info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • برنامه خود اشتغالی کبک

    1402/06/26 - 07:34:43
    برنامه خود اشتغالی کبک

    برنامه خوداشتغال کبک به افراد واجد شرایط این فرصت را می دهد تا اقامت دائم این استان فرانسه زبان را مشروط بر اینکه بتوانند به طور موثر خود را به عنوان یک تاجر مستقل یا حرفه ای در استان معرفی کنند دریافت نمایند. در ادامه بیشتر به برنامه خود اشتغالی کبک خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟

    1402/06/25 - 07:26:06
    بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟

    هر ساله بر اساس شاخص زیست پذیری جهانی بهترین و بدترین شهرهای جهان برای زندگی و کار در معرفی می شود. این شاخص با بررسی مراقبت‌های بهداشتی، فرهنگ و سرگرمی، آموزش، و زیرساخت‌ کشور های برتر را معرفی می کند که برای چندمین بار وین به عنوان برترین شهر دنیا برای زندگی در سال 2023 شناخته شد و کپنهاگ برای چندین سال پیاپی رتبه دوم را به خود اختصاص داد. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم که بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرتی استانی پرنس ادوارد (PEI PNP)

    1402/06/22 - 07:25:31
    برنامه مهاجرتی استانی پرنس ادوارد (PEI PNP)

    برنامه مهاجرتی استانی پرنس ادوارد (PEI PNP) شامل روش های مختلفی می شود که شرایط و نحوه امتیازبندی برای استفاده از هر برنامه در این مطلب به خوبی توضیح داده شده است.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خانه به دوشی فرانسه

    1402/06/21 - 07:13:43
    ویزای خانه به دوشی فرانسه

    فرانسه یک مقصد عالی برای دیجیتال نومدرها بشمار می رود زیرا این کشور مدرن از زیرساخت های مطلوبی برخوردار است و زندگی در فرانسه نسبتا آرام و بدون دغدغه می باشد. ویزای خانه به دوشی فرانسه و امکان اخذ آن در این مطلب توضیح داده می شود.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه اخذ ویزای اقامت موقت (TRV) یا ویزای بازدید کانادا

    1402/06/20 - 07:59:48
    نحوه اخذ ویزای اقامت موقت (TRV) یا ویزای بازدید کانادا

    ویزای اقامت موقت کانادا برای افرادی است که می خواهند برای مدت کوتاهی، معمولاً 6 ماه یا کمتر، برای مقاصد مختلف اقامت مانند گردشگری، تجاری، ملاقات خانوادگی وغیره اقامت داشته باشند. نحوه اخذ ویزای اقامت موقت (TRV) یا ویزای بازدید کانادا در این مطلب تشریح می گردد.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه اخذ ورک پرمیت قطر

    1402/06/19 - 07:53:31
    نحوه اخذ ورک پرمیت قطر

    قطر در سال های اخیر به لطف سیستم ورک پرمیت کارآمد خود یک مقصد بسیار محبوب برای مهاجران به خصوص ایرانیان تبدیل شده است. اقتصاد شکوفای قطر باعث شده بسیاری از کسب و کارها، سرمایه گذاران و کارمندان این کشور را برای اقامت در نظر بگیرند. در این مقاله سعی خواهیم کرد به تمام اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص نحوه اخذ ورک پرمیت قطر بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)

    1402/06/18 - 07:20:16
    برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)

    نیوفاندلند و لابرادور شرقی ترین استان کانادا است که به یک قطب اقتصادی چشمگیر و با اهمیت در کانادا تبدیل شده است. این استان از دو توده خاکی مجزا تشکیل شده است: لابرادور که به سرزمین اصلی و جزیره نیوفاندلند متصل است. برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور به اختصار NLPNP نامیده می شود که از طریق این برنامه، مهاجران بالقوه با داشتن مهارت و تجربه لازم مورد نظر استان می توانند نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور شوند. در ادامه به تفضیل به برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای اسپانسرشیپ انگلستان

    1402/06/15 - 07:09:46
    ویزای اسپانسرشیپ انگلستان

    شرکت یا سازمان شما باید یک لایسنس اسپانسرشیپ معتبر برای حمایت از نیروهای ماهر خارجی که برای شما در انگلستان کار می کنند داشته باشد. برای دریافت لایسنس اسپانسرشیپ ویزای انگلستان، باید به وزارت کشور انگلیس درخواست داده و هزینه های مربوطه را بپردازید. در ادامه به تفصیل به ویزای اسپانسرشیپ انگلستان می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرتی استانی نوا اسکوشیا (NSPNP)

    1402/06/14 - 17:45:49
    برنامه مهاجرتی استانی نوا اسکوشیا (NSPNP)

    نوا اسکوشیا یک استان کوچک کانادا می باشد که در منطقه ماریتایمز واقع شده است. این استان از شبه جزیره نوا اسکوشیا، جزیره کیپ برتون و بیش از 3000 جزیره کوچکتر تشکیل شده است. پایتخت آن، هالیفاکس، به عنوان مرکز اصلی فرهنگ و هنر و همچنین به دلیل استاندارد بالای زندگی شناخته می شود. مردم نوا اسکوشیا ارتباط نزدیکی با دریا دارند و این استان به خاطر زیبایی ساحلی و غذاهای لذیذش مشهور است. در این مطلب به تفصیل به برنامه مهاجرتی استانی نوا اسکوشیا (NSPNP) می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • سیستم تامین اجتماعی در اسپانیا

    1402/06/13 - 07:39:43
    سیستم تامین اجتماعی در اسپانیا

    هر کسی که در اسپانیا کار می کند باید در تامین اجتماعی ثبت نام کرده و هر ماه حق اشتراک ماهانه را پرداخت نماید، خواه اینکه شهروند اسپانیا باشد یا یک مهاجر با ویزای کار باشد. اگرچه اسپانیا بالاترین نرخ کمک مالی ماهانه تامین اجتماعی را در اتحادیه اروپا دارد، اما مشارکت در این سیستم به شما امکان دسترسی به مزایای بسیاری مانند مراقبت های بهداشتی رایگان، مرخصی زایمان و بازنشستگی می شود. برای ثبت نام در سیستم تامین اجتماعی باید یک شماره تامین اجتماعی (número de la seguridad social) دریافت کنید. اسپانیا نظام بوروکراسی ساده ای ندارد و فرآیند نسبتا پیچیده ای را باید پشت سر بگذارید. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تمام اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص سیستم تامین اجتماعی در اسپانیا، چه کسانی باید آن را پرداخت نمایند و سایر موارد بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top