info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

تحصیل پزشکی در خارج از کشور

بدون تردید پرمتقاضی ترین رشته ها برای تحصیل در میان جوانان ایرانی، رشته های علوم پزشکی شامل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و در اولویت های بعدی، دامپزشکی و رشته های پیراپزشکی همچون فیزیوتراپی هستند. این تب علاقه به پزشکی موجب شده همه ساله تعداد زیادی برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور، به کشوررهای مختلف دنیا در قاره های مختلف سفر نمایند. هر کشور و دانشگاه خاصی برای دادن پذیرش تحصیل پزشکی، شرایط خاص خود را دارد. البته معمولا دانشگاه های با رنکینگ  بالاتر و در کشورهای توسعه یافته تر شرایط سخت تری برای پذیرش اعمال می کنند.



تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا بدون مدرک زبان

طبیعیست که هنگام انتخاسب دانشگاه و کشور مقصد به منظور تحصیل پزشکی در خارج از کشور، بسیار مهم است که دانشگاهی انتخاب شود که رنکینگ بین المللی مناسبی داشته باشد. از این رو دانشگاه های قاره های اقیانوسیه، آمریکا و اروپا در اولویت قرار می گیرند. زیرا برترین دانشگاه های پزشکی دنیا در این قاره ها قرار گرفته است. اما در این بین یکی از مشکلات دانشجویان ایرانی برای اخذ پذیرش تحصیل پزشکی در خارج از کشور، اخذ مدرک زبان است. برای تحصیل پزشکی در قاره های آمریکا و اقیانوسیه حتما ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس الزامی است و علیرغم رنکینگ فوق العاده عالی این دانشگاه ها، ورود به آن ها فقط برای افرادی که مدرک زبان دارند مقدور است. اما در قاره اروپا چنین نیست و در چند کشور اروپایی مانند اسلواکی و اسلوونی امکان تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان فراهم شده است. تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا بدون مدرک زبان یک فرصت ویژه برای افراد مستعد و علاقمندی است که استعداد تحصیل علوم پزشکی را در خود می بینند اما مدرک زبان ندارند. همچنین مدارک تحصیلات علوم پزشکی این دانشگاه ها در ایران نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد. در ادامه به تفکیک به شرایط تحصیل رشته های علوم پزشکی در کشورهای مختلف اشاره می نماییم. با کلیک روی نام هر کشور می توانید اطلاعات کاملی در مورد تحصیل پزشکی در آن کشور را ملاحظه فرمایید:

 

کشورهای مناسب برای تحصیل پزشکی در اروپا

آلمان

اتریش

اسپانیا

استونی

اسکاتلند

اسلواکی (بدون مدرک زبان)

اسلوونی (بدون مدرک زبان)

ایتالیا

ایرلند

ایسلند

ترکیه

جمهوری چک

روسیه

سوئد

سوئیس

صربستان

فرانسه

فنلاند

قبرس

کرواسی

لهستان

مجارستان

نروژ

هلند

یونان

 

 

 

 

 

کشورهای مناسب برای تحصیل پزشکی در قاره آمریکا

آمریکا

اوروگوئه          

شیلی

کانادا

مکزیک

 

 

 

 

 

کشورهای مناسب برای تحصیل پزشکی در آسیا و اقیانوسیه

استرالیا

تایلند

چین

فیلیپین

کره جنوبی

مالزی

نیوزلند

هند

 
 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا و مسائل مربوط به تحصیل رشته های علوم پزشکی در خارج از کشور و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

 

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

 

  • تحصیل پزشکی در خارج از کشور
  • تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا بدون مدرک زبان
  • تحصیل پزشکی بدون مدرک زبان



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top