info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • ویزای خانه به دوشی اتریش

    1402/05/31 - 17:09:14
    ویزای خانه به دوشی اتریش

    اتریش بخشی از اتحادیه اروپا (EU) و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) است، به این معنی که شهروندان این کشورها برای اقامت و کار در اتریش تا سه ماه نیازی به ویزا ندارند. با این حال، سایر کشور ها برای ورود، اقامت، تحصیل و کار در اتریش نیاز به ویزا دارند. متأسفانه اتریش هنوز ویزای خانه به دوشی ندارد. با این حال، دیجتالی نومدرهایی که اتباع غیر اتحادیه اروپا هستند و می خواهند بیش از 90 روز در اتریش اقامت داشته باشند، باید برای ویزای مجوز ورود اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرتی استانی نیوبرانزویک (NBPNP)

    1402/05/30 - 17:02:34
    برنامه مهاجرتی استانی نیوبرانزویک (NBPNP)

    نیوبرانزویک یکی از استان های دریایی شمال شرقی کانادا است. همچنین تنها استان رسمی دو زبانه در کانادا می باشد که حدود 30 درصد از جمعیت آن زبان فرانسه را به عنوان زبان اول صحبت می کنند. در این مطلب به معرفی برنامه مهاجرتی استانی نیوبرانزویک (NBPNP) می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • نحوه دریافت شماره NIE در اسپانیا

    1402/05/29 - 17:46:46
    نحوه دریافت شماره NIE در اسپانیا

    شماره NIE در واقع شماره شناسنامه خارجی ها در اسپانیا است که این شماره به عنوان یک شماره  NIF  یا شناسه مالیاتی برای امور مالیاتی استفاده می شود و اگر قصد مهاجرت به اسپانیا دارید و بیش از سه ماه از اقامت شما سپری شود، باید نسبت به دریافت شماره NIE درخواست بدهید. علاوه بر این، اگر در خارج از اسپانیا زندگی می کنید و هر گونه تراکنش مالی یا حقوقی را در اسپانیا انجام می دهید، باید نسبت به دریافت شماره NIE اقدام نمایید. در این مطلب به تشریح به نحوه دریافت شماره NIE در اسپانیا می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای اسکیل ورکر یا ویزای مهارتی استرالیا

    1402/05/28 - 17:37:45
    ویزای اسکیل ورکر یا ویزای مهارتی استرالیا

    آیا به فکر مهاجرت به land down under هستید؟ آیا می‌دانستید در حال حاضر استرالیا در بخش‌ های بهداشت، ساخت و ساز و مهندسی کمبود نیروی کار وجود دارد و اگر در این زمینه‌ ها تجربه کافی  داشته باشید، ممکن است واجد شرایط درخواست ویزای اسکیل ورکر باشید؟ ما در این مقاله سعی کردیم  تمام چیزهایی را که باید در مورد ویزای اسکیل ورکر یا ویزای مهارتی استرالیا بدانید را به شما بگوییم.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا (MPNP)

    1402/05/27 - 20:15:24
    برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا (MPNP)

    کانادا فرصت های زیادی را برای تازه مهاجران خود به منظور ایجاد شغل، تشکیل خانواده و کمک به جامعه خود فراهم می کند. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در ابتدا به فکر مهاجرت به انتاریو یا بریتیش کلمبیا هستند که باید یادآور این نکته بشویم که در استان های کمتر شناخته شده نیز فرصت های هیجان انگیزی وجود دارد. یکی از این استان ها آنها استان منیتوبا است که در قلب کانادا واقع شده است. در این مطلب به تشریح برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا (MPNP) می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • مدارک لازم برای ویزای کادر درمان انگلیس

    1402/05/23 - 05:50:33
    مدارک لازم برای ویزای کادر درمان انگلیس

    مدارک لازم برای ویزای کادر درمان انگلیس در این مطلب به تفصیل تشریح گردیده است و می تواند برای اعضای کادر درمان که مشتاق ورود به سیستم بهداشت و درمان انگلستان هستند، مفید واقع شود.

    ادامه مطلب ...
  • پردرآمدترین رشته ها در اتریش

    1402/05/07 - 05:20:20
    پردرآمدترین رشته ها در اتریش

    اتریش، کشور زیبا، آرام، توریستی و صنعتی عضو اتحادیه اروپا و یکی از کشورهای مهاجرپذیر پیشرفته، از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی نیز شناخته می شود. هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور، در مقایسه با اغلب کشورهای پیشرفته دنیا بسیار ناچیز و در حد صفر است. به طور دقیق تر می توان گفت هزینه تحصیل در اتریش در هر یک از رشته های تحصیلی و مقاطع مختلف، یکسان است و حدود 750 یورو در هر ترم، معادل حدود 1500 یورو در هر سال تحصیلی می باشد. اما ورود به دانشگاه های این کشور به ویژه در رشته های پرطرفدار اصلا ساده نیست و رقابت سنگینی برای دستیابی به صندلی های دانشگاه های این کشور برقرار است. اغلب افرادی که مشتاق تحصیل در اتریش هستند، قصد دارند پس از اتمام دوره تحصیل، در بازار کار این کشور مشغول شده و اقامت دائم اتریش را نیز بدست آورند. زیرا شرایط بازار کار این کشور نیز در اکثر رشته ها بسیار مناسب است و سطح درآمدها نسبت به هزینه های زندگی و به طور کلی رفاه اجتماعی نیز در این کشور از وضعیت خوبی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم با در نظر گرفتن شرایط بازار کار اتریش و میزان درآمدها در این کشور، به معرفی پردرآمدترین رشته ها در اتریش بپردازیم

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان

    1402/01/30 - 06:24:48
    مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان

    آلمان با داشتن قدرتمند ترین اقتصاد در اروپا و بهره مندی از بسیاری موسسات آموزشی با کیفیت، یک مقصد محبوب برای مهاجرت افراد زیر 18 سال در سراسر جهان محسوب می شود. اگر قصد تحصیل در آلمان به عنوان افراد زیر 18 سال را دارید نیاز به ویزا خواهید داشت. در ادامه بیشتر به شرایط مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی سیستم بهداشت و درمان استرالیا

    1402/01/29 - 06:05:53
    معرفی سیستم بهداشت و درمان استرالیا

    آشنایی با خدمات بهداشت درمان و بیمه درمانی استرالیا در وهله اول ممکن است امری ضروی به نظر نرسد اما دانستن آن به شما مشتاقان مهاجرت به این کشور کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه مقاله به معرفی سیستم بهداشت و درمان استرالیا اشاره خواهیم کرد.

    ادامه مطلب ...
  • پی آر کارت کانادا چیست؟

    1402/01/28 - 06:32:53
    پی آر کارت کانادا چیست؟

    کانادا سرزمین فرصت هاست و سالانه هزاران نفر به دنبال اقامت دائم و دریافت پی آر کارت خود هستند که سالانه به تعداد متقاضیان موفق اخذ پی آر کارت کانادا افزوده می شود. دولت کانادا در نظر دارد در سال 2023 از 465000 نفر برای اقامت دائم دعوت نماید که این تعداد در حال افزایش است. در ادامه به تفصیل به این سوالات پاسخ می دهیم که پی آر کارت کانادا چیست؟ چگونه پی آر کارت کانادا بگیریم؟ امتیازات پی آر کانادا، مدارک لازم برای دریافت و مدت زمان گرفتن کارت pr کانادا نیز در ادامه مطلب تشریح خواهد شد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top