خود در انگلستان زندگی کنند. در ادامه به ویزای مهاجرت والدین به همراه فرزندان زیر ۱۸ سال خود که قصد تحصیل در مدارس انگلستان را دارند خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه کارآفرینی در استان کبک کانادا

    1402/07/18 - 07:29:59
    برنامه کارآفرینی در استان کبک کانادا

    برنامه کارآفرینی کبک به صاحبان و مدیران مشاغل واجد شرایط این فرصت را می دهد که اقامت دائم کبک را اخذ نمایند، مشروط بر اینکه بتوانند به طور مؤثر کسب و کاری در استان ایجاد یا کسب و کاری موجود را توسعه دهند. در این مطلب به تفصیل به برنامه کارآفرینی در استان کبک کانادا خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت افراد زیر 18 سال به سوئد

    1402/07/17 - 07:28:40
    مهاجرت افراد زیر 18 سال به سوئد
    ادامه مطلب ...
  • تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در اروپا

    1402/07/16 - 07:16:54
    تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در اروپا

    اگرچه بعضی از کشور های اروپایی هزینه های هنگفت برای تحصیل دریافت می کنند اما اکثریت دانشگاه های اروپایی تحصیل رایگان و کم هزینه برای متقاضیان در نظر گرفته اند. در ادامه مطلب به امکان تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان در اروپا اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی سیستم بهداشت و درمان آلمان

    1402/07/15 - 07:14:02
    معرفی سیستم بهداشت و درمان آلمان

    در این مقاله به معرفی عملکرد سیستم بهداشت و درمان آلمان از جمله نحوه دریافت بیمه درمانی، یافتن بیمارستان ها، استفاده از خدمات اورژانسی و موارد دیگر می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای طلایی مونته نگرو

    1402/07/12 - 07:28:06
    ویزای طلایی مونته نگرو

    شهروندان خارجی که قصد مهاجرت به مونته نگرو دارند از آپشن های مختلف این کشور برای مهاجرت بهره مند هستند که یا می توانند  مشغول به کار شوند یا کسب و کار خود را راه اندازی کنند و برای مدت زمان مورد نظر در مونته نگرو زندگی نمایند و نهایتا برای شهروندی مونته نگرو درخواست دهند. یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجران خارجی متمول، ویزای طلایی مونته نگرو می باشد که به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • سیستم مهاجرت به انگلیس وابسته بر امتیاز بندی

    1402/07/11 - 07:46:45
    سیستم مهاجرت به انگلیس وابسته بر امتیاز بندی

    اگر شما علاقه مند به تحصیل یا کار در انگلستان هستید ابتدا باید برای ویزای انگلستان اقدام کنید. مقامات مهاجرت انگلستان از یک سیستم مبتنی بر امتیاز پنج لایه استفاده می کنند که هر Tier به دسته های مختلفی برای درخواست های ویزای کار یا تحصیلی تقسیم می شود. در این مطلب به تفصیل به سیستم مهاجرت به انگلیس وابسته بر امتیاز بندی خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه اخذ ورک پرمیت کویت

    1402/07/10 - 07:41:50
    نحوه اخذ ورک پرمیت کویت

    مهاجران خارجی برای کار قانونی در کویت باید نسبت به اخذ مجوز کار اقدام نمایند. مجوز کار به عنوان ویزای اقامت شناخته می شود که توسط کافرمای متقاضی کار در کویت اخذ می شود. هیچ گونه معافیتی برای مجوز کار برای مهاجران در کویت وجود ندارد. همه اتباع غیر کویتی برای کار در این کشور باید مجوز کار و ویزای اقامت معتبر داشته باشند. در این مطلب به نحوه اخذ ورک پرمیت کویت خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top