info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخذ اقامت کشورهای آمریکای جنوبی

بسیاری از افرادی که قصد اخذ اقامت کشوری دیگر را دارند، ترجیح می دهند کشورهای اروپایی و آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند را برای این کار انتخاب کنند. اما کشورهای دیگری هم هستند که از این اشتیاق مردم استفاده کرده و با شرایط سهل تری اقدام به اعطای اقامت می کنند. از مناسب ترین شرایط برای گرفتن اقامت، اخذ اقامت کشورهای آمریکای جنوبی است که در این منطقه کشورهای بسیار خوب و در حال توسعه ای نیز واقع هستند.



 

اولین مورد درباره کشورهای این منطقه اخذ اقامت از طریق تولد فرزند است که کشورهای این منطقه این امکان را دارند. اگر به مطلب دیگری که در سایت در مورد اینکه تولد در کدام کشورها حق شهروندی می دهد رجوع نمایید، متوجه می شوید تقریبا کلیه کشورهای منطقه آمریکای جنوبی این امکان را دارند. اقامت از طریق ازدواج نیز از دیگر روش های اخذ اقامت کشورهای آمریکای جنوبی است.  اما در این مقاله قصد نداریم به این روش های اخذ اقامت اشاره نماییم و هدف بیان سایر روش های قانونی اخذ اقامت کشورهای آمریکای جنوبی می باشد. با ما همراه باشید.

 

 

اخذ اقامت اروگوئه

کشور اروگوئه از بهترین و مناسب ترین کشورهای آمریکای جنوبی به لحاظ آب و هوایی برای زندگی است و بسیاری از ساکنان آن را آلمانی ها تشیکل می دهند و علاوه برای اسپانیایی؛ زبان آلمانی هم یکی از زبانهاایی است که در این کشور مورد استفاده قرار می گیر و به مانند بسیاری از کشورهای دیگر منطقه آمریکای جنوبی اخذ اقامت اروگوئه هم روش های مختلفی دارد. این کشور پیشرفته منطقه آمریکای جنوبی، تقریبا بالاترین رفاه را در میان کشورهای آمریکا جنوبی برای مردم خود فراهم کرده و به همین جهت از اهداف مهاجرتی به شمار می رود. بسیاری از مردمی که قصد گرفتن اقامت دوم را دارند، به اخذ اقامت اروگوئه متمایل هستند.

یکی از روش های ساده اخذ اقامت اروگوئه برای شهروندان خارجی این است که با حداقل 3 سال اقامت در اروگونه و داشتن درآمد ماهانه حداقل 1200 دلار، می توانند درخواست اخذ اقامت دائم اروگوئه را بدهند.

 

 

اخذ اقامت برزیل

برزیل یکی از کشورهای در حال توسعه است که اقتصاد رو به پیشرفتی دارد. بسیاری این کشور را با تیم ملی فوتبال قدرتمندش می شناسند. اما دلیل اصلی جذابیت این کشور، داشتن جاذبه های توریستی فراوان است که گردشگران زیادی را همه ساله به این کشور می کشاند. صنعت گردشگری خود به یکی از علل رونق کسب و کار در برزیل بدل شده و موتور محرکی برای اقتصاد این کشور گردیده است. بسیاری از افرادی که مشتاق اخذ اقامت دوم هستند، اخذ اقامت برزیل را برای خود مناسب می دانند.

 

اخذ اقامت برزیل از طریق کار

اگر بتوانید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر که اجازه داده پیشنهاد شغلی به یک نیروی کار خارجی داشته است را در برزیل اخذ نمایید، می توانید وارد این کشور شده و ویزای کار 2 ساله برزیل دریافت نمایید. برای اخذ اقامت برزیل از طریق کار لازم است که پس از 2 سال کار کردن در این کشور ویزای کار شما 2 سال دیگر نیز تمدید شود. یعنی پس از 4 سال اقامت کاری دائم برزیل را بدست خواهید آورد. از شرایط لازم برای قانع کردن یک کارفرما در برزیل برای دادن پیشنهاد شغلی، تسلط به زبان پرتغالی است که البته زبانی نسبتا دشوار برای یادگیری به حساب می آید.

 

اخذ اقامت برزیل از طریق ثبت شرکت

از پر طرفدار ترین روش های اخذ اقامت برزیل، شیوه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت است. برای ثبت شرکت در برزیل، باید حداقل 50 تا 60 هزار دلار در حساب بانکی خود داشته باشید و یک بیزینس را به دولت برزیل معرفی کرده و موافقت آن ها را دریافت نمایید و سپس آن را راه اندازی فرمایید. سپس مساله مهم در مسیر اخذ اقامت برزیل از طریق ثبت شرکت، پرداخت به موقع مالیات به دولت برزیل خواهد بود.اخذ اقامت برزیل از طریق خرید ملک به تنهایی امکانپذیر نیست. ولی با اخذ اقامت برزیل از طریق ثبت شرکت می توان در این کشور اقدام به خرید ملک نمود. در نهایت پس از اخذ اقامت دائم برزیل از این روش و سایر روش ها می توان برای اخذ پاسپورت برزیل اقدام نمود.

از مزایای اخذ پاسپورت برزیل، این است که این کشور دهمین پاسپورت معتبر را در دنیا دارا می باشد و با داشتن آن می توان به ببش تز 111 کشور بدون نیاز به وبزا سفر نمود.

 

اخذ اقامت شیلی

یکی دیگر از کشورهای منطقه آمریکای جنوبی که امکان اخذ اقامت دوم را برای متقاضیان فراهم کرده است شیلی می باشد که از چند طریق اخذ اقامت شیلی امکان پذیر شده است و ما در این بخش اصلی ترین و جذاب ترین روش اخذ اقامت شیلی یعنی روش ثبت شرکت می پردازیم.

 

اخذ اقامت شیلی از طریق ثبت شرکت

یکی از بهترین روش های اخذ اقامت شیلی، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت سهامی خاص است. این کشور در حال توسعه منطقه آمریکای جنوبی در زمینه صنعت و معدن پتانسیل های فراوانی دارد. فرآیند اخذ اقامت شیلی از طریق ثبت شرکت بدین صورت است که ابتدا باید حداقل 15000 دلار برای شرکت یک نفره و حداقل 25000 دلار برای یک شرکت دو نفره سرمایه گذاری صورت گیرد. زمان انجام کارهای ثبت شرکت و صدور اقامت اولیه 6 تا 9 ماه است و اقامت اولیه برای متقاضی به صورت یک ساله صادر می شود و در این مدت وی نمی تواند خانواده اش را نیز با خود به شیلی بیاورد. مساله بعدی که در زمینه اخذ اقامت شیلی از طریق ثبت شرکت بسیار مهم است این است که سالانه باید به میزان 21 درصد از درآمد سالیانه بعلاوه 3700 دلار به دولت شیلی پرداخت گردد. پس از دریافت اقامت یکساله اولیه و پرداخت مالیات سالانه در سال اول چهار سال دیگر نیز این روند طی می گردد تا متقاضی بتواند تقاضای اخذ اقامت دائم شیلی را بنماید.

از مزایای اخذ اقامت شیلی از طریق ثبت شرکت، می توان به امکان افتتاح حساب بانکی در شیلی، امکان تحصیل در شیلی برای فرزندان فرد متقاضی و امکان تردد در کشورهای آمریکایی به ویژه آمریکا و کانادا می باشد. مزیت اصلی دیگر این قضیه این است که نهایتا به اخذ پاسپورت شیلی منجر خواهد شد. همچنین باید در نظر داشت روش اخذ اقامت شیلی از طریق ثبت شرکت، برعکس بسیاری دیگر از کشورها متقاضی را مجبور نمی کند که حضور فیزیکی دائم در این کشور داشته باشد.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم کشورهای آمریکای جنوبی از جمله شیلی، برزیل و اروگوئه از جمله اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و کار می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره
اینستاگرام ماکانال ما
  • اخذ اقامت کشورهای آمریکای جنوبی
  • اخذ اقامت اروگوئه
  • اخذ اقامت برزیل



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top