info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای مهارت نیوزلند

روش های مختلفی همانند سرمایه گذاری، تحصیل و یا ازدواج در نیوزلند و همچنین داشتن مهارت های مورد نیاز کشور نیوزلند می تواند منجر به اقامت در این کشور گردد. ارزیابی برای موافقت یا عدم موافقت با درخواست از طریق یکی از این روش ها بواسطه سیستم امتیاز دهی صورت می پذیرد، لذا متقاضی می بایست امتیازات لازم را کسب نماید. یکی از روش های رایج در مهاجرت به نیوزلند اقدام از طریق تخصص و اخذ ویزای مهارت نیوزلند می باشد که از عوامل و شرایط تاثیر گذار در اخذ این نوع ویزا و امتیازدهی مرتبط به آن می توان به سن، مدرک زبان انگلیسی، تحصیلات آکادمیک، سابقه کاری مرتبط و .... اشاره نمود. ویزای مهارت نیوزلند برای آن دسته از افرادی تهیه شده که تخصصشان به رشد اقتصادی و تامین نیروی کار نیوزلند کمک می نماید. ارزیابی شرایط متقاضیان در ویزای مهارت نیوزلند شامل ارزیابی اولیه­ شرایط متقاضی بر اساس فرم تکمیل شده انگیزه نامه expression of interest ( EOI) بوده که در صورت کسب امتیاز ۱۶۰ یا بالاتر  متقاضی می تواند بدون هیچ مشکلی موفق به اخذ ویزا شود، اما در صورتی که حداقل امتیاز لازمِ ۱۰۰ کسب شود متقاضی در لیست انتظار قرار خواهد گرفت.



همان طور که گفته شد به منظور ارزیابی شرایط متقاضیان ویزای مهارت نیوزلند از سیستم امتیاز دهی استفاده می شود که بر این اساس برای سنین ۲۰ الی ۳۹ سال، ۴۰ الی ۴۴ سال، ۴۵ الی ۴۹ سال و ۵۰ الی ۵۵ سال به ترتیب امتیازهای ۳۰، ۲۰، ۱۰ و ۵ در نظر گرفته می شود. در صورتی که فرد متقاضی در حال حاضر شاغل در نیوزلند باشد ۵۰ امتیاز ، در صورت اشتغال به کار در خارج از اوکلند ۳۰ امتیاز و در صورت اشتغال در یکی از حرفه ها و تخصص های مورد نیاز در نیوزلند ، ۱۰ امتیاز به وی تعلق می گیرد. با توجه به ارزیابی میزان تحصیلات، داشتن تحصیلات معادل در سطوح ۳ الی ۶، ۷ الی ۸  (کارشناسی) و ۹(کارشناسی ارشد) یا  (دکترا)۱۰ به ترتیب شامل ۴۰، ۵۰ و ۷۰ امتیاز خواهند بود. یادآور می گردد در صورتی که متقاضی، تحصیل در نیوزلند داشته باشد، برای تحصیلات تکمیلی ۲ ساله یا بیشتر، ۱۵ امتیاز، برای تحصیلات تکمیلی یک ساله یا بیشتر و همچنین تحصیلات لیسانس دو ساله یا بیشتر  هر دو ۱۰ امتیاز در نظر گرفته می شود. همچنین با داشتن تجربه کاری ۲ ساله، ۱۰ امتیاز ، ۴ سال سابقه کاری ۲۰ امتیاز، ۶ سال ۳۰ امتیاز، ۸ سال ۴۰ امتیاز و ۱۰ ساله یا بیشتر، ۵۰ امتیاز به متقاضی تخصیص داده می شود.

در این امتیاز دهی شرایط اشتغال و تحصیلات همسر نیز تاثیر گذار بوده، یعنی در صورت اشتغال همسر در حوزه تخصص های نیازمند مهارت یا داشتن پیشنهاد کاری در این زمینه در کشور نیوزلند، ۲۰ امتیاز و در صورت داشتن تحصیلاتی معادل با سطح ۷-۸ و سطح ۹-۱۰ کشور نیوزلند به ترتیب ۱۰ و ۲۰ امتیاز تعلق می گیرد.

 

تخصص های مورد نیاز نیوزلند

برخی از تخصص های مورد نیاز نیوزلند که کشور با توجه به نیازهای خود همه ساله لیستی از آن را منتشر می نماید به شرح ذیل می باشد:

- مدیریت پروژه

- سازنده و طراح پروژه

- برآورد و ارزیاب

- نقشه بردار

- مهندس شیمی

- مهندس مواد

- مهندس عمران

- مهندس ژئوتکنیک

- مهندس برق و الکترونیک

- مهندس مکانیک

- مهندس محیط زیست

- تکنسین مهندسی عمران

- مهندس ارتباطات

- مهندس شبکه

- مدیر تدارکات

- روانشناس بالینی

- رادیولوژیست تداخلی و تشخیصی

- پرستار

- سونوگرافیست

- مدیر پروژه ICT

- دامپزشک

- برنامه نویس

- طراح وب

- انیماتور

- برق کار خودرو

- مکانیک موتورهای دیزلی

 

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای کار و اقامت نیوزلند و سایر کشورها و اقامت دائم کشورهای مختلف دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره
اینستاگرام ماکانال ما
  • ویزای مهارت نیوزلند
  • ویزای مهارت نیوزلند
  • تخصص  های مورد نیاز نیوزلند



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top