info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخذ پذیرش دکتری مدیریت و اقتصاد



تاکنون موسسات زیادی در ایران دوره های DBA  را برگزار کرده اند که صرفا یک گواهینامه کاری بوده و ارزش تحصیلی و آکادمیک ندارد و به اشتباه و گاها عمدا دکتری نامیده می شود و با این مدرک نمی توان در شرکت های معتبر کار مناسبی پیدا کرد اما مدرک دکتری تخصصی یا پی اچ دی (Ph.D)  در رشته های مدیریت؛ بیزینس و اقتصاد بالاترین مدرک معتبرعلمی در این رشته ها بوده و شانس کاریابی و پوزیشن های کاری را در شرکت ها و موسسات بین المللی خیلی بالا می برد.

از طرفی نیز درگیری شغلی و هزینه اقامت در خارج از کشور؛ تحصیل در مقطع دکتری را دشوارتر  می نماید؛ اما موسسه بین المللی پرگاس پارس با همکاری موسسه علم و هنر مبثاق که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و تحقیقات می باشد؛ برای متقاضیان تحصیل در مقطع دکترای مدیریت و اقتصاد موقعیتی استثنایی به وجود آورده و نمایندگی یک دانشگاه معتبر اروپایی را جهت ثبت نام دوره های دکترای تخصصی Ph.D مدیریت و اقتصاد اخذ و از اساتید دانشگاه دعوت تا مقدمات تهیه پروپوزال برای دانشچویان دکتری و معرفی استاد راهنما در ایران را به صورت غیر حضوری (بدون حضور در دانشگاه) بعمل آورند.

مفتخریم اعلام نماییم که موسسه بین المللی پرگاس پارس با همکاری موسسه علم و هنر مبثاق که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و تحقیقات می باشد؛ نماینده رسمی و انحصاری این دانشگاه اروپایی بوده و کلیه کارهای لازم جهت اخذ پذیرش مقطع دکتری شما عزیزان را انجام می دهد. از مزیت های اصلی این دوره ها برگزاری به زبان انگلیسی می باشد و برای اخذ پذیرش دکتری مدیریت و اقتصاد در دوره های ارائه شده در این دانشگاه معتبر اروپایی نیازی به مدرک زبان انگلیسی نیز نیست.

 

تحصیل دکتری اقتصاد در اروپا

از مزیت های اصلی این دوره ها این است که دوره ها هیچ گونه کلاس حضوری نداشته و دانشجو فقط باید تز دکتری بنویسد و سالی یکبار نیز حداکثر به مدت یک هفته در دانشگاه حضور داشته و پیشرفت تحصیلی تز خود را ارایه نماید. این خود یک مزیت ویژه برای عزیان متقاضی اخذ پذیرش دکتری اقتصاد و مدیریت در خارج از کشور می باشد که بتوانند دکتری غیر حضوری در خارج از کشور دریافت نمایند. از مزایای دیگر تحصیل دکتری اقتصاد در اروپا اعتبار بالای مدارک تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های این قاره، در سراسر دنیا می باشد.

 

دکتری مدیریت در خارج از کشور

به منظور ثبت نام در دوره دکتری تخصصی مدیریت و اقتصاد در دانشگاه فوق؛ داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته دانشگاهی کافی است و نوع رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل نیز حائز اهمیت نمی باشد. در حقیقت رشته تحصیلی مقاطع قبلی شما هر چه که باشد، باز هم می توانید به تحصیل در دکتری مدیریت در خارج از کشور بپردازید.

لازم به ذکر است طول دوره تحصیل در این دوره های دکتری اقتصاد و مدیریت حداقل۳ و حداکثر ۶ سال می باشد و در صورت طولانی تر شدن دوره به بیش از ۳ سال دانشجو شهریه اضافی پرداخت نخواهد کرد و فقط شهریه سه سال اول را در اول هر سال تحصیلی خواهد پرداخت.

هدف اصلی این دوره آماده کردن دانشجویان برای انجام پروژه ها و تحقیقات علمی و ارایه آموزش های تخصصی به دانشجویان با تکیه بر استعدادها و فعالیت های تحقیقاتی آنها است .

 

دکتری غیرحضوری خارج از کشور

روال کار درابتدای این دوره های دکترای اقتصاد و مدیریت، دانشجو با هماهنگی استاد موضوع تز خود را انتخاب می کند. از دیگر مزایای این دوره دکتری غیر حضوری در خارج از کشور این است که این جلسه توجیهی در ایران برگزار می گردد و بعد از آن برای دانشجوی دوره دکتری یک ویزای مولتی شنگن اخذ شده و دانشجو می تواند به کشورهای اتحادیه اروپا آزادانه سفر نماید.

دانشجو باید حداقل سالی یکبار به دانشگاه مراجعه و پیشرفت تحصیلی تز خود را به استاد راهنما گزارش کرده و در طول دوران تحصیل دانشجو باید حداقل یک مقاله در یکی از ژورنال های دانشگاه و یک مقاله هم در یکی از ژورنالهای بین المللی معتبر به چاپ برساند و در انتها پس از دفاع از پایان نامه، مدرک دکتری تخصصی مدیریت و اقتصاد به دانشجو اعطا می گردد.

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی دوره غیرحضوری مدیریت و اقتصاد این دانشگاه معتبر اروپایی و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

 

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

 

  • اخذ پذیرش دکتری مدیریت و اقتصاد



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top