info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • برنامه داشتن تجربه کاری کبک (PEQ)

    1402/07/09 - 07:32:53
    برنامه داشتن تجربه کاری کبک (PEQ)

    اگر در کبک تحصیل یا کار کرده اید و می خواهید به طور دائم در این استان مستقر شوید، ممکن است واجد شرایط برنامه داشتن تجربه کاری کبک (PEQ) باشید که این یک برنامه مهاجرتی سریع به کانادا درخواست ها را در مدت 6 ماه رسیدگی می کند. در این مقاله به تمام اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص برنامه داشتن تجربه کاری کبک (PEQ) خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه شرایط تحصیل در انگلیس و آمریکا

    1402/07/08 - 07:48:32
    مقایسه شرایط تحصیل در انگلیس و آمریکا

    انگلستان و ایالات متحده آمریکا از دیرباز به جهت وجود دانشگاه های معتبر و فرصت های زیاد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در سراسر جهان شناخته می شوند. در این مطلب به تفصیل به مقایسه شرایط تحصیل در انگلیس و آمریکا می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی (CEC)

    1402/07/05 - 07:50:02
    برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی (CEC)

    از سال 2008، برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی (CEC) مسیر اصلی برای داوطلبانی که در کانادا کار می کرده اند و قصد داشتند به اقامت دائم کانادا نائل شوند تسهیل کرده است.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه اخذ ورک پرمیت امارات

    1402/07/04 - 07:39:25
    نحوه اخذ ورک پرمیت امارات

    امارات متحده عربی (UAE یا امارات) به دلیل شرایط نسبتا ساده ویزای خود در مقایسه با کشورهای اطراف در خاورمیانه، یک مقصد محبوب برای مهاجران خارجی محسوب می شود. این کشور در سال های اخیر به گزینه ای ایده آل برای شرکت هایی بین المللی تبدیل شده است. با این حال، مانند هر کشور دیگر باید الزمات مهاجرت برآورده شود. در ادامه به نحوه اخذ ورک پرمیت امارات خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرت استانی یوکان (YNP)

    1402/07/03 - 07:32:32
    برنامه مهاجرت استانی یوکان (YNP)

    یوکان که در منتهی الیه شمال غربی کانادا واقع شده است، جایگاهی افسانه ای در تاریخ این کشور دارد. شاید معروف‌ترین شهر یوکان به خاطر تب طلای کلوندیک در اواخر دهه 1890 که امروزه در پایتخت خود یعنی Whitehorse  که 30000 نفر را جای داده است معروف است. اقتصاد یوکان عمدتاً شامل معدن و گردشگری می شود. این استان محلی ایده‌آل برای سکونت افرادی است که به دنبال محقق کردن رویاهای خود هستند. مهاجران بالقوه متخصص و مجرب می توانند از طریق برنامه نامزد استانی یوکان، که به طور رسمی برنامه نامزدی یوکان (YNP) نامیده می شود، نامزد استانی شوند. در ادامه به برنامه مهاجرت استانی یوکان (YNP) خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • ثبت شرکت در استونی

    1402/07/02 - 07:21:55
    ثبت شرکت در استونی

    اگر به دنبال راه‌اندازی یک کسب ‌وکار جدید با حمایت فراوان دولت هستید استونی بهترین کشور برای این کار است. این کشور اروپایی زیبا به دلیل هزینه های پایین زندگی و امکانات رفاهی فراوان مقصدی مناسب برای کارافرینان به شمار می رود. ما در این مقاله به تمام اطاعات مورد نیاز ثبت شرکت در استونی می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کارآفرینی کانادا

    1402/07/01 - 07:11:03
    ویزای کارآفرینی کانادا

    اگر قصد دارید کسب و کار خود را در یک کشور پیشرفته راه اندازی نمایید و همزمان برای ویزای اقامت دائم کانادا درخواست دهید، بهترین گزینه برای شما ویزای کارآفرینی کانادا خواهد بود.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای دانشجویی انگلستان

    1402/06/29 - 07:59:40
    ویزای دانشجویی انگلستان

    دانشجویان بین المللی که از یکی موسسات یا دانشگاه های بریتانیا پذیرفته شده اند باید قبل از شروع دوره های خود برای ویزای دانشجویی انگلستان درخواست پذیرش دهند. پس از برگزیت، ویزای دانشجویی 4 Tier عمومی قبلی مورد تجدید نظر قرار گرفت که دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا در صورت تمایل به تحصیل در انگلستان ملزم به درخواست ویزا هستند.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP)

    1402/06/28 - 07:50:20
    برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP)

    استان ساسکاچوان یکی از مهاجر پذیرترین استان های کانادا به شمار می رود که به لطف ورود مهاجران بالقوه رشد اقتصادی بالایی را در سال های اخیر تجربه کرده است. در ادامه بیشتر به برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP) خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه شرایط تحصیل در اتریش و آلمان

    1402/06/27 - 07:41:26
    مقایسه شرایط تحصیل در اتریش و آلمان

    اگر تصمیم گرفته اید در یک کشور اروپایی تحصیل کنید اما نمی دانید گزینه مناسب برای شما اتریش و آلمان است؟ جای درستی آمده اید. هر دو کشور جزء مقاصد پرطرفدار تحصیلی برای دانشجویان بین المللی محسوب می شوند اما وجود برخی از تفاوت های کلیدی باعث می شود در انتخاب خود دقت ویژه ای داشته باشید. در ادامه بیشتر به مقایسه شرایط تحصیل در اتریش و آلمان خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top