info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دوره های فلوشیپ برای پزشکان و دندانپزشکان عمومی

می دانیم دوره های تکمیلی پزشکی برای بالا بردن مهارت پزشکان و دندانپزشکان امروزه بسیار ضروری شده و پزشکان و دندانپزشکان همواره در تلاشند مهارت و تجربه خود را بالا برده و علم خود را بروز نمایند. از این رو شرکت در دوره های فلوشیپ بهترین گزینه برای این عزیزان می باشد. مساله مهم در این زمینه این است که دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در موضوعات اصلی هر یک از تخصص های پزشکی و دندانپزشکی برگزار می شود. به همین دلیل دید اشتباهی وجود دارد که فقط پزشکان متخصص می توانند در این دوره ها شرکت کنند و هر پزشک متخصص هم فقط می تواند در دوره های فلوشیپ زیرمجموعه رشته تخصص خود شرکت کند. اما حقیقت این است که حتی پزشکان عمومی هم می توانند در کلیه فلوشیپ های پزشکی شرکت کنند. به همین ترتیب دندانپزشکان عمومی هم می توانند در کلیه فلوشیپ های دندانپزشکی شرکت نمایند. در حقیقت شرکت در دوره های فلوشیپ برای پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی بلامانع است.



 

می دانیم این دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی به صورت آبزرورشیپ برگزار می شود و پزشکان و دندانپزشکان فقط به صورت آبزرور در این دوره ها حاضر می باشند. این دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در کلیه دنیا به زبان انگلیسی برگزار می شوند و افراد شرکت کننده نیازی به یادگیری زبان کشور میزبان ندارند. همچنین برای ورود به این دوره ها ارائه مدرک زبان هم نیاز نیست.

در حقیقت لازم نیست که به عنوان مثال در دوره فلوشیپی که زیرشاخه ای از تخصص قلب است، فقط پزشکانی که دوره تخصص قلب را گذرانده اند شرکت نمایند. بلکه حتی پزشکانی که تخصص های دیگری گرفته اند و یا پزشکان عمومی هم می توانند در این دوره شرکت کنند. به عنوان مثال پزشکان متخصص اطفال هم می توانند در این دوره شرکت نمایند. همچنین همان طور که عرض شد پزشکان عمومی هم که هیچ دوره تخصصی را نگذرانده اند می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

همچنین در مورد دوره های فلوشیپ دندانپزشکی نیز به همین منوال است. یعنی شرکت در کلیه دوره های فلوشیپ برای پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی هم میسر می باشد. پس دندانپزشکان عمومی نیز می توانند در دوره های فلوشیپ دندانپزشکی، زیرمجموعه هر یک از تخصص های دندانپزشکی شرکت نمایند و دانش خود را به روز کنند.

لیست کشورهای برگزار کننده دوره های فلوشیپ پزشکی در خارج از کشور را همراه با شرایط هر یک می توانید در لینک زیر مشاهده فرمایید:

لیست کشورها

 

 

نکته مهم : کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی در تمامی کشورهای ذکر شده در سایت موسسه پرگاس پارس، به زبان انگلیسی ارائه می گردد و برای شرکت در این دوره ها به هیچ وجه نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد. همچنین حتما لازم نیست پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در این دوره ها دوره تخصص پزشکی را گذرانده باشند و شرکت پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی در این دوره ها نیز امکانپذیر است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه مهاجرتی پرگاس پارس تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • دوره های فلوشیپ برای پزشکان و دندانپزشکان عمومی
  • دوره های فلوشیپ برای پزشکان و دندانپزشکان عمومی
  • دوره های فلوشیپ برای پزشکان و دندانپزشکان عمومی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top