info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • دانشگاه کمنیوس اسلواکی

    1398/01/17 - 12:12:12
    دانشگاه کمنیوس اسلواکی

    در رتبه بندی های بین المللی دانشگاه کمنیوس اسلواکی که در زبان اسلواک Univerzita Komenského نامیده می شود، عنوان دانشگاه اول کشور اسلواکی را از آن خود کرده است و مدارک دوره ها و مدارک تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه دارای اعتبار بین المللی بالایی می باشند. این دانشگاه دولتی کشور اسلواکی که حدود یک قرن از تاسیس آن می گذرد و به طور دقیق در سال 1919 میلادی تاسیس شده است، بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه کشور جمهوری اسلواکی نیز می باشد و طی سالیان متمادی از بهترین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور چکسلواکی بوده است. دانشگاه کمنیوس پس از استقلال اسلواکی و جدا شدن این کشور از جمهوری چک در دهه 90 میلادی نیز، همه ساله از بهترین دانشگاه های اسلواکی به شمار می رفته است.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون آلس چیست؟

    1398/01/16 - 12:12:12
    آزمون آلس چیست؟

    در حقیقت برای اکثر مردم به جز علاقه مندان ادامه تحصیل در ترکیه آزمون ALES کاملا ناشناخته و نا آشنا می باشد و حتی ممکن است ندانند که آزمون آلس چیست؟ اما افرادی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های کشور ترکیه را دارند قطعا به خوبی با آزمون ALES آشنایی داشته و خود را برای شرکت در این آزمون آماده نموده اند. شرایط تحصیل در ترکیه در کلیه مقاطع تحصیلی اینقدر جذاب است که بسیاری از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کشورمان به منظور ادامه تحصیل در ترکیه به فکر آماده سازی خود برای شرکت در آزمون آلس زبان ترکی استانبولی بیفتند.

    ادامه مطلب ...
  • امپریال کالج لندن

    1398/01/15 - 12:12:12
    امپریال کالج لندن

    یکی از معتبرترین دانشگاه های انگلستان که همه ساله دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا برای تحصیل در آن تقاضای اخذ پذیرش می دهند امپریال کالج لندن Imperial College London است که به معنای کالج سلطنتی لندن بوده و سال هاست در زمره بهترین دانشگاه های انگلستان و جهان به حساب می آید. از این رو بسیاری از جوانان علاقه مند به تحصیل در انگلیس، سودای تحصیل در امپریال کالج لندن را در سر دارند. این دانشگاه معتبر در ناحیه کنزینگتون جنوبی شهر لندن پایتخت انگلیس قرار گرفته و ورودی اصلی آن در خیابان نمایشگاه Exhibition Road لندن واقع شده است. در نزدیکی این دانشگاه بسیاری از جاذبه های شهر لندن مانند فضای سبز دیدنی هاید پارک، یادبود آلبرت هال، تعدادی موزه و فروشگاه لوکس هرودز قرار گرفته است. این دانشگاه منحصرا به رشته های علوم پایه، پزشکی، مهندسی و کسب و کار تمرکز دارد و از برترین دانشگاه های جهان به ویژه در رشته های اقتصاد، مهندسی و علوم پزشکی محسوب می گردد.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون ÖSD چیست و مدرک آن چه کاربردی دارد؟

    1398/01/14 - 12:12:12
    آزمون ÖSD چیست و مدرک آن چه کاربردی دارد؟

    این آزمون برای سنجش مهارت داوطلبان در زمینه تسلط به زبان آلمانی به ویژه در جوانب ارتباطی زبان می باشد و  ÖSD که مخفف کلمات (Österreichisches Sprachdiplom Deutsch) به معنی دیپلم زبان آلمانی اتریشی می باشد و  برای زبان آموزان آلمانی خارجی که زبان دومشان زبان آلمانی است طراحی شده است. آزمون ÖSD شامل دو بخش می باشد که عبارتند از بخش کتبی و شفاهی  و در ادامه توضیح می دهیم که آزمون ÖSD چیست و مدرک آن چه کاربردی دارد؟

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا

    1398/01/13 - 12:12:12
    دانشگاه بریتیش کلمبیا

    در این مطلب قصد داریم به معرفی دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا یکی از معروف ترین و معتبر ترین دانشگاه های این کشور که متقاضیان بسیار زیادی برای تحصیل در این دانشگاه از کشور خودمان نیز داریم؛ بپردازیم.  دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 1908 تاسیس و قدیمی ترین و با سابقه ترین دانشگاه ایالت بریتیش کلمبیا می باشد. این دانشگاه دارای دو پردیس دانشگاهی است که یکی در ونکوور و دیگری اوکاناگان واقع شده است که البته عمده دانشجویان آن در ونکوور تحصیل می کنند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه حاجت تپه

    1398/01/12 - 12:12:12
    دانشگاه حاجت تپه

    دانشگاه حاجت تپه Hacettepe University یکی از برترین دانشگاه های ترکیه در رنکینگ بین المللی در سالیان متمادی بوده که در لیست سال 2018-2019 وزارت علوم و وزارت بهداشت کشورمان نیز جزو دانشگاه های دارای اعتبار کشور ترکیه قرار گرفته است. این دانشگاه دولتی کشور ترکیه در سال 1967 میلادی در شهر آنکارا پایتخت ترکیه تاسیس شده و در بسیاری از رشته ها از جمله علوم پزشکی بهترین دانشگاه ترکیه به شمار می رود. البته سنگ بنای این دانشگاه در سال 1957 با موسسه بهداشت کودک و بیمارستان حاجت تپه بنا گذاشته شد و سپس در طول زمان با توسعه در رشته های دیگر به شکل امروزی درآمد. این دانشگاه در دو پردیس اصلی استک در محله سیهیه شهر قدیمی آنکارا و پردیس واقع در بی تپه Beytepe قرار گرفته و بیش از 50 هزار دانشجو و 3600 کادر اجرایی و آموزشی را پذیرا می باشد. مرکز پزشکی دانشگاه حاجت تپه در پردیس سیهیه قرار گرفته است. اما پردیس بی تپه در جاده اسکیسیر در بخش جدیدتر شهر آنکارا واقع شده است و دارای 6 میلیون متر مربع فضای سبز می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون GRE چیست و مدرک آن در چه کشورهایی به کار می آید؟

    1398/01/11 - 12:12:12
    آزمون GRE چیست و مدرک آن در چه کشورهایی به کار می آید؟

    علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور می دانند که باید مدرک زبان لازم برای کشور مقصد را دریافت کرده و حداقل نمره لازم برای پذیرش از دانشگاه مورد نظر را نیز کسب نمایند. در برخی کشورها علاوه بر مدرک زبان معمول که همان آیلتس یا تافل می باشد، به مدارکی دیگر چون GRE نیز نیاز است. بسیاری از دانشجویان اسم این آزمون را شنیده اند. اما به درستی نمی دانند که آزمون GRE چیست و مدرک آن در چه کشورهایی به کار می آید؟ در این مطلب به معرفی آزمون GRE و تمامی نکات مربوط به آن می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه هایدلبرگ آلمان

    1398/01/10 - 12:12:12
    دانشگاه هایدلبرگ آلمان

    دانشگاه هایدلبرگ آلمان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور پیشرفته اروپایی بوده و در سال 1386 میلادی به فرمان کنت روپرت اول تاسیس شده است. این دانشگاه که به دانشگاه کارلز هایدلبرگ نیز شهرت دارد، پنجمین دانشگاه با قدمت بالا در منطقه اروپای مرکزی محسوب می گردد. نام کامل آن، دانشگاه روپرشت-کارلز هایدلبرگ Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg بوده که اگر به لیست دانش آموختگان برجسته دانشگاه هایدلبرگ که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهد شد نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد این دانشگاه یکی از نخبه پرور ترین دانشگاه های اروپا و جهان است و از نظر تحقیقاتی نیز از دانشگاه های پیشرو در دنیا به شمار می رود.

    ادامه مطلب ...
  • مدرک Ph.D چیست؟

    1398/01/09 - 12:12:12
    مدرک Ph.D چیست؟

    تقریبا همه افراد می دانند که سیر طی شدن مدارک و نیل به مدارک تحصیلی دانشگاهی از کارشناسی به کارشناسی ارشد و در نهایت پی اچ دی یا دکتری می باشد. اما بسیاری از افراد به درستی نمی دانند که مدرک Ph.D چیست؟ در حقیقت Ph.D مخفف عبارت انگلیسیDoctor of Philosophy  است که ترجمه تحت اللفظی آن دکتری فلسفه می شود. اما در سیستم مدارک دانشگاهی امروزی فقط برای رشته فلسفه این مورد به کار نمی رود. در حقیقت درجه پی اچ دی به معنای دکتری تخصصی یا به عبارتی عالی ترین درجه علمی از نظر نظام آموزشی دنیا در هر شاخه ای از علم می باشد که فردی که به این درجه نایل می آید، در آن زمینه تخصصی کاملا صاحب فلسفه و نظر تلقی می گردد. البته دوره های فوق دکتری در برخی کشورهای جهان ارائه می گردد که یک دوره تخصصی پس از دکتری است و عنوان آکادمیک ندارد و همین مدرک Ph.D نشان دهنده علم کافی و اجتهاد فرد بر آن شاخه تخصصی می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون زبان گوته چیست؟ مدرک زبان گوته چه کاربردی دارد؟

    1398/01/08 - 12:12:12
    آزمون زبان گوته چیست؟ مدرک زبان گوته چه کاربردی دارد؟

    برای مهاجرت یا تحصیل در هر کشوری باید توسط فرد داوطلب مدرک زبان معتبری ارائه گردد که نشان دهنده توانایی های ارتباطی وی به آن زبان باشد. کشورهایی که زبان رسمی آن ها آلمانی است مانند آلمان؛ اتریش؛ سوییس و لیختنشتاین نیز از این قائده مستثنی نیستند و علاقه مندان تحصیل و اقامت در این کشورها باید در آزمون زبان آلمانی گوته که توسط موسسه گوته در سطوح مختلف از A1 تا C2 برگزار می شود در سراسر جهان برگزار می گردد؛ شرکت کنند و مدرک لازم برای ورود بع دانشگاه را اخذ نمایند. اما بسیاری از افراد اصلا هیچ آشنایی با این آزمون ندارند و سوالات زیادی در این زمینه برایشان پیش می آید که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد: آزمون زبان گوته چیست؟ مدرک زبان گوته چه کاربردی دارد؟ در ادامه این مطلب به پاسخ این سوالات به تشریح آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top