info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا (MPNP)

    1402/05/27 - 20:15:24
    برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا (MPNP)

    کانادا فرصت های زیادی را برای تازه مهاجران خود به منظور ایجاد شغل، تشکیل خانواده و کمک به جامعه خود فراهم می کند. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در ابتدا به فکر مهاجرت به انتاریو یا بریتیش کلمبیا هستند که باید یادآور این نکته بشویم که در استان های کمتر شناخته شده نیز فرصت های هیجان انگیزی وجود دارد. یکی از این استان ها آنها استان منیتوبا است که در قلب کانادا واقع شده است. در این مطلب به تشریح برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا (MPNP) می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • مدارک لازم برای ویزای کادر درمان انگلیس

    1402/05/23 - 05:50:33
    مدارک لازم برای ویزای کادر درمان انگلیس

    مدارک لازم برای ویزای کادر درمان انگلیس در این مطلب به تفصیل تشریح گردیده است و می تواند برای اعضای کادر درمان که مشتاق ورود به سیستم بهداشت و درمان انگلستان هستند، مفید واقع شود.

    ادامه مطلب ...
  • پردرآمدترین رشته ها در اتریش

    1402/05/07 - 05:20:20
    پردرآمدترین رشته ها در اتریش

    اتریش، کشور زیبا، آرام، توریستی و صنعتی عضو اتحادیه اروپا و یکی از کشورهای مهاجرپذیر پیشرفته، از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی نیز شناخته می شود. هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور، در مقایسه با اغلب کشورهای پیشرفته دنیا بسیار ناچیز و در حد صفر است. به طور دقیق تر می توان گفت هزینه تحصیل در اتریش در هر یک از رشته های تحصیلی و مقاطع مختلف، یکسان است و حدود 750 یورو در هر ترم، معادل حدود 1500 یورو در هر سال تحصیلی می باشد. اما ورود به دانشگاه های این کشور به ویژه در رشته های پرطرفدار اصلا ساده نیست و رقابت سنگینی برای دستیابی به صندلی های دانشگاه های این کشور برقرار است. اغلب افرادی که مشتاق تحصیل در اتریش هستند، قصد دارند پس از اتمام دوره تحصیل، در بازار کار این کشور مشغول شده و اقامت دائم اتریش را نیز بدست آورند. زیرا شرایط بازار کار این کشور نیز در اکثر رشته ها بسیار مناسب است و سطح درآمدها نسبت به هزینه های زندگی و به طور کلی رفاه اجتماعی نیز در این کشور از وضعیت خوبی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم با در نظر گرفتن شرایط بازار کار اتریش و میزان درآمدها در این کشور، به معرفی پردرآمدترین رشته ها در اتریش بپردازیم

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان

    1402/01/30 - 06:24:48
    مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان

    آلمان با داشتن قدرتمند ترین اقتصاد در اروپا و بهره مندی از بسیاری موسسات آموزشی با کیفیت، یک مقصد محبوب برای مهاجرت افراد زیر 18 سال در سراسر جهان محسوب می شود. اگر قصد تحصیل در آلمان به عنوان افراد زیر 18 سال را دارید نیاز به ویزا خواهید داشت. در ادامه بیشتر به شرایط مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • معرفی سیستم بهداشت و درمان استرالیا

    1402/01/29 - 06:05:53
    معرفی سیستم بهداشت و درمان استرالیا

    آشنایی با خدمات بهداشت درمان و بیمه درمانی استرالیا در وهله اول ممکن است امری ضروی به نظر نرسد اما دانستن آن به شما مشتاقان مهاجرت به این کشور کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه مقاله به معرفی سیستم بهداشت و درمان استرالیا اشاره خواهیم کرد.

    ادامه مطلب ...
  • پی آر کارت کانادا چیست؟

    1402/01/28 - 06:32:53
    پی آر کارت کانادا چیست؟

    کانادا سرزمین فرصت هاست و سالانه هزاران نفر به دنبال اقامت دائم و دریافت پی آر کارت خود هستند که سالانه به تعداد متقاضیان موفق اخذ پی آر کارت کانادا افزوده می شود. دولت کانادا در نظر دارد در سال 2023 از 465000 نفر برای اقامت دائم دعوت نماید که این تعداد در حال افزایش است. در ادامه به تفصیل به این سوالات پاسخ می دهیم که پی آر کارت کانادا چیست؟ چگونه پی آر کارت کانادا بگیریم؟ امتیازات پی آر کانادا، مدارک لازم برای دریافت و مدت زمان گرفتن کارت pr کانادا نیز در ادامه مطلب تشریح خواهد شد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای استارتاپ ایرلند

    1402/01/27 - 07:20:32
    ویزای استارتاپ ایرلند

    شرایط کنونی اقتصاد جهان، بیش از پیش ارزش افراد کارآفرین صاحب ایده را نمایان می کند. این افراد می توانند با ایده های ناب خود، ارزش افزوده تولید کرده و به اشتغالزایی پردازند که مستقیما موجب رونق در اقتصاد کشورها شده و باری از روی دوش دولت ها بر می دارند. از این رو کشورهای مختالف به ویژه کشورهای پیشرفته تمامی تلاش خود را می کنند که با اعطای مشوق های گوناگون، کارآفرینان نوآور و صاحب ایده را مجاب کنند تا کسب و کار خود را در این کشورها راه اندازی نمایند. اصلی ترین مشوق هایی که دولت ها به کارآفرینان استارت آپی ارائه می کنند عبارتند از: کمک های مالی و سرمایه گذاری، کمک های مشاوره ای در امر کسب و کار، معافیت های مالیاتی و تسهیلات مهاجرتی و اقامتی که در اغلب کشورها با نام ویزای استارت آپ شناخته می شود.  در میان کشورهای اروپایی، ایرلند نیز در سال های اخیر میزبان استارت آپ ها و شرکت های زیادی که مبتنی بر تکنولوژی های نوین هستند، بوده است. این کشور نیز که اکوسیستم کسب و کار مناسب و جذابی دارد، ویزای استارتاپ ایرلند را برای اقامت کارآفرینان نوآور در نظر گرفته که اقامت چنین افراد ارزشمندی را در این کشور تسهیل نموده و برای آنان جذابیت بیشتری ایجاد نماید. در ادامه مطلب به شرایط ویزای استارت آپ ایرلند اشاره کاملی خواهیم داشت.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای طلایی آندورا

    1402/01/26 - 07:03:42
    ویزای طلایی آندورا

    ویزای طلایی، اقامت از طریق سرمایه گذاری یا اقامت غیر انتفاعی که به طور رسمی از آن به عنوان اقامت غیر فعال نامبرده می شود یکی از سریع ترین و ساده ترین روش برای اخذ اقامت آندورا به شمار می رود. آندورا یک کشور نسبتاً بسته از نظر مهاجرت محسوب می شود که امتیازات خاصی برای اتباع اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی در نظر گفته اما برای سایر کشور ها قوانین سختگیرانه خود را دارد.در ادامه به تفصیل به شرایط اخذ ویزای طلایی آندورا می پردازیم .

    ادامه مطلب ...
  • آزمون PLAB انگلستان

    1402/01/23 - 06:24:15
    آزمون PLAB انگلستان

    همچون دیگر کشورهای مهاجرپذیر، پروسه ادامه تحصیل و کاریابی در انگلستان برای متقاضیان گروه پزشکی متفاوت از دیگر دسته های حرفه ای می باشد. پزشکان و یا دندانپزشکان در صورتی مجوز کار و یا ادامه تحصیل در کشوری مانند انگلستان را خواهند داشت که دوره های معادلسازی آن کشور را گذرانده و روند مرتبط و مقرر آن را طی نمایند. یکی از این مراحل که در تمامی کشورها اعمال می شود قبولی در آزمون های معادلسازی است که شامل آزمون های تئوری و عملی می باشد. این آزمون در انگلستان PLAB  نام دارد که مخفف عبارت آزمون ارزیابی حرفه ای و زبانی پزشکان Professional and Linguistic Assessment Board (PLAB) بوده و متقاضیانی که تحصیلات پزشکی خود را در خارج از انگلستان و کشورهای حوزه منطقه اقتصادی اروپا EEA و سوئیس گذرانده اند می بایست در این آزمون شرکت نمایند. هدف از آزمون PLAB انگلستان ارزیابی توانایی، مهارت و دانش پزشکان فارغ التحصیل بین المللی، یعنی IMG ها به منظور ادامه تحصیل و یا کار در انگلستان ست.

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل داروسازی بدون آزمون در روسیه

    1402/01/21 - 06:53:52
    تحصیل داروسازی بدون آزمون در روسیه

    حرفه داروسازی پس از پزشکی و دندانپزشکی، سومین حرفه مورد تقاضا در گروه پزشکی به حساب می آید. یک متخصص داروساز، اثر فارماکولوژیک دقیق هر دارویی را می داند، می تواند آن را تولید و بررسی کند. تحصیل داروسازی در روسیه در بین دانشجویان بین المللی به خصوص متقاضیان ایرانی رو به فزونی رفته است زیرا، امکان تحصیل بدون آزمون، هزینه های پایین زندگی و شهریه معقول سالانه در روسیه متقاضیان ایرانی را مجاب به مهاجرت تحصیلی در روسیه نموده است. تحصیل داروسازی در روسیه 5 سال به طول خواهد انجامید. در این مطلببه تفصیلبه شرایط تحصیل داروسازی بدون آزمون در روسیه می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top