info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

فلوشیپ درد چیست؟

یکی از دوره های فلوشیپ پزشکی که در دانشگاه های علوم پزشکی دنیا برگزار می شود، فلوشیپ اینترونشنال درد است که در آن به مدیریت بیماری هایی اشاره می شود که در آن ها امکان ایجاد دردهای مزمن وجود دارد. در حقیقت اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که فلوشیپ درد چیست؟ باید ذکر شود که این دوره به هدف تشخیص، کنترل و درمان دردهای مزمن با روش های کمتر تهاجمی به منظور بهبود کیفیت و فعالیت زندگی بیماران ارائه می شود. خدمات یک پزشک فلوشیپ درد در واقع برای بیمار و سیستم بهداشت و درمان کشورها، کاهش هزینه های درمانی را به دنبال خواهد داشت.



 

درد یک تجربه حسی بسیار ناخوشایند است که در صورت ورود آسیب به هر یک از بافت های بدن می تواند ایجاد شود. از طرفی گاهی درد را می توان یک موهبت دانست. زیرا موجب می شود بیمار از این طریق متوجه مشکلی در بدن خود شده و با مراجعه به پزشک به درمان اختلال موجود در بدن خود بپزدازد. در ادامه بیشتر به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت که فلوشیپ درد چیست؟

 

فلوشیپ درد یعنی چه؟

ابتدا لازم است به تعریف دردهای مزمن بپردازیم. دردهای مزمن دردهایی هستند که بیش از 3 ماه به طول می انجامند. در پاسخ به این سوال که فلوشیپ درد یعنی چه؟ باید گفت که محور بحث در دوره فلوشیپ درد، خود مقوله درد محور بحث است. در بسیاری موارد دردها با درمان پاتولوژی از بین می روند. اما در مورد دردهای مزمن به یک تیم درمانی کامل و متخصص نیاز است و فردی که دوره فلوشیپ درد را گذرانده هماهنگ کننده همه تخصص ها در درمان فرد مورد نظر است.

باید در نظر داشت که بیماری های مزمن به طول درمان نیاز دارند و زود خوب نمی شوند. پس دردهای مزمن نیز به همین منوال هستند. برای دردهای مزمن چهار گام باید در نظر گرفته شود که عبارتند از: درمان های دارویی و بکارگیری ورزش در فرآیند درمان، درمان های غیر تهاجمی و سلول درمانی، درمان های کمتر تهاجمی یا اینترونشنال که شامل عمل های بسته هستند و در نهایت در صوتی که سه گام اول جواب ندهد، در گام چهارم به سراغ جراحی های باز می روند.

پزشک دارای صلاحیت در زمینه فلوشیپ درد، سه گام اول را به درستی مدیریت کرده و در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب بیمار را برای جراحی باز ارجاع می دهد. پس از جراحی باز هم گاها دردهای زیادی در بدن بیمار پدید می آید که توسط فلوشیپ درد کنترل شده و درمان می شوند.

 

دوره فلوشیپ اینترونشنال درد در خارج از کشور

بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند دوره فلوشیپ اینترونشنال درد در خارج از کشور را در یک کشور پیشرفته بگذرانند و تجربه دوره های آبزرورشیپ پزشکی در یک کشور بسیار معتبر با سیستم بهداشت و درمان مدرن را بیابند. البته این دوره از دوره های فلوشیپ جدیدی است که در دهه های اخیر و با تخصصی تر شدن دانش پزشکی شکل گرفته و در سال های اخیر مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته است. دوره فلوشیپ اینترونشنال درد در خارج از کشور در اکثر دانشگاه های علوم پزشکی دنیا و مراکز درمانی زیر پوشش آن ها حدود ۳ ماه تا ۲ سال است.

 

 

نکته مهم : کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی در تمامی کشورهای ذکر شده در سایت موسسه پرگاس پارس، به زبان انگلیسی ارائه می گردد و برای شرکت در این دوره ها به هیچ وجه نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد. همچنین حتما لازم نیست پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در این دوره ها دوره تخصص پزشکی را گذرانده باشند و شرکت پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی در این دوره ها نیز امکانپذیر است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه مهاجرتی پرگاس پارس تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • فلوشیپ درد چیست؟
  • فلوشیپ درد یعنی چه؟
  • دوره فلوشیپ اینترونشنال درد در خارج از کشور



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top