info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • مقایسه شرایط تحصیل در استرالیا و کانادا

    1402/06/12 - 07:28:51
    مقایسه شرایط تحصیل در استرالیا و کانادا

    بسیاری از دانشجویان  برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا یا کانادا مردد هستند. تصمیم گیری بین دو این مقصد تحصیلی برای ادامه تحصیل آسان نیست زیرا هر دو کشور فرصت های آموزشی عالی، خدمات عمومی بی نظیر و کیفیت زندگی بالایی ارائه می دهند. این 2 کشور از نظر تحصیلات آکادمیک در سطح جهانی از رتبه بالایی برخوردار هستند. تعدادی زیادی از دانشگاه های این 2 کشور در رتبه بندی های بالا QS قرار گرفته اند که دامنه انتخاب علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های استرالیا و کانادا بسیار بالاست. در حالی که هر دو کشور از هر نظر بهترین هستند اما به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید انتخاب علمی هوشمندانه ای داشتید تا بتوانید آینده شغلی خود را تضمین نمایید. در این مطلب به تشریح به مقایسه شرایط تحصیل در استرالیا و کانادا می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای خانه به دوشی آلمان

    1402/06/11 - 07:44:09
    ویزای خانه به دوشی آلمان

    ویزای خانه به دوشی آلمان که ویزای فریلنسری آلمان نیز نامیده می شود، اجازه اقامتی است که به افراد دیجیتال نومد اجازه می دهد در آلمان در حین کار از راه دور زندگی کنند که این نوع از ویزا برای فریلنسرها و کسانی که می خواهند در کشور آلمان کسب و کار خود را آغاز نمایند مناسب می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه اخذ ورک پرمیت عمان

    1402/06/08 - 17:47:49
    نحوه اخذ ورک پرمیت عمان

    اخذ مجوز کار عمان برای تمام مهاجران ضروری است . در ابتدا کارفرما باید برای کارمند خود ویزای کار بگیرد و سپس برای ورک پرمیت اقدام نماید. مهاجر خارجی برای اینکه بتواند به طور قانونی در عمان مشغول به کار شود باید هم ویزای کار و هم ورک پرمیت معتبر داشته باشد. فرصت های شغلی متعدد در صنایع نفت و گاز، خرده فروشی، آموزش، تولید و هتلداری در عمان باعث شده بسیاری از متقاضیان خارجی از جمله ایرانیان به این کشور مهاجرت کنند. در ادامه به تشریح به نحوه اخذ ورک پرمیت عمان خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرت استانی نورت وست تریتوریز (NTNP)

    1402/06/07 - 17:21:21
    برنامه مهاجرت استانی نورت وست تریتوریز (NTNP)

    استان مناطق شمال غربی با بیش از یک میلیون کیلومتر مربع زمین و جمعیت بیش از 40000 نفر یکی از پرجمعیت ترین استان های شمال کانادا محسوب می شود که فرصت های مهاجرتی فراوانی برای نیروی کار و کارآفرینان خارجی مهیا کرده است. در این مطلب برنامه مهاجرت استانی نورت وست تریتوریز (NTNP) به خوبی تشریح گردیده است.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه سیستم بهداشت و درمان استرالیا و کانادا

    1402/06/06 - 05:49:59
    مقایسه سیستم بهداشت و درمان استرالیا و کانادا

    مقایسه سیستم بهداشت و درمان استرالیا و کانادا با بیان مزایا و مشکلات هر یک و تفاوت های آن ها در این مطلب به خوبی شفاف سازی شده است.

    ادامه مطلب ...
  • مزایای تحصیل در کشورهای آلمانی زبان

    1402/06/05 - 17:45:26
    مزایای تحصیل در کشورهای آلمانی زبان

    آلمانی زبان زبان رسمی 42 کشور است که بیش از 100 میلیون نفر گویشور دارد. یادگیری زبان آلمانی می تواند مزایای بسیاری مانند افزایش چشم انداز شغلی، افزایش مهارت های ارتباطی و درک عمیق تر از امور بین المللی را برای شما فراهم کند. بدون ضیق وقت به 15 مزیت یادگیری زبان آلمانی و مزایای تحصیل در کشورهای آلمانی زبان می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه افتتاح حساب در بانک های اسپانیا

    1402/06/04 - 17:32:32
    نحوه افتتاح حساب در بانک های اسپانیا

    افتتاح حساب بانکی در اسپانیا شاید یکی از ضروری ترین الزامات هنگام مهاجرت به این کشور باشد. در صورتی که قصد اقامت کوتاه مدت در اسپانیا را داشته باشید می توانید با کارت اعتباری خود، امور مالی خود را انجام بدهید و نیازی به افتتاح حساب بانکی نیست. اما اگر قصد اقامت طولانی مدت را دارید بایستی یک حساب بانکی در اسپانیا افتتاح نمایید.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه پایلوت مهاجرت اقیانوس اطلس

    1402/06/03 - 17:20:27
    برنامه پایلوت مهاجرت اقیانوس اطلس

    برنامه مهاجرت آتلانتیک به نیروی کار ماهری که قصد دارند در نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور یا جزیره پرنس ادوارد مستقر شوند، اقامت دائم ارائه می دهد. در این مقاله یک نمای کلی از برنامه پایلوت مهاجرت اقیانوس اطلس را در اختیار شما قرار می دهیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کارآفرینی فرانسه

    1402/06/02 - 17:11:01
    ویزای کارآفرینی فرانسه

    چه به تازگی وارد فرانسه شده باشید و چه مدت زیادی در این کشور سکونت داشته باشید، جستجوی شغل در فرانسه آنطور که به نظر می رسد ساده نیست. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص ویزای کارآفرینی فرانسه بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه سیستم بهداشت و درمان آلمان و انگلیس

    1402/06/01 - 17:30:00
    مقایسه سیستم بهداشت و درمان آلمان و انگلیس

    درآلمان و انگلیس شما حق انتخاب بین بیمه درمانی خصوصی و دولتی را دارید. در واقع، هیچ بیمه درمانی سنتی در انگلیس وجود ندارد و دولت نظارت می کند که هر شهروند به مراقبت های پزشکی دسترسی داشته باشد و بخش زیادی از هزینه های آن را پوشش می دهد. با این حال، برای برخی از خدمات، مانند دارو، کمک‌های بینایی یا دندان های مصنوعی، بار پرداخت هزینه اضافی بر دوش شهروندان انگلیسی است. در ادامه به تفصیل به مقایسه سیستم بهداشت و درمان آلمان و انگلیس خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top